Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 153 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Super! Hoop dat de ING zijn best doet en dat het voor de 9e op je rekening staat

  2. #102

    Standaard

    Muhahaha, die P1/2 is of ie komende week verstuurd zal worden, of na 28 augustus

    Kan niet wachten


  3. #103

    Standaard

    Duurtijd betalingen vanuit NL

    Omdat ik nu niet echt de tijd heb om iedereen afzonderlijk op de hoogte te brengen, dit algemeen bericht. Ter informatie :

    Betalingen uit NL die vrijdag (3/8) uitgevoerd werden, zijn vandaag terecht gekomen. Dat schept een idee van de duurtijd, 3 tot 4 dagen.

    Voor leden die vandaag (of later) vanuit NL een betalingsopdracht uitvoeren, staat het dus zo goed als zeker vast dat hun exemplaar pas in de week van 27 augustus kan vertrekken.

  4. #104

    Standaard

    Morgen gaat de eerste lichting op de bus. Wil je weten of je erbij bent : Zie openingspost.

    Van de leden waarbij geen vermelding te vinden is, heb ik nog geen antwoord (of anders) nav. het instructie-bericht ontvangen.
    Laatst aangepast door Esteban : 08-08-2012 om 21:15

  5. #105

    Standaard

    Wij gaan nu in spanning naast de brievenbus zitten wachten.

  6. #106

    Standaard

    Ik geloof het.

    Mochten er nog vragen volgen, ik ben opnieuw bereikbaar vanaf 27 augustus.

    Elk afzonderlijk veel plezier met jullie exemplaar en nogmaals bedankt.

  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Geen PB voor mij?
    Gezien de openingspost staat er een vraagteken achter je naam en heb je denk ik nooit aangegeven mee te willen doen aan de power buy. Esteban is op vakantie volgens mij dus je kan hem het beste denk ik een PM sturen met je vraag. Komt hij er na zijn vakantie denk ik wel op terug....

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Beste Sarah,

    Corrigeer me gerust wanneer ik me vergis, maar ik kan nergens het daadwerkelijke bevestigingsbericht terugvinden. Vandaar dat er bij je naam nog steeds een vraagteken stond in de openingspost.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Klopt, maar ik vond gewoon dat het gezegd mocht worden omdat je uberhaupt zoveel moeite doet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Waarvoor dank. Maar het klopt dus dat ik geen bevestiging gekregen heb en dit nog steeds zo is? Just to be sure.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Geen PB voor mij?
    Hij heeft blijkbaar nooit een bevestigingsbericht ontvangen? Zelfs hierboven bevestig je niets in je antwoord, maar geef je alleen aan dat je geen bevestigingsbericht hebt gestuurd..

  10. #110

    Standaard

    Heb m vandaag (gister eigenlijk al ) ontvangen en hij ziet er echt fantastisch uit.
    Bedankt!!

  11. #111

    Standaard

    Die van mij is ook binnen. Top verpakt. Ziet er heel mooi uit. Plusje gegeven!

  12. #112

  13. #113

    Standaard

    Gosteren ontvangen en WOW, wat is ie mooi! Bijna zonde om er een bluray in te doen... Plus is onderweg!

  14. #114

    Standaard

    Vandaag gaan afhalen. Wat een mooie slipcover zeg! Geweldig!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #115

    Standaard

    Toch even komen piepen (McDonalds Frankrijk, free WiFi) of het allemaal wat in orde gekomen is. Blij om te lezen dat het allemaal vlot lijkt te gaan. Fjieuw, toch wel een opluchting. Nu kan ik met een gerust hart verder genieten van 't zwembad en de 33 graden in de schaduw.

  16. #116

    Standaard

    Ook hier binnen. In goede staat ontvangen, ziet er mooi uit! Bedankt.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij heeft blijkbaar nooit een bevestigingsbericht ontvangen? Zelfs hierboven bevestig je niets in je antwoord, maar geef je alleen aan dat je geen bevestigingsbericht hebt gestuurd..
    Bij mij hing het af van de verzendkosten, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat die zijn...

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sarah_2703 Bekijk bericht
    Bij mij hing het af van de verzendkosten, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat die zijn...
    De totaalprijzen, inclusief verzendskosten, zijn al vele keren duidelijk vermeld in dit topic.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    De totaalprijzen, inclusief verzendskosten, zijn al vele keren duidelijk vermeld in dit topic.
    Ik zie overal "exclusief verzendkosten" staan. Volgens mij betekent dat toch echt dat die er nog niet bij zijn gerekend. Maar ik kan er natuurlijk overheen hebben gelezen.
    Laatst aangepast door Sarah_2703 : 17-08-2012 om 22:08

  20. #120

    Standaard

    Die van mij staat al weer enkele dagen in de kast, hij is prachtig! Bedankt, ik ben er heel blij mee!

  21. #121

    Standaard

    Kan iemand mij helpen? Ik probeer met ING het geld over te maken maar bij Bank Ontvanger staat alleen Nederland en ik kan deze ook niet veranderen..

  22. #122

    Standaard

    Eindelijk kunnen ophalen bij het postkantoortje.
    Hij is echt prachtig!

    Steven, bedankt voor al de tijd en moeite die je hierin gestoken hebt!

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xmariskax Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen? Ik probeer met ING het geld over te maken maar bij Bank Ontvanger staat alleen Nederland en ik kan deze ook niet veranderen..
    Je moet een buitenland betaling uitvoeren. In je Mijn ING Overzicht, onder "Alles in Mijn ING". En daar staat dan weer onder "Betalen" het volgende "Overschrijven buitenland".


  24. #124

    Standaard

    thx, hij wilde het land niet veranderen naar Belgie, inmiddels met ASN overgemaakt hoor, dus hopelijk van de week in huis! (:

  25. #125

    Standaard

    Dan heb je toch echt iets niet goed gedaan. Met een Buitenland betaling kan je geld oevrmaken naar alle landen ongeveer... Maar goed, goed dat het gelukt is!

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •