De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dwayne "The Rock" Johnson actieheld van het jaar

    Dwayne "The Rock" Johnson actieheld van het jaar



    Dwayne "The Rock" Johnson is door de Amerikaanse Vakbond van Bioscoopeigenaren verkozen tot Actieheld van het Jaar. Hij zal de prijs in ontvangst nemen tijdens de CinemaCon, een evenement dat van 23 tot 26 april plaatsvindt in Caesars Palace, te Las Vegas.

    "Johnson is een spannende acteur die eerst aandacht van het wereldpubliek wist te trekken met het iconische personage ‘The Rock’, en vervolgens zijn charismatische aanwezigheid naar het witte doek heeft gebracht. Daar heeft hij telkens opnieuw bewezen dat hij jong en oud kan vermaken, of dat nu in een actiefilm of een familiefilm is,” vertelt organisator Mitch Neuhauser.

    Op dit moment is Johnson op het witte doek te zien in de film Journey 2: The Mysterious Island en in de zomer zal G.I. Joe: Retaliation in première gaan.

    Bron : Filmtotaal.nl

    Ik vind het een vreemde keuze hoor, ik zou Jason Statham gekozen hebben.

    Hoe denken jullie er over?

  2. #2

    Standaard

    Ik zit me eigenlijk te bedenken wat hij voor iets goeds heeft gemaakt dit jaar, ken er geen 1 zo uit mn hoofd.

    Al vind ik m wel een hele leuke acteur en vooral walking tall en die jungle film vind ik leuk.

    Ja statham zou dan een beter keuze zijn of die gast van warrior die ook meespeelt in die nieuwe bioscoopfilm.

  3. #3

    Standaard

    Is dit op 1 april gepubliceerd?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is dit op 1 april gepubliceerd?
    Nee Pepijn, vandaag : http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25508

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •