Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Daarom veracht ook dit wereldje omdat het alleen makkelijk wordt gemaakt voor de 'normale' consument met hypes en trends die er totaal niet toe doen.

    En de fijnproevers moeten echt zelf op jacht. maar misschien is dit ook wel een leuk onderdeel van de hobby, maar ze moeten zich niet gaan beperken door het gros.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    Ik ben al een paar dagen winkeltjes aan het kijken, Ik heb mijn budget ook bijgesteld naar jawel naar boven , Ik zag de 40 inch van Samsung, de 40D6530 Smart TV, dat ding ziet me er toch een partij vet uit. Groter dan 40inch hoeft voor mij echt niet.
    Deze dus:


    Dan niet langer twijfelen en die aanschaffen. Of je er wel of geen spijt van krijgt, dat merk je later wel. Uit je opmerking "dat ding zag me toch een partij vet uit" maak ik op dat het uiterlijk van de TV voor jou belangrijker is dan de beeldkwaliteit? Voor mij persoonlijk komt het uiterlijk van de TV altijd op de tweede plaats. Liever een iets minder mooie vriendin met wie je het uitstekend kunt vinden, dan een hele mooie met wie je regelmatig ruzie hebt.

  3. #28

    Standaard

    deze kopen ze veel nu idd, om die strakke omlijsting. Echter spiegelt hij als de tering en ik irriteer mij aan de grijse kleur. Ook de smart hub laat je denken dat je een kleuter bent zonder organisatie.

    Maarrr.. jij bent de koper

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Deze dus:


    Dan niet langer twijfelen en die aanschaffen. Of je er wel of geen spijt van krijgt, dat merk je later wel. Uit je opmerking "dat ding zag me toch een partij vet uit" maak ik op dat het uiterlijk van de TV voor jou belangrijker is dan de beeldkwaliteit? Voor mij persoonlijk komt het uiterlijk van de TV altijd op de tweede plaats. Liever een iets minder mooie vriendin met wie je het uitstekend kunt vinden, dan een hele mooie met wie je regelmatig ruzie hebt.
    Ze hadden een film aangezet en dat zag er erg goed uit.


    Maar als we dan toch over plasma hebben. Welke is dan een goede.
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  5. #30

    Standaard

    je bent zelf vrij in je keuze,
    over plasma is vrijwel de gehele lijn van panasonic en samsung goed,lg wat minder.
    heb zelf de samsung ps 64d 8000 en bevalft mij zeer goed,alleen wel een dure.
    komend voorjaar komt panasonic en samsung weer met hun nieuwe plasma modellen en die van panasonic volgens zeggen moeten nu in de buurt komen van de kuro modellen van pioneer als het gaat om zwartwaarde maar wel weer in het topsegment van panasonic.
    nogmaals je bent vrij in je keuze maar je hoeft niet altijd mee te gaan met het gros.
    als een kudde schapen linksafgaat ga je dan ook mee
    de keuze is nu aan jouw en heb je nu gewoon een advies gegeven hoe ik erover denk.
    verder succes ermee.

  6. #31

    Standaard

    Tegenwoordig zijn er hele goede LED TVs die echt niet onderdoen voor de plasma's alleen dan kost het wel wat natuurlijk.

    Maar eerlijk is eerlijk als je niet al teveel wilt uitgeven dan zou ik voor een mooie plasma Panasonic gaan, als je toch echt perse een degelijke LED wilt dan zul je toch wat dieper in de buidel moeten tasten.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    hombre.
    sorry hoor maar dit is lulkoek.
    als het grootste gros heeft gekozen voor led is dit omdat ze verder alleen tv kijken en niet met deze hobby bezig zijn zoals wij hier op het forum.
    dat grote gros zoals jij het noemt vind je hier ook niet op het forum.
    op dit moment levert plasma nog steeds de beste beeldkwaliteit tegenover lcd led.
    waar je voor gaat is je eigen keuze,ga je puur voor beeldkwaliteit is plasma nog steeds beter,alleen weet het grote gros dit niet

    Het is maar wat je zelf wil geloven om je aanschaf en keuze te rechtvaardigen / bevestigen.

    De industrie denkt daar anders over, en heeft aangegeven dat PDP tot het ras van de Dino's is toe getreden. En we weten allen hoe het met de dino's is verlopen

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Tegenwoordig zijn er hele goede LED TVs die echt niet onderdoen voor de plasma's alleen dan kost het wel wat natuurlijk.
    Ah zo, ben benieuwd volg de evoluties momenteel niet zo op de voet.

    Welke LED TV's steken de plasma dan naar de kroon, behalve de Sharp Elite dan die hier toch niet te verkrijgen is ?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Het is maar wat je zelf wil geloven om je aanschaf en keuze te rechtvaardigen / bevestigen.

    De industrie denkt daar anders over, en heeft aangegeven dat PDP tot het ras van de Dino's is toe getreden. En we weten allen hoe het met de dino's is verlopen
    Mijn volgende TV wordt zowieso een dino dan
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Het is maar wat je zelf wil geloven om je aanschaf en keuze te rechtvaardigen / bevestigen.
    Is dit niet een gevalletje "Look who's talking" ? , en dan bedoel ik niet de film .

    Plasma bezitters zijn maar lastige mensen, aan hun wordt maar weinig verdiend,... ze zien liever dat iedereen maar netjes de zelfde TV koopt zodat ze niet te veel hoeven te spenderen aan ontwikkelingskosten.
    Het zelfde geld voor Full Led techniek, die aleen tegen hoge prijzen worden aangeboden of hier niet eens beschikbaar zijn.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Het zelfde geld voor Full Led techniek, die aleen tegen hoge prijzen worden aangeboden of hier niet eens beschikbaar zijn.
    Ik denk dat inderdaad alleen Full LED techniek met local dimming een concurrent voor plasma zou kunnen zijn op gebied van beeldkwaliteit. Maar waarom moeten die maar liefst dan twee keer zo duur zijn? Een 46 inch top-plasma van Panasonic kost 1200 euro, een vergelijkbare 46 inch Full LED TV van Sony maar liefst 2500! Geen wonder dat Full LED TV's op die manier niet verkopen.

  11. #36

    Standaard

    [QUOTE=StefaanD;1860033]Ah zo, ben benieuwd volg de evoluties momenteel niet zo op de voet.

    Welke LED TV's steken de plasma dan naar de kroon, behalve de Sharp Elite dan die hier toch niet te verkrijgen is ?

    Sony HX920 serie.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar waarom moeten die maar liefst dan twee keer zo duur zijn?.
    Hoge licentie kosten Full LED local dimming techniek.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  13. #38

    Standaard

    hombre,
    als de industrie hier anders over denkt,wil niet zeggen dat ik niet voor mijzelf kan denken mischien in tegenstelling tot jouw,
    als een kudde schapen links gaat,ga jij dan ook.

  14. #39

    Standaard

    De nieuwe Panasonic WT50-serie ziet er ook zeer fraai uit:

    Verkrijgbaar in 42, 47 en 55 inch:



    Eerste impressie op hdguru.com.
    Hands-on 'review' op 3Dtvmagazine.nl

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maver21 Bekijk bericht
    wow, zoveel reacties had ik niet verwacht,

    Rede voor mij om geen plasma te nemen is omdat een maatje van me ook een plasma heeft en ik het beeld echt niet mooi vind. Misschien is het wel iets van mezelf maar ik heb het nooit op plasma gehad.

    Ik ben al een paar dagen winkeltjes aan het kijken, Ik heb mijn budget ook bijgesteld naar jawel naar boven , Ik zag de 40 inch van Samsung, de 40D6530 Smart TV, dat ding ziet me er toch een partij vet uit. Groter dan 40inch hoeft voor mij echt niet.

    Nu zag ik wel in de winkels term met 3D Ready en gewoon 3D, wat is het verschil?
    3D ready is nog niet compleet, de 3D mogelijkheid zit er wel in, een 3D zender dat de 3D bril moet sturen zit er dan niet bij.Dat moet je dan nog erbij kopen. Een 3D zit alles bij inbegrepen.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb zelf nu sinds een week of 4 de 50" Philips 21:9 Gold TV en dat bevalt me prima. Hiervoor een Panasonic GT20 en dat was ook geweldig. Altijd plasma gehad maar nu dus een Edge-LED LCD TV van Philips (had ik nooit gedacht) Doorslaggevend voor mij was naast de prijs (€ 799,00) de 21:9 verhouding. De meeste films hebben deze 2.40 verhouding en dat is 50" (ultra)breed een geweldige ervaring. De 56" is nog mooier en beter maar dan ook bijna 4000 eurie. Lekker is toch wel de passieve 3D van deze TV. Ziet er schitterend uit en is erg relaxed kijken. Zwartwaarde is erg goed en contrast voor mij prima. ISF calibratie wordt ondersteund en de kijkhoek valt niet tegen. De kleurweergave is echt subliem (12 bit) en ook 16:9 uitzendingen worden erg goed in 21:9 weergegeven met Auto-Fill.

  17. #42

    Standaard

    met de juiste instellingen ben ik heel tevreden met de LED UE55D8000 van Samsung.
    Met de juiste instellingen die ik gebruik zie je geen clouding of wat dan ook. Zwart is echt zwart, en mooie kleuren.
    Alle D series van samsung zoals Marcel Hoeve aanhaald zijn goed. Maar denk eraan je bent zo gewend aan de grote van je TV.
    Neem hem niet te klein, eerder groot naar je gevoel.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 15-08-2012 om 17:11

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    met de juiste instellingen ben ik heel tevreden met de LED UE55D8000 van Samsung.
    Met de juiste instellingen die ik gebruik zie je geen clouding of wat dan ook. Zwart is echt zwart, en mooie kleuren.
    Alle D series van samsung zoals Marcel Hoeve aanhaald zijn goed. Maar denk eraan je bent zo gewend aan de grote van je TV.
    Neem hem niet te klein, eerder groot naar je gevoel.
    Wat een gemekker rondom de plasma en Led tv's, zie hier een artikel wat alles wat samenvat. Zo is het nu wel duidelijk welke voor en nadelen plasma heeft ten opzichte van led

    Artikel

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •