Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 153 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Powerbuy] Slipcover Pocahontas (bluray) AFGELOPEN

    Slipcover : Pocahontas (Thailand)

    Tijdelijk nog enkele exemplaren beschikbaar !

    :: UPDATE ::
    (02/10)

    + Lichting 1 (verzonden op 09/08)
    + Lichting 2 (verzonden op 29/08)
    + Lichting 3 (verzonden op 07/09)
    + Lichting 4 (verzonden op 20/09)

    + Lichting 5 (verzonden op 27/09)
    ? Laatste Lichting - Nog geen duidelijkheid.

    :: DEAL ROND :: BEVESTIGING DMV PLUS ONTVANGEN

    + Benjamin Hendricks
    + Lorre
    + Koen Verheyden
    + TylerDurden
    + Erik Onnes
    + Sanderdg
    + Rogue
    + rvvnr1
    + Vampire75
    + Stfn
    + Ralfers
    + Niet DVD.nl-leden (die het topic alsnog gespot hadden)
    + Xmariskax
    + Sander_Hurk

    + Toky
    + Jorpor

    :: DEAL LOPENDE :: BEVESTIGING DMV PLUS (NOG) NIET ONTVANGEN

    + Bluraydvdcollector
    + Joopjes

    :: IN BEHANDELING :: EERSTVOLGENDE ZENDING, BETALING (NOG) NIET TERECHT

    ?
    De Tuinman
    ? Stefan8

    :: DEAL VERLATEN * ::

    - Ingrid89

    - Sarah 2703

    * Leden die de deal alsnog verlaten nadat een item gereserveerd werd op hun naam, komen bij eventuele toekomstige deals niet in aanmerking om een exemplaar te reserveren. Niettegenstaande kunnen zij dit item alsnog bekomen indien er nadien nog beschikbaar blijken te zijn. Dank voor begrip.
    Laatst aangepast door Esteban : 01-11-2012 om 00:09

  2. #2

    Standaard

    Weet je al in wat voor keepcases de blu-rays in de Benelux worden uitgegeven?

  3. #3

    Standaard

    Lijkt mij op zich wel interessant, al zal de sleeve niet met de case overeenkomen. Verder weet ik niet wat een redelijk bedrag hiervoor is?

  4. #4

    Standaard

    Kennelijk hebben ze daar ook een extended, director's cut van de film?

    Feature Running Time: 154 Mins.

  5. #5

    Standaard

    @devilxx5; Neen, nog niet. Ik vermoed dunne exemplaren, maar daarover is nog geen zekerheid.
    @Stefan8; De cover op de sleeve zal overeen komen met onze uitgaves, muv. enkele details (bv. kijkwijzer, nr. op zijkant)
    @BobdH; Het geval van de vermelde speelduur staat beschreven in het Disney Classics blu-ray topic.

    Wat betreft de prijs ben ik nog bezig met de onderhandelingen, die hangt natuurlijk ook af van het aantal slipcovers dat ik aankoop. Zelf betaal ik makkelijk 5 € voor een moeilijk te verkrijgen slipcover in uitstekende staat. Dat lijkt mij een redelijk prijs, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen het geval.

  6. #6

    Standaard

    Heb op zich ook wel interesse.
    Is er al bekend wanneer die andere titels gaan uitkomen?
    Komen die daar ook eerder dan hier?
    En zijn daar al foto's van?
    Dan is t misschien wel een idee om ivm verzendkosten etc. ook die alvast te bestellen....

    € 5,- p/st vind ik in dit geval een tikkie te hoog, maar zo'n 2 a 3 euro p/st (ex. verzenden) kan ik wel mee leven...

  7. #7

    Standaard

    €5 vind ik oke, maar dan met verzendkosten.

  8. #8

    Standaard

    Ik zou ook wel interesse hebben, maar hangt af van de prijs.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #9

    Standaard

    Volgens mij zal het op 't randje zijn om deze inclusief verzendingskosten voor 5 € te verzenden. Maar dat is wat ik er uit wou persen, dus ik doe m'n best. Ik ben redelijk thuis in de wereld van slipcover-verzamelaars/ruilers/verkopers en 2,5 € is ongeveer wat tegenwoordig gegeven (niet gevraagd) word voor landelijke releases die net iets moeilijker te vinden zijn, doch nog steeds verkrijgbaar en zeker nog te vinden met wat geluk. Niet landelijke releases waar minder snel aan te geraken is (US bv.) gaan eerder voor 3 a 3,50 € de deur uit en zeldzame exemplaren gaat dan weer naar 5 €. Dit allemaal zonder verzendkosten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Ik heb natuurlijk interesse in die slipcovers, maar ze zijn me niet meer waard dan pakweg 2 euro of zo.
    Dat lijkt me eerlijk gezegd een vrij onrealistische prijs, jammer genoeg.
    Laatst aangepast door Esteban : 05-04-2012 om 10:16

  10. #10

    Standaard

    Stel dat de prijs rond de 4-5 euro ligt, dan heb ik ook wel interesse!

  11. #11

    Standaard

    ook wel interesse waarschijnlijk. 5 euro...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door devil_xx5 Bekijk bericht
    Weet je al in wat voor keepcases de blu-rays in de Benelux worden uitgegeven?
    Net de bevestiging binnen. Dunne keepcases, zoals 'Dumbo' en dus niet even dik als alle recent uitgegeven Classics.

    Joopjes en Jorpor, jullie zijn opgenomen in de lijst.

    EDIT : Bad news.

    De verantwoordelijke bij MVD waarmee ik rechtstreeks contact had, was uiterst vriendelijk en zeer bereidwillig. De deal met MVD was zo goed als rond. Disney US (zij weer) heeft er echter op het laatste moment een stokje voor gestoken en heeft MVD verboden deze deal door te laten gaan. Dit om de reden dat MVD geen toestemming krijgt printing-material van Disney te verkopen, enkel wanneer het deel uitmaakt van het totaalpakket. Een klein addertje in het contract, zo heb ik vernomen.

    Via MVD gaat het dus niet door. Ik heb echter nog een achterdeurtje, als dat lukt gaat het alsnog door. Voorlopig staat dit dus op 'hold'.

  13. #13

    Standaard

    Mocht je toch aan de sleeve kunnen komen, heb ik interesse! Prijs maakt me niet heel veel uit.

  14. #14

    Standaard

    Genoteerd. De hoeveelheid geïnteresseerden zit overigens al goed. Er zijn er reeds bijna 50, via verschillende kanalen.

  15. #15

    Standaard

    Voor 5 euro mag je mij dan ook wel opschrijven.


  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Ook heb ik wel interesse in toekomstige slipcovers van Disney classics, tenzij er een NL ondertitelde editie is met slipcover (waarschijnlijk alleen nog maar de diamonds dus...). En ze moeten wel om de NL editie passen

    Ik hoop trouwens dat het je nog gaat lukken


  18. #18

    Standaard

    Ik heb ook interesse! Ik hoop dat het gaat lukken.

  19. #19

    Standaard

    Helaas. Ik begin ervoor te vrezen. Zoals eerder meegegeven, was de deal bijna rond tot Disney US een stok tussen de wielen stak. De verantwoordelijke bij VMD (Thailand) heeft zelfs verbod gekregen ooit nog initiatieven te ondernemen omtrent deze kwestie. Hij mag me van Disney US zelfs de contactgegevens van het hoofdbureau van Disney in Thailand niet bezorgen, die het zélf wel afzonderlijk mogen verkopen. Ondanks het grote aantal geïnteresseerden.

    Ik ben een oplossing aan't zoeken via andere wegen, opgeven is m'n ding niet.

  20. #20

    Standaard

    Drommels. Een mogelijk nieuw achterpoortje werd eveneens op 't laatste moment dichtgegooid door de tussenkomst van Disney US (hoofdkantoor). De landelijke maatschappijen doen er namelijk helemaal niet moeilijk over, maar het werd hen verboden hier aan deel te nemen. Ook andere mogelijkheden hebben niets opgeleverd. This is it. Geen powerdeal.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Drommels. Een mogelijk nieuw achterpoortje werd eveneens op 't laatste moment dichtgegooid door de tussenkomst van Disney US (hoofdkantoor). De landelijke maatschappijen doen er namelijk helemaal niet moeilijk over, maar het werd hen verboden hier aan deel te nemen. Ook andere mogelijkheden hebben niets opgeleverd. This is it. Geen powerdeal.
    Jammer joh! Maar toch bedankt! (En we zullen het nooit, nooit vergeten )


  22. #22

    Standaard

    Graag gedaan hoor.

    Ondertussen weet ik ook min of meer officieel dat Disney US daadwerkelijk een verbod gegeven heeft op het sluiten van zo'n deal en zo'n vraag in de eerste plaats al niet mocht beantwoord worden. Juist, daar herken ik helemaal Disney US in. Klantvriendelijkheid laat daar altijd te wensen over.

    Ik ben er ook achter gekomen dat niet alle landen op de hoogte zijn, dus ik probeer nu de Koreaanse versie te bemachtigen.



    Geïnteresseerden hoeven zich nog niet aan te melden, ik bekijk eerst of het mogelijk is, via verschillende wegen.

  23. #23

    Standaard

    Hey Esteban

    Dit gaat hem niet meer worden of wel? Wel jammer, magoed, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk. Wil je nog wel even bedanken voor de toch al genomen moeite

    Als het alsnog wel gaat lukken, ik blijf geïnteresseerd in slipcover voor Pocahontas, Tarzan en Frank & Frey


  24. #24

    Standaard

    Frank & Frey is ondertussen in de desbetreffende landen verschenen, zonder slipcover. Tarzan nog niet, daaromtrent is ook nog geen duidelijkheid.

    I'm still working on it, maar kan op dit punt niets beloven. Vandaar dat ik ook geen updates meegedeeld heb, kwestie om valse hoop te vermijden.

  25. #25

    Standaard

    UPDATE

    POCAHONTAS Slipcover (THAILAND) - zie openingspost.


    Het heeft enorm veel tijd en energie (nuja) gekost om via eindeloze omwegen te verkrijgen wat ik wil, bij deze staat er een achterpoortje open.

    Minder positief : De prijs. Het naar hier halen van de slipcovers kost me -verrekend- exact 5,60 € per stuk. Ik neem zelf een risico, gezien ik er dan wel veel meer moet aankopen dan voorzien. Wel even vermelden dat hun prijzen steeds met een 'around' vooraf werden gegaan. Ik kan nog een laatste poging doen de prijs proberen te drukken alvorens een vast bedrag op papier te krijgen, maar heb op dit moment reeds het onderste uit de kan gehaald om het schappelijk te houden. Eén van de eerdere voorstellen kwam namelijk op het dubbele neer.

    Wil je deze POCAHONTAS slipcovers in huis? Dan dien je er rekening mee te houden dat je hier de verzendkosten bij komen. 'k Heb het even zitten overwegen en ik heb bij deze beslist dat ik de verpakkingskosten op mezelf zal nemen.

    Betreffende de verzending : Aangetekend lijkt me aangewezen. Bij niet aangetekende verzending, ben ik niet verantwoordelijk bij het verloren gaan van het item.

    Graag had ik dus nogmaals een lijstje met geïnteresseerden verkregen, het is voor mij namelijk geen kleine investering, maar ik ben bereid het risico te nemen.

    Alvast bedankt!

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •