De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard True Romance vraagje

    zaterdag True Romance DFW versie gekocht in 3=2 actie bij V&D, was €9.99 en kon geen andere titel vinden om voor de korting in aanmerking te komen maar klopt het dat deze versie geen HD audiotrack heeft terwijl dit wel op de backcover staat ? of is er een verkeerde pressing op de markt...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #2

    Standaard

    niemand deze in bezit ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #3

    Standaard

    Bij mij achterop de cover wordt alleen over een DD 5.1 soundtrack gesproken. Waarschijnlijk is de inlay dus later aangepast, en heb jij eerdere "druk". DFW heeft wel vaker dit soort fratsen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bij mij achterop de cover wordt alleen over een DD 5.1 soundtrack gesproken. Waarschijnlijk is de inlay dus later aangepast, en heb jij eerdere "druk". DFW heeft wel vaker dit soort fratsen.
    thanks, heb de prestige collection versie, deze dus:




    kijken of ik 'm terug kan brengen, heb br al uit verpakking gehaald maar heb bon nog...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #5

    Standaard

    Vind je dat nu echt zo belangrijk, dat je geen HD-soundtrack hebt, maar 'slechts' een DD 5.1? Als je het niet zou weten vraag ik me af of je überhaupt het verschil zou horen. Zou voor mij in ieder geval nooit een reden zijn om een Blu-ray terug te brengen. Ze zien me al aankomen. Nergens staat geschreven dat een Blu-ray namelijk ook een HD-soundtrack zou moeten hebben, toch?

  6. #6

    Standaard

    ^^Als het achterop staat dan is het een valide reden natuurlijk. Ik moet wel zeggen dat ik diverse BD's heb met een prima lossy DD of DTS track...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind je dat nu echt zo belangrijk, dat je geen HD-soundtrack hebt, maar 'slechts' een DD 5.1? Als je het niet zou weten vraag ik me af of je überhaupt het verschil zou horen. Zou voor mij in ieder geval nooit een reden zijn om een Blu-ray terug te brengen. Ze zien me al aankomen. Nergens staat geschreven dat een Blu-ray namelijk ook een HD-soundtrack zou moeten hebben, toch?
    Ligt er natuurlijk aan wat voor kwaliteit de beide tracks hebben. Maar over het algemeen hoor ik het zelf bijv wel als het een DD.5.1 track is of een DTS track (al dan niet HD).
    Vroeger was het voor mij een goede reden om een dvd in het buitenland te bestellen als daar een DTS track op stond en die niet op de nld versie stond.
    En soms kan het nu voor mij een reden zijn om de dvd versie te vervangen door BR. Maar dan nog zijn er div dvd's (met gewone DTS) die ik echt voor het geluid niet hoef te vervangen.

    Maar on topic: als er DFW op staat is het voor mij al een reden om flink te gaan twijfelen over de aankoop. Heb altijd het gevoel dat ik een inferieur product koop. En meestal komt dat nog uit ook (getuige dat soort fratsen als jij noemt: er wordt niet gelogen over de inhoud, maar je moet wel op je hoede zijn)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind je dat nu echt zo belangrijk, dat je geen HD-soundtrack hebt, maar 'slechts' een DD 5.1? Als je het niet zou weten vraag ik me af of je überhaupt het verschil zou horen. Zou voor mij in ieder geval nooit een reden zijn om een Blu-ray terug te brengen. Ze zien me al aankomen. Nergens staat geschreven dat een Blu-ray namelijk ook een HD-soundtrack zou moeten hebben, toch?
    punt is dat het op de backcover staat dus dan mag je verwachten dat het klopt. Als je een auto koopt met op papier een 350 pk motor en er blijkt er een van 100 pk in te zitten zeg je toch ook niet, ach ik kan nog steeds hard rijden laat maar gaan.

    Tuurlijk zal het verschil klein zijn maar is ook een principe kwestie

    BR is op de markt gebracht als het beste wat film te bieden heeft maar er worden toch regelmatig inferieure titels uitgebracht, als ik geld teveel zou hebben zou ik wel eens een proefproces willen aanspannen kijken wat een rechter hier nu van vindt

    Je zegt nu wel dat nergens staat waar een BR aan moet voldoen maar denk niet dat het zo simpel is, consument heeft recht op een goed product, volgens mij mag je ook een artikel terugsturen als je niet tevreden bent
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    punt is dat het op de backcover staat dus dan mag je verwachten dat het klopt.
    Wat dat betreft zijn er wel meer dingen op covers die niet kloppen (er is daarvoor zelfs een apart topic op dit forum), maar zolang ik daar verder geen last van heb, kan ik daar zelf niet zo mee zitten.

    Zo staan op vele Blu-rays uit de VS bij de ondertitels vaak minder talen vermeld dan er op de Blu-ray staan. Op mijn US-versie van "It's A Mad Mad Mad Mad World" staat op de achterkant een groot A-logo (= regio A aanduiding). De Blu-ray is echter wel degelijk regiovrij. Dat is verwarrend, dat geef ik toe, maar bederft mijn kijk- en luisterplezier verder niet.

    Iets anders is het als er extra's vermeld staan, maar de Blu-ray geen extra's heeft. Of als op de cover staat dat de Blu-ray NL-ondertitels heeft, terwijl dat niet het geval is. Dat zou ik dan weer wel vervelend vinden.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat dat betreft zijn er wel meer dingen op covers die niet kloppen (er is daarvoor zelfs een apart topic op dit forum), maar zolang ik daar verder geen last van heb, kan ik daar zelf niet zo mee zitten.

    Zo staan op vele Blu-rays uit de VS bij de ondertitels vaak minder talen vermeld dan er op de Blu-ray staan. Op mijn US-versie van "It's A Mad Mad Mad Mad World" staat op de achterkant een groot A-logo (= regio A aanduiding). De Blu-ray is echter wel degelijk regiovrij. Dat is verwarrend, dat geef ik toe, maar bederft mijn kijk- en luisterplezier verder niet.

    Iets anders is het als er extra's vermeld staan, maar de Blu-ray geen extra's heeft. Of als op de cover staat dat de Blu-ray NL-ondertitels heeft, terwijl dat niet het geval is. Dat zou ik dan weer wel vervelend vinden.
    vevelende is dat er geen review van de nl True Romance was en blijkbaar is er ook een versie in omloop die netjes alleen DD5.1 heeft vermeld

    Robots is ook een mooi voorbeeld, zou HD spoor hebben maar bleek niet zo te zijn, heb deze teruggestuurd ....

    volg vele topics over kwaliteit titel maar soms slipt er wel eens een "foute" door
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •