Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 153 van 153 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Reminder : De gereserveerde exemplaren worden morgen opnieuw bij de beschikbare gevoegd. Tuinman?

  2. #152

    Standaard

    Beste DeTuinman,

    Ondanks gezonde activiteit op het forum heb ik na de mededeling dat de betaling zou overgemaakt worden helaas niets meer vernomen. Ondanks verschillende privéberichten (3/9, 18/9), vermeldingen en vraag om bevestiging in het desbetreffende topic (oa. 27/9, 6/10), het bezoekersbericht bij je profiel (16/10) of eventueel nav. mijn onderschrift. Compleet in de vergetelheid geraakt?

    No worries, aan het uitdelen van een zogenaamde "min" doe ik niet mee in een geval als dit. Maar bij deze wens ik je alsnog op de hoogte te brengen van het feit dat je gereserveerde exemplaar (goedkoopste prijs) niet langer beschikbaar is. Deze is naar de eerstvolgende op de lijst gegaan. Mocht je er alsnog één wensen, kan je me steeds contacteren. Maar dit is (indien er dan nog beschikbaar zijn) aan de andere prijs (zie uitleg topic), waar de bijkomende kosten in verwerkt zitten.

    Verder wens ik iedereen afzonderlijk te bedanken voor de deelname in deze powerbuy-deal en ik hoop dat elk van jullie tevreden is met zijn of haar exemplaar.

    Afgelopen. Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden.
    Laatst aangepast door Esteban : 01-11-2012 om 00:15

  3. #153

    Standaard

    Er is een (lang aanslepende) deal afgesprongen met een afnemer uit de UK. Wie graag nog een exclusieve Pocahontas slipcover wenst, kan me contacteren per privébericht.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •