Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 153 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Frank en Frey is enkel en alleen in de US uitgekomen met slipcover, een gecombineerde cover voor I & II. Elders en dus ook in Thailand is kwam deze helaas zonder slipcover. Powerbuy-deals bekomen met Disney US heeft echter geen zin.

  2. #52

    Standaard

    Ondertussen heb ik het pakket kunnen tracken, het is net aangekomen in Sjanghai en vandaar reist het (na tussen-controle door Disney aldaar) verder richting België.

    Staat ook vast dat jullie een bijzonder exemplaar in handen krijgen, aangezien de fabrikant officieel heeft meegedeeld geen second print te mogen drukken, er worden met 100% zekerheid geen nieuwe meer gemaakt. Ook Disney Thailand deelde mee dat ik (muv. hun eigen showmodellen) met de allerlaatste beschikbare exemplaren aan de haal ben en ik dus enorm veel geluk had dat deze laatste op dat moment nog bij de fabrikant lagen.
    Laatst aangepast door Esteban : 15-06-2012 om 09:32

  3. #53

    Standaard

    Wow, geweldig hoor! Hier ga ik mn vriendin heel blij mee maken. Ze wil nl. pocahontas erg graag op BD en met deze slipcover erbij wordt het een extra bijzonder cadeau. Mits ik jou verhaal erbij vertel natuurlijk, anders denkt ze dat het er gewoon bijhoort, of dat het niet klopt (vanwege de niet-NL slipcoevr) hahaha

  4. #54

    Standaard

    Die vriendin zal zo te lezen bijzonder blij zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Op het laatste ogenblik werd de 'around' een concreet bedrag en is het allemaal wat duurder uitgevallen dan voorzien. Maar geen nood, mensen die hier (en elders) reeds toegezegd hadden nav. het eerder vermelde bedrag, zullen de slipcover ook aan die prijs krijgen. UK en US-verzamelaars zullen iets meer moeten neerleggen.
    Om hier even op terug te komen : Zoals beloofd krijgen oa. DVD.nl-leden die eerder hadden toegezegd nav. de eerder vermelde prijs deze slipcover voor 5,60 € (exclusief verzending). Dit was een toegeving van mijn omdat ik de prijsstijging ook niet meer verwacht had, de afspraak was namelijk redelijk concreet.

    Helaas ben ik verplicht het verschil te verrekenen bij de overgebleven exemplaren. Het is in geen geval mijn bedoeling hier enige winst uit te halen naar Belgen en Nederlanders toe, integendeel. Maar het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat ik er nog wat extra geld moet in pompen, aangezien ik ook de verpakking al op mezelf neem.

    Leden die vanaf vandaag (15/06/12) nog intekenen, zullen de verrekende prijs moeten betalen. Dit is 7,90 € (eigenlijk 7,96 €, maar kom) excl. verzendingskosten.

    Mijn excuses, maar het is / kan niet anders. Dit door het feit dat het eerst rechtstreeks naar mij zou komen, maar daarna beslist werd dat dit van Disney via Sjanghai MOEST gaan. Wat ook hogere verzendingskosten meebrengt.
    Laatst aangepast door Esteban : 15-06-2012 om 19:07

  5. #55

    Standaard

    Weet je ook wat de verzendkosten zullen zijn? Of ga je dat pas bepalen wanneer je ze in handen hebt en hebt besloten hoe je ze precies gaat versturen?


  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Frank en Frey is enkel en alleen in de US uitgekomen met slipcover, een gecombineerde cover voor I & II. Elders en dus ook in Thailand is kwam deze helaas zonder slipcover. Powerbuy-deals bekomen met Disney US heeft echter geen zin.
    das dan wel weer jammer
    (hoe zit t btw met verzenden aan adresgegevens, vraag je daar tzt nog naar...of moeten we pm-en? )

  8. #58

    Standaard

    Eens de slipcovers terecht zijn, zullen alle geïnteresseerden een privébericht ontvangen met de nodige informatie. (rekeningnummer, adresgegevens, etc.) In het topic zullen dan ook de verzendingskosten (elke mogelijkheid) op een rijtje gezet worden.

  9. #59

    Standaard

    Voorlopige stop!

    Vanaf vandaag 20 juni 2012 is de voorraad extreem beperkt.

    Ik ben open en eerlijk over de reden : Er zijn buitenlandse kopers die via andere wegen mee gestapt waren in de deal, ongeacht de prijs. Aangezien het de bedoeling is dat ik mijn beloftes nakom, krijgen zij voorrang op de overige exemplaren. Vanwege het groeiende aantal bevestigingen via oa. DVD.nl en het feit dat deze mensen interesse getoond hadden vóór 15/06/2012 (zie oa. openingspost betr. tegemoetkoming), maakt dat ik er langzaam maar zeker aardig wat geld aan begin te verliezen. Ik zal dit via gerichte (buitenlandse) fora moeten recht trekken.

    Het is voorlopig wel nog mogelijk jezelf op te geven voor de wachtlijst.

  10. #60

    Standaard

    Alvast bedankt voor alle moeite mag ook wel gezegd worden.

  11. #61

    Standaard

    Graag gedaan hoor, zonder een powerbuy zou ik zelf ook nooit aan de slipcover geraakt zijn (aan een schappelijke prijs, that is), dus het is wederzijds.

  12. #62

    Standaard

    Ik vergoed je trouwens graag het volledig bedrag wat je voor 1 slipcover kwijt bent hoor. Ik vind niet dat iemand die zoveel moeite doet er ook nog eens geld bij moet inleveren. Maakt me niet uit wat je eerder hebt beloofd, ik sta er op het volledig bedrag te betalen.

    En inderdaad, super bedankt voor alle moeite


  13. #63

    Standaard

    Hoe nobel ook, geen sprake van. Iedereen uit de lijst krijgt de slipcover aan dezelfde prijs.

  14. #64

    Standaard

    Update : Het pakket is goedgekeurd (een heel gedoe bij Disney hoor) en is eerder vandaag richting België vertrokken.

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Alvast bedankt voor alle moeite mag ook wel gezegd worden.
    Beste Sarah,

    Corrigeer me gerust wanneer ik me vergis, maar ik kan nergens het daadwerkelijke bevestigingsbericht terugvinden. Vandaar dat er bij je naam nog steeds een vraagteken stond in de openingspost.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Beste Sarah,

    Corrigeer me gerust wanneer ik me vergis, maar ik kan nergens het daadwerkelijke bevestigingsbericht terugvinden. Vandaar dat er bij je naam nog steeds een vraagteken stond in de openingspost.
    Klopt, maar ik vond gewoon dat het gezegd mocht worden omdat je uberhaupt zoveel moeite doet

  18. #68

    Standaard

    Waarvoor dank. Maar het klopt dus dat ik geen bevestiging gekregen heb en dit nog steeds zo is? Just to be sure.

  19. #69

    Standaard

    Beschrijving

    Vandaag heb ik één exemplaar ontvangen, een zogenaamde proef die ik weken (maanden?) geleden tegen (forse) betaling had aangevraagd maar nooit ontvangen. Zonder aankondiging of verdere reactie, kwam dit plots alsnog opduiken via UPS.

    Eerlijk gezegd verwachtte ik een "ok" tot goede slipcover van "ok" tot goede kwaliteit op alle vlakken.

    Maar wat een aangename verrassing! De foto's in de openingspost doen de slipcover onrecht aan. Geheel onverwachts blijkt dit namelijk topkwaliteit te zijn. Zelfs de Disney slipcovers uit de US, onder verzamelaars de meest gewaardeerde wat betreft afwerking, kunnen hier naar mijn mening niet aan tippen. De glans is van een aard die ik nog niet eerder zag, vooral qua kleuren (wel donker). De reliëf beperkt zich dan wel tot de omlijning van de personages en de boot, maar loopt wel over op de zijkant en achterkant. De figuren op de achterzijde zijn eveneens 'embossed', alsook de titel en de Disney-logo's op zowel voor-, achter- als beide zijkanten. Net als het holofoil-effect.

    Kortom : Dit is het nieuwe pronkstuk van mijn slipcover-verzameling.
    Jammer dat ik geen fototoestel of camera heb. Nu zit ik nog meer vol ongeduld op het pakket te wachten. De investering driedubbel en dik waard, me dunkt.
    Laatst aangepast door Esteban : 27-06-2012 om 23:14

  20. #70

    Standaard

    Klinkt zeer goed!! En hij past goed om de NL amaray?


  21. #71

    Standaard

    Hij past perfecto. Ze zullen, net als mijn exemplaar, nog ongeplooid zijn. (want vers van de allerlaatste pers) De vouwen zijn wel voorzien, je mag zelf voorzichtig de doordruk geven.

    Ik ga alvast op zoek naar het geschikte verpakkingsmateriaal, krassen of vingers zouden doodzonde zijn.
    Laatst aangepast door Esteban : 27-06-2012 om 23:15

  22. #72

    Standaard

    Woohoo! Je maakt me enthousiast! Was ik al, magoed


  23. #73

    Standaard

    Geschikte verpakking gevonden. In de loop van volgende week zou het pakket toch zeker moeten aankomen ...
    Laatst aangepast door Esteban : 30-06-2012 om 12:14

  24. #74

    Standaard

    En volgens de trackcode zit het pakje al enkele dagen op dezelfde plaats vast ... 't blijft toch spannend, zo'n bestelling.

  25. #75

    Standaard

    Een telefoontje van UPS gekregen, dit pakje zal deze week arriveren. Eindelijk!

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •