Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 153 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77

    Standaard

    Een welgemeende zucht. Vandaag blijkt dat er nog eens een pak kosten bijkomen, wat overigens helemaal niet volgens de afspraak is. Het heeft echter geen zin daar tegenin te gaan, want tot op heden is de communicatie extreem moeilijk verlopen en heeft het heel wat voeten in de aarde gehad om ze te pakken te krijgen. En er is ook nog eens trammelant omtrent de al lang uitgevoerde betaling die nu zou 'zweven' omdat ze gedeeltelijk foute informatie gegeven hebben, zo blijkt na onderzoek door mijn bank.

    Ik ga bekijken hoe de rest van dit verhaal loopt alvorens nog een deal met Disney aldaar te maken met betr. tot toekomstige slipcovers. Al lijkt me dat nu heel onwaarschijnlijk. En ik weet nu vooral waar ik extra moet op letten en wat ik zwart op wit op papier moet laten zetten, waardoor ze waarschijnlijk niet zullen/willen verkopen aan de huidige prijs. Bij een toekomstige deal zullen de deelnemers eerder aan een prijs van 8,50 € excl. verzendingskosten moeten denken. Als die deal er ooit komt.

    Leden die nog een exemplaar willen bekomen na datum van de eerder vermelde "stop" (20 juni '12) en zich op de wachtlijst plaatsen, zullen 10 € moeten neerleggen voor een exemplaar. Exclusief verzendingskosten. Het is niet anders.
    Laatst aangepast door Esteban : 10-07-2012 om 10:00

  3. #78

    Standaard

    Klote man. Mag ik vragen wat de reden is van de extra kosten? Ze waren toch al verstuurd? Of doet de douane nu moeilijk ofzo?


  4. #79

    Standaard

    In verband met de omrekeningskosten. Vorige keer werd duidelijk dat er (ondanks anders afgesproken) niet in Euro betaald mocht worden, het moést per overschrijving en in dollar. Per overschrijving brengt dat kosten mee. Aanvankelijk zou dit op hun kosten zijn, daarna werden dat gedeelde kosten. Dat hadden ze voor mij reeds berekend, blijkt nu (via mijn bank) dat dit meer dan het vierdubbele is. Komt daarbij dat ze dit waarschijnlijk zelf niet verwacht hadden en ze nu ook terugkomen op de gedeelde kosten, deze zouden nu eenzijdig op mij vallen.

    Ze zijn met zoveel tussenpersonen en vervang-mensen (tevens zusterfima van dochterfirma van hoofdzetel etc) te werk gegaan omtrent deze deal, dat ze alles nu kunnen weerleggen door te zeggen dat die afspraak met die persoon niet geldig is omdat de deal door oorspronkelijk door een andere persoon opgevolgd werd. Bon, ik zie wat ik kan doen om dat te vermijden. Op een gegeven moment kreeg ik ook van de hoofdzetel de opdracht de gegevens op de factuur enkel als een formaliteit te beschouwen en een andere rekening te gebruiken dan vermeld. Ik heb dat laten bevestigen, nogmaals laten checken. Desondanks : Nu blijkt het geld zogenaamd te "zweven" onderweg, mijn bank is het aan't onderzoeken.

    Wel staat vast dat slipcovers in de toekomst (áls er nog komen) toch wat meer zullen kosten. Zo leert de (eerste) ervaring. Ah, het is nog steeds met evenveel plezier gedaan hoor. Komt wel goed, denk ik. Een hobbelige rit die je leert waar de bulten liggen.

    Het pakje komt op donderdag of vrijdag, dat weet ik van UPS. Mocht dat tijdens mijn werkuren zijn, ga ik er begin volgende week zelf achter op een verzamelpunt. Dat ik ze in handen zal hebben, daar ben ik bij deze (behoorlijk) zeker van. :thumb:

  5. #80

    Standaard

    Ook al zijn er veel problemen mee wil ik je toch nog eens bedanken voor dit alles. Ik kijk er nog altijd enorm naar uit om de slipcase te kunnen bemachtigen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #81

    Standaard

    Ik kijk er ook naar uit Estaban.....je maakt het wel spannend .

  7. #82

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat ik ze volgende week zelf zal moeten ophalen.

  8. #83

    Standaard

    Got them.

    Omwille van vakantieperiodes op de werkvloer en werken die hier momenteel thuis uitgevoerd worden, zal iedereen op de lijst in de eerste week van augustus een privébericht ontvangen. Hierin werkelijk alle nodige informatie en instructies. Met de bedoeling de slipcovers vervolgens met 100% zekerheid zo efficiënt en snel mogelijk de deur uit te sturen alvorens ik zelf een 3-tal weken van de online wereld ben afgesloten.

  9. #84

  10. #85

  11. #86

  12. #87

    Standaard

    Esteban, Ik sta toch al op de wachtlijst of heb ik mij bij deze opnieuw gemeld?

  13. #88

    Standaard

    Je stond inderdaad reeds op de wachtlijst. Dit was eerder een melding tussendoor voor leden die het nog niet opgemerkt hadden.

  14. #89

    Standaard

    Je mag mij ook wel op de wachtlijst zetten.

  15. #90

  16. #91

    Standaard

    2 Augustus 2012 : Privébericht met instructies verzonden.

    > Betalingen die vóór 09/08/12 terecht zijn : Pakketjes vertrekken ten laatste op 10/08/12.

    > Betalingen die
    09/08/12 terecht zijn : Pakketjes kunnen pas op 28/08/12 vertrekken.
    Laatst aangepast door Esteban : 03-08-2012 om 08:27

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Mooi Steven!

    En betaald; ikzelf heb voor de aangetekende verzending gekozen. Ik ben erg benieuwd....

  19. #94

    Standaard

    Geweldig! Ook aangetekend gekozen en ga blij zijn als ik men kale release van Pocahontas kan insluiten in het hoesje die het verdient! Nogmaals bedankt!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #95

    Standaard

    Fijn!

    Nog even het volgende vermelden;

    Zoals aangegeven in de instructies :

    Gelieve het privébericht te beantwoorden met de gevraagde gegevens.


    Alvast bedankt.

  21. #96

    Standaard

    PS : Op de vreemde vermeldingen naast jullie naam in de openingspost hoef je niet te letten, slechts een manier om het voor mezelf overzichtelijk te houden.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    PS : Op de vreemde vermeldingen naast jullie naam in de openingspost hoef je niet te letten, slechts een manier om het voor mezelf overzichtelijk te houden.
    Betaling binnen of niet, Standaard of Aangetekend, België of Nederland .

    Bedankt Steven!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Betaling binnen of niet, Standaard of Aangetekend, België of Nederland .

    Bedankt Steven!
    Vrij logisch, inderdaad. Maar de "P1" zal je toch niet kunnen ontcijferen.

  24. #99

    Standaard

    Die heeft geen betekenis, maar heb je er bijgezet zodat wij onze hersens gaan kraken .

  25. #100

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •