Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.

Discussie: The Mummy reboot

  1. #51

    Standaard

    'Hunger Games' schrijver ingehuurd voor 'The Mummy' reboot



    Universal pakt het serieus aan met de geplande The Mummy reboot. Afgelopen voorjaar huurde de studio Prometheus scenarist Jon Spaihts in om een hedendaagse herziening te schrijven van de klassieke franchise. Nu komt het nieuws naar buiten dat hij hierbij hulp zal krijgen van Billy Ray, schrijver van The Hunger Games.

    Normaal gesproken zou je denken dat Ray het script van Spaiths zal gaan herschrijven, maar dit is niet geval. Hij zal, net als Spaiths, een eigen scenario gaan schrijven met een volledig afwijkende verhaallijn. Mocht de versie van Spaiths niet bevallen, dan kunnen ze het met Ray's script direct over een hele andere boeg gooien. Op deze manier wordt de kans twee keer zo groot dat er straks een goed script op tafel ligt.

    De film wordt geproduceerd door Alex Kurtzman en Roberto Orci, terwijl Len Wiseman (Total Recall, 2012) plaats neemt in de regisseursstoel. De productie moet eind zomer of begin herfst van start gaan met een beoogde release ergens in 2014.

    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    '
    terwijl Len Wiseman (Total Recall, 2012) plaats neemt in de regisseursstoel.
    Dan kan de naam van de vrouwelijke hoofdrolspeelster eigenlijk ook al gelijk ingevuld worden.

  3. #53

    Standaard

    Met The Mummy was niks mis mee, leuke film was dat. Ik zie niet in waarom een reboot. Alleen de reden wat ik zou bedenken is, uitmelken, gebrek aan inspiratie.

  4. #54

    Standaard

    Iedereen heeft het over een reboot en wijst dan naar The Mummy. Maar dat was ook geen originele film. Mummy-films waren er al in de jaren 30 ofzo.

    Plus er wordt steeds gezegd dat Hollywoud niet meer creatief zou zijn. Ik denk dat de creativiteit er wel is (al wordt het steeds moeilijker omdat er al zoveel gedaan is). Het geld is gewoon het probleem: filmmaatschappijen kijken wel uit waar ze hun geld in steken en gaan liever voor bewezen succes nu dan voor iets nieuws. Logisch gevolg van de crisis.

    Maar goed: ik heb geen moeite met een nieuwe Mummy-film. De laatste is alweer een paar jaar geleden en ze waren leuk (zelfs de 3e was amusant).

  5. #55

    Standaard

    Ik heb nu toch zo van "iedere nieuwe mummie film lijkt me alleen maar slechter worden"
    Munnie 1 gaaf, mummie 2 stuk minder, mummie 3 was slecht.

  6. #56

    Standaard

    Reboot 'The Mummy' verder zonder regisseur Len Wiseman



    Regisseur Len Wiseman, bekend van de Underworld films en de remake Total Recall, heeft vanwege een agendaconflict afscheid moeten nemen van de Universals geplande reboot van de The Mummy (1999). Producenten Sean Daniels, Alex Kurtzman en Roberto Orci zijn nu hard op zoek naar een opvolger, aangezien de reboot al in de zomer van 2014 in de bioscoop te zien moet zijn.

    De nieuwe nog titelloze The Mummy moet een stuk "donkerder" en enger worden. De producenten halen hun inspiratie uit de boeken van Jurassic Park-auteur Michael Crichton. Het monster The Mummy zou uiteraard nog een monster moeten blijven, maar dan met meer menselijkere kenmerken.

    De complete The Mummy, bestaande uit drie films uit 1999, 2001 en 2008, heeft wereldwijd zo'n $1,3 miljard opgeleverd aan de wereldwijde bioscoopkassa. Het script is/wordt geschreven door Prometheus schrijver Jon Spaihts.

    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #57

    Standaard

    De eerste trailer van deze is er:


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •