Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 153 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Beste Esteban,
    Count me in! Wil graag een slipcover van Pocahontas, houdt me a.j.b. ook op de hoogte als je van andere disneyfilms aan slipcovers kan komen!

  2. #27

    Standaard

    Ik doe ook nog wel mee.
    Ga er maar vanuit dat ik de BR zelf in de toekomst voor een schappelijk prijs in een BOGO kan scoren, al met al komt t dan weer in totaal uit op de prijs die ik gewend was te betalen voor een NL-se versie met slipcover...

  3. #28

    Standaard

    Mij mag je er ook bij rekenen!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #29

    Standaard

    Hoeveel denk je in totaal kwijt te zijn inclusief het verpakken/verzenden (naar ons toe dus )? Aangetekend verzenden hoeft voor mij niet, dat risico neem ik dan wel. Maar wil eerst wel even weten hoeveel ik in totaal kwijt zal zijn En hoe verstuur je zo'n slipcover? Zijn ze dan plat gevouwen?

    Wel tof trouwens dat het je toch gelukt is En wie meedoen moeten je toch gewoon vooruit betalen, neem ik aan? Op die manier neem jij ook zo weinig mogelijk risico


  5. #30

    Standaard

    Ik wacht een finaal antwoord af van de desbetreffende contactpersoon. Dat durft namelijk nogal eens lang duren, hopelijk nog vóór dit weekend. Indien duidelijkheid verkregen, hoop ik in de loop van volgende week een definitieve prijs te kunnen meedelen, incl. normale verzending (of aangetekend) binnen België of naar Nederland.

    Qua verpakking zal ik nog eens goed moeten bekijken wat ik precies allemaal ter beschikking heb, de slips zullen in ieder geval 'plat' verzonden worden en zo stevig mogelijk zonder de prijs in de hoogte te jagen.

    Alvast bedankt aan de geïnteresseerden op DVD.nl. Vooruitbetaling ga ik niet toepassen, uiteindelijk moet ik toch iedereen terugbetalen als blijkt dat het pakket nooit bij mij aangekomen is. Toegegeven, ik stap met een bang hartje in deze deal vanwege het toch wel hoge bedrag (verzenkosten zijn niet min). Maar kom, wie nooit risico neemt ...

    Wat betreft andere slipcovers : Alles zal afhangen van het verloop van deze deal. En natuurlijk de slipcovers die al dan niet nog beschikbaar gesteld zullen worden door MVD in samenwerking met Disney Thailand. The Fox and the Hound kreeg er geen. Over bv. Tarzan is nog niets bekend.

  6. #31

    Standaard

    Ik heb ook nog steeds interesse in de slipcover!
    Het befreft de sleeve die in de openingspost is te zien, toch?
    Zo ja, count me in

  7. #32

    Standaard


    POCAHONTAS Slipcover (THAILAND) - zie openingspost.


    Het betreft inderdaad de slipcover uit de openingspost. Aangevinkt.

  8. #33

    Standaard

    Ik ben in principe wel geinteresseerd, maar ik wil nog even de verzendkosten afwachten als je het niet erg vindt

  9. #34

    Standaard

    Ik heb ook interesse

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Voor mij ook!

  12. #37

    Standaard

    Ik heb reactie, mits je ook andere slipcovers kan leveren van toekomstige releases? Anders heeft 1 extra slipcover weinig zin want blijf ik nog slipcover-loze in m'n collectie hebben.

  13. #38

    Standaard

    Ohja van toekomstige sleeves wil ik ook graag weten wat de mogelijkheden zijn (als je dat zou kunnen regelen), m'n kast ziet er nu echt idioot uit met al die verschillende Disney-doosjes...

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Betr. Toekomstige sleeves, deze deal is tot nu toe enkel met Thailand aan't lukken. Het is afwachten hoe dit met de Pocahontas-slipcovers verloopt en bovenal welke titels daarginds nog zullen verschijnen met slipcover.

  16. #41

    Standaard

    Het duurt een eeuwigheid om een simpel antwoord te verkrijgen, maar uiteindelijk zou alles op dit moment in kannen en kruiken moeten zijn. Het DHL-tracknummer is binnen (nog niet actief, merk ik) en het pakket vertrekt uit Sjanghai. Hoe lang dit onderweg zal zijn, is niet duidelijk.

    Op het laatste ogenblik werd de 'around' een concreet bedrag en is het allemaal wat duurder uitgevallen dan voorzien. Maar geen nood, mensen die hier (en elders) reeds toegezegd hadden nav. het eerder vermelde bedrag, zullen de slipcover ook aan die prijs krijgen. UK en US-verzamelaars zullen iets meer moeten neerleggen.

    5,60 € exclusief verzendingskosten dus. Eens de slipcovers gearriveerd zijn, zal ik deze prijzen (alle opties) hier plaatsen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het duurt een eeuwigheid om een simpel antwoord te verkrijgen, maar uiteindelijk zou alles op dit moment in kannen en kruiken moeten zijn. Het DHL-tracknummer is binnen (nog niet actief, merk ik) en het pakket vertrekt uit Sjanghai. Hoe lang dit onderweg zal zijn, is niet duidelijk.

    Op het laatste ogenblik werd de 'around' een concreet bedrag en is het allemaal wat duurder uitgevallen dan voorzien. Maar geen nood, mensen die hier (en elders) reeds toegezegd hadden nav. het eerder vermelde bedrag, zullen de slipcover ook aan die prijs krijgen. UK en US-verzamelaars zullen iets meer moeten neerleggen.

    5,60 € exclusief verzendingskosten dus. Eens de slipcovers gearriveerd zijn, zal ik deze prijzen (alle opties) hier plaatsen.
    Super! Hartstikke goed nieuws! Kijk er naar uit


  18. #43

    Standaard

    Oeps, ook ik had nog interesse. Maar nu ben ik te laat zeker?

  19. #44

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Kan ik er ook nog een reserveren? (:

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Beste Esteban,

    ik ben ook wel geïnteresseerd in deze slipcover en alle toekomstige die ontbreken bij de blurays Graag hoor ik dan meer over de prijs als wat meer bekend is...

    heeft iemand overigens enig idee wat voor Amaray case deze film heeft? want indien het dus een dunne is, dan past deze slipcover dus niet

    Overigens is er voor Tarzan ook in de US geen slipcover om de verpakking gedaan...

  24. #49

    Standaard

    Het gaat om een dunne slipcover. Gezien de nieuwe 1-disc releases in de Benelux ook dun zijn, passen deze perfect. Tenzij je de UK-versie liggen hebt.

    Betr. Tarzan : In de US is Tarzan nog niet verschenen en de officiële uiteindelijke verpakking nog niet bekend gemaakt. Geen enkel van de tot nu toe verschenen plaatjes heeft daadwerkelijk betrekking tot de US-uitgave. Alle, maar dan écht wel álle Disney Classics die aan de andere kant van de oceaan in de komende maanden en later verschijnen zijn voorzien van een slipcover.

    Wat er al dan niet nog in Thailand zal verschijnen betr. slipcovers, is nog niet bekend gemaakt. Tarzan bv. is daar ook nog niet verschenen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het gaat om een dunne slipcover. Gezien de nieuwe 1-disc releases in de Benelux ook dun zijn, passen deze perfect. Tenzij je de UK-versie liggen hebt.
    Ok great, count me in then
    heb je toevallig ook info wat betreft Frank en Frey, die is hier geloof ik ook uitgebracht zonder slipcover toch....

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •