Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 192 worden weergegeven.

Discussie: Immortals Blu-ray

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar geen posterisatie zoals hier ??? http://img441.imageshack.us/img441/8382/ci52156260830199927.png
    Ik denk dat je dat ook niet ziet als je lage instellingen hebt.
    Ik zie het amper op die screenshot hier op de laptop van het werk, scherm heeft ook veel lichtinval.
    Het is mij iig niet opgevallen bij Immortals, maar ik heb niet veel details in het grijs op mijn LCD helaas
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Koop gewoon standaard een US release. Scheelt een hoop negatief gepraat van jou hier en jij hebt dan niks meer te maken met de door jou gehate Nederlandse maatschappijen.
    Ik haat geen NL maatschappijen die het goed doen, en nu ik hoor dat de US versie op A regio gelockt zit heeft het geen zin. En negatief? Ik vraag hier alleen maar, is geen nagatief woord hier te zien in deze topic. Zoals ik zei alleen een vraagje zonder negatief of voorbeoordeling. En over andere waarover ik nageatief doe, is dan terecht. Ik ben daar niet de enigste in.
    dat zijn dan releases waar de dvd.nl redactie in de recentie ook negatief over zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zie het amper op die screenshot hier op de laptop van het werk, scherm heeft ook veel lichtinval.
    Het is mij iig niet opgevallen bij Immortals, maar ik heb niet veel details in het grijs op mijn LCD helaas
    Geeft niet joh zoals ik al eerder hier melde is A-film meestal wel goed in de uitgaves. Ik wacht wel gewoon af.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 07-04-2012 om 13:05

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Media Markt heeft inderdaad een Steelbookversie:
    De werkelijke cover van de steelbook van MM is helemaal niet zo rood, maar meer zilver. Mooie prijs, €14,99, voor zowel de 3D blu-ray, 2D blu-ray en DVD, maar helaas, ik wil die lelijke steelbooks niet...(en hoef ook geen 3D).

  4. #54

    Standaard

    maar bij de gewone versie dat de 12e uitkomt, zit ook de 3d blu-ray bij en de 2D
    Ik vind het wel raar waarom mediamarkt ze zo goedkoop kan leveren, want bij de FRS kost de steelbook €21

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik vind het wel raar waarom mediamarkt ze zo goedkoop kan leveren
    Als je ziet in welke aantallen ze er liggen dan mag dat toch geen verrassing zijn? Zou me daardoor niets verbazen als ie binnen de kortste keren een tientje kost. Bij de MM in Z'meer is ie overigens op dit moment € 16,99.

  6. #56

    Standaard

    Weet iemand wat de extra's van de Nederlandse versie inhouden.
    Volgens mij krijgen wij weer een uitgeklede versie.

    Amerikaanse release:
    The US release has these bonus features:
    It's No Myth (1080p, 5:27)
    Caravaggio Meets Fight Club - Tarsem's Vision (1080p, 20:29)
    Alternate Opening - Young Theseus (1080p, 11:34)
    Alternate Ending - This is Our Last Embrace (1080p, 8:38)
    Alternate Ending - Theseus Kills Hyperion (1080p, 4:07)
    Deleted Scenes (1080p, 8:10)

    Nederlandse versie:
    Deleted Scenes
    It's No Myth
    Putting it all together

  7. #57

    Standaard

    Bol.com zegt dit:
    Deleted Scenes (+/- 31 min)
    No Myth (+/- 5 min)
    Putting It All Together (+/- 20 min)

  8. #58

    Standaard

    Net ff snel stukje gekeken ziet er gewoon goed uit zowel 2D als 3D (3D disc kan idd niet in 2D bekeken worden, voor het eerst dat ik dit zo mee maak) ook in de donkere stukken.

    Ook ff snel vergeleken met de US versie van Fox (alleen 3D versie) en ziet er op eerste gezicht hetzelfde uit. Alleen is de bitrate van de NL versie toch wel wat lager, bitrate van het beeld van de NL versie is gemiddeld ietsjes lager maar het geluid van de US versie is constant boven de 3 mbps met pieken tot 5 mbps terwijl de NL versie gemiddeld blijft hangen zo rond de 2-3.
    Ik zie ook dat de US versie een Engelse DTS HD MA en alleen een "gewone" Franse DTS track heeft, de NL versie heeft zowel een Engelse als Franse DTS HD MA track misschien daarom...

    Maar goed dat zijn dus maar cijfertjes en volgens mij moet ik me daar niet op blind staren, kwaliteit van het beeld en geluid van de NL versie zijn namelijk toch zeer goed en zo op het eerste gezicht niet met het blote oog en oor van de US versie te onderscheiden.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Weet iemand wat de extra's van de Nederlandse versie inhouden.
    Volgens mij krijgen wij weer een uitgeklede versie.

    Amerikaanse release:
    The US release has these bonus features:
    It's No Myth (1080p, 5:27)
    Caravaggio Meets Fight Club - Tarsem's Vision (1080p, 20:29)
    Alternate Opening - Young Theseus (1080p, 11:34)
    Alternate Ending - This is Our Last Embrace (1080p, 8:38)
    Alternate Ending - Theseus Kills Hyperion (1080p, 4:07)
    Deleted Scenes (1080p, 8:10)

    Nederlandse versie:
    Deleted Scenes
    It's No Myth
    Putting it all together
    Wij krijgen idd een uitgeklede versie wat extra's betreft.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #60

    Standaard

    Hoezo? Als ik de speelduur van de alternatieve opening, alternatieve eindes en de verwijderde scènes van de Amerikaanse uitgave optel, dan is de speelduur gelijk aan de verwijderde scènes die volgens A-Film op de Nederlandse uitgave staan.

    De speelduur van "It's No Myth" op de Amerikaanse uitgave is gelijk aan "No Myth" op de Nederlandse uitgave en die van "Caravaggio Meets Fight Club - Tarsem's Vision" op de Amerikaanse uitgave is gelijk aan "Putting it All Together" op de Nederlandse uitgave.

    Ik denk daarom dat de extra's hetzelfde zijn, alleen worden ze op Nederlandse uitgave anders genoemd.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Hoezo? Als ik de speelduur van de alternatieve opening, alternatieve eindes en de verwijderde scènes van de Amerikaanse uitgave optel, dan is de speelduur gelijk aan de verwijderde scènes die volgens A-Film op de Nederlandse uitgave staan.

    De speelduur van "It's No Myth" op de Amerikaanse uitgave is gelijk aan "No Myth" op de Nederlandse uitgave en die van "Caravaggio Meets Fight Club - Tarsem's Vision" op de Amerikaanse uitgave is gelijk aan "Putting it All Together" op de Nederlandse uitgave.

    Ik denk daarom dat de extra's hetzelfde zijn, alleen worden ze op Nederlandse uitgave anders genoemd.
    Ik ging er vanuit dat ze anders waren door de titels, heb het zelf ook niet gecheckt vandaar.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #62

    Standaard

    Dit staat er op de blu-ray volgens a-film

    DISC 1 (2D)

    Discformaat : BD-50
    Aspectratio : 1080p HD Anamorphic 16:9 -1.85
    Taal/geluid :
    Engels DTS-HD MASTER 5.1
    Frans DTS-HD MASTER 5.1
    Extra's :
    All extras in HD 1080p:
    Trailer
    Deleted Scenes (+/- 31 min)
    No Myth (+/- 5 min)
    Putting It All Together (+/- 20 min)
    Ondertiteling : Nederlands, Frans


    DISC 2 (3D)

    Discformaat : BD-50
    Aspectratio : 1080p HD Anamorphic 16:9 -1.85
    Taal/geluid :
    Engels DTS-HD MASTER 5.1
    Frans DTS-HD MASTER 5.1
    Extra's :
    All extras in HD 1080p:
    Trailer
    Deleted Scenes (+/- 31 min)
    No Myth (+/- 5 min)
    Putting It All Together (+/- 20 min)
    Ondertiteling : Frans, Nederlands


    Dus aan zo'n 56 minuten extra's
    Laatst aangepast door De_Hollander : 07-04-2012 om 17:04

  13. #63

    Standaard

    Dank allen!

    Enne, ik ben een sukkel, want ik ben naar nog een Mediamarkt geweest en die had 'm gewoon. Ik zal wel scheel hebben gekeken bij die andere.

    19.99 was ie overigens.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Dank allen!

    Enne, ik ben een sukkel, want ik ben naar nog een Mediamarkt geweest en die had 'm gewoon. Ik zal wel scheel hebben gekeken bij die andere.

    19.99 was ie overigens.
    Ow dacht dat iemand vertelde dat het €14 en nog wat koste.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ow dacht dat iemand vertelde dat het €14 en nog wat koste.
    Misschien elders in het land? Dat kan altijd bij de Media Markt.
    Ik heb 'm in de Amsterdamse regio gekocht.

  16. #66

    Standaard

    Hij heeft een week of twee weken geleden in het landelijke MediaMarkt boekje gestaan voor 14,99 met een verkeerde releasedatum. Dat is al een keer gemeld.

    Ik verwacht dat ook dat hij in het MM krantje voor volgende week gewoon ook landelijk 14,99 gaat zijn vanaf de officiële releasedatum van 12-04 maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ow dacht dat iemand vertelde dat het €14 en nog wat koste.
    Ik ben gisteren naar MM Alexandrium geweest, heb 'm in mijn handen gehad, en daar was hij de steelbook met 3 discs dus echt €14,99.

  18. #68

    Standaard

    In MM Alphen is ie 15 euro. Gisteren gekeken, op enkele momenten behoorlijk wat posterisatie in donkere vlakken maar verder wel oke.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  19. #69

    Standaard

    Dan worden de Amsterdammers getild

  20. #70

    Standaard

    Heb de steelbook van de week bij Free record Shop gehaald (vindt de cover mooier).
    Hij koste 19,99
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    In MM Alphen is ie 15 euro. Gisteren gekeken, op enkele momenten behoorlijk wat posterisatie in donkere vlakken maar verder wel oke.
    Was ik al bang voor, en er komen nogal wat donkere stukken in voor. Maar dan is de blu-ray voor mij al verpest.
    EDIT: net van mijn maat zelfde verhaal gehoord, behoorlijk wat posterisatie in donkere vlakken. Mijn vrees was dus terecht.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 08-04-2012 om 12:00

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Dan worden de Amsterdammers getild
    Ik zou als Rotterdammer daar veel over kunnen zeggen, maar ik zal het netjes houden .

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou als Rotterdammer daar veel over kunnen zeggen, maar ik zal het netjes houden .
    Je mag zeggen wat je wilt. Ik kom niet uit Amsterdam

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Was ik al bang voor, en er komen nogal wat donkere stukken in voor. Maar dan is de blu-ray voor mij al verpest.
    EDIT: net van mijn maat zelfde verhaal gehoord, behoorlijk wat posterisatie in donkere vlakken. Mijn vrees was dus terecht.
    Hollander, jij bent goed in het maken van screenshots van dit soort dingen.

    Indien mogelijk graag voorbeelden posten dan ga ik die scenes eens goed bekijken.

    Ik neem aan dat we het hier wel over de 2D versie hebben?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #75

    Standaard

    Ik heb de blu-ray niet, en ik denk er hard aan om het te gaan annuleren, want dan zou het anders voor mij de zoveelste NL release flop worden.
    Ik wil alleen nette uitgaves hebben. Ik heb wel een dvd gezien van iemand, en dat zag er ook helemaal niet al te best uit in de donkere gedeeltes.
    En nu heb ik al van 3 mensen gehoord dat de Blu-ray ook nogal te lijden heeft aan posterisatie.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 08-04-2012 om 13:39

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •