De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard To Kill a Mockingbird (LE) [Blu-ray Disc]

    To Kill a Mockingbird (LE)

    Eerlijkheid, koppigheid, moed en liefde. De kernwoorden van To Kill a Mockingbird.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    To Kill a Mockingbird staat in een beeldformaat van 1.33:1 op deze Blu-ray Disc-uitgave, wat overeenkomt met het originele beeldformaat.
    Maar bovenaan de review staat 1.85:1 en de plaatjes lijken mij ook 1.85:1.

  3. #3

    Standaard

    Hmm, ga deze week toch maar eens snel bekijken. Na het bekijken van het Universal promo filmpje over het restaureren van deze en andere films kreeg ik het gevoel dat ze nogal veel vrijheid hebben genomen in hun keuzes bepaalde scenes compleet te veranderen, zoals met de zoom-scenes bij To Kill A Mockingbird.

  4. #4

    Standaard

    Die keuzevrijheid valt uiteindelijk heel erg mee. Ik denk dat er twee shots zijn waar men heeft 'ingezoomd'. De rest is authentiek gebleven.
    Neemt niet weg dat het raar is dat men na 50 jaar alsnog besluit om in te grijpen in het originele materiaal.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Maar bovenaan de review staat 1.85:1 en de plaatjes lijken mij ook 1.85:1.
    Het is 1.85:1. Alleen de extra's zijn 1.33:1.
    Tekst aangepast!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Prachtige uitgave, heb hem net binnen, net als All Quiet on the Western Front. Ben heel benieuwd naar wat er komen gaat in deze serie van Universal.

  7. #7

    Standaard

    To Kill a Mockingbird gave me no useful advice on killing Mockingbirds! It did teach me not to judge a man by the color of his skin, but what good does that do me?"
    -Homer Simpson-

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De pagina's in de digibook, zijn die in het Nederlands of in het Engels? Ik vraag dit, omdat een mede collector deze wil importeren.

  9. #9

    Standaard

    De teksten zijn in het Engels!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bedankt, Ludo.

  11. #11

    Standaard

    Mooie uitgaven en uitstekend beeld. Digi book ziet er fantastisch uit. Welliswaar in het Engels, maar dat maakt niet uit.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #12

    Standaard

    Nog nooit zo'n goede transfer gezien! Heel bijzonder werk van het restauratieteam!

  13. #13

    Standaard

    Dit is toch wel de zwart-wit versie en niet de ingekleurde?

  14. #14

    Standaard

    Er bestaat voor zover ik weet geen ingekleurde versie. En aan de plaatjes bij de recensie is ook te zien dat het beeld zwart/wit is.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dit is toch wel de zwart-wit versie en niet de ingekleurde?
    Van It's A Wonderful Life uit 1946 bestaat een Blu-ray met daarop de film in de originele zwart-wit versie, maar ook in een - geslaagde - ingekleurde versie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Van It's A Wonderful Life uit 1946 bestaat een Blu-ray met daarop de film in de originele zwart-wit versie, maar ook in een - geslaagde - ingekleurde versie.
    Mee eens Marcel, ik wilde er lange tijd niet aan, maar ik heb in december de ingekleurde versie voor het eerst gezien en ik was redelijk verbaasd dat het best geslaagd was voor een keertje. Volgende keer kijk ik wel weer in zwart-wit, maar het viel inderdaad mee.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er bestaat voor zover ik weet geen ingekleurde versie. En aan de plaatjes bij de recensie is ook te zien dat het beeld zwart/wit is.
    Mijn vader heeft deze versie op dvd en die is in kleur: http://www.catawiki.nl/catalogus/dvd...-a-mockingbird

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mijn vader heeft deze versie op dvd en die is in kleur: http://www.catawiki.nl/catalogus/dvd...-a-mockingbird
    Baseer je die mening nou op de foto's op de cover die in kleur zijn of heb je de film daadwerkelijk in kleur gezien?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mijn vader heeft deze versie op dvd en die is in kleur: http://www.catawiki.nl/catalogus/dvd...-a-mockingbird
    Dan heeft hij zeker deze .
    Het lijkt mij heel sterk, er is alleen een zwart/wit versie. Ik zou de film van je vader maar even opzetten om het te checken.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan heeft hij zeker deze .
    Het lijkt mij heel sterk, er is alleen een zwart/wit versie. Ik zou de film van je vader maar even opzetten om het te checken.
    Is dat dan een fout op de hoes? Daar staat ook kleur en de screen caps zijn ook ingekleurd.

    Ik moet zeggen dat ik alleen de verpakking heb gezien, niet de film. In ieder geval niet die kennelijk ingekleurde versie.

  21. #21

    Standaard

    Opzetten die hap! Wij willen een bevestiging .

  22. #22

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •