De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard All Stars 2: Old Stars [Blu-ray Disc]

    All Stars 2: Old Stars

    In dit overbodige vervolg reizen de voetbalvrienden af naar Spanje.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vinden jij en Ludo precies hetzelfde van de film? De tekst is precies hetzelfde. (en dan heb ik het niet over de technische dingen)

  3. #3

    Standaard

    Ja, wij vinden beide hetzelfde van de film. Beide recensenten kijken de film en kunnen hun eigen stuk schrijven. Mocht dat overeenkomen, dan kan volstaan worden met één stuk. Dit stuk is door Koen geschreven en heb ik overgenomen voor de DVD-recensie. Maar mijn mening is identiek aan die van Koen wat betreft deze film. Mijn stuk dat ik geschreven had kwam voor een zeer groot gedeelte overeen met het stuk van Koen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Duidelijk!

    Al ben ik het er niet mee eens. Ook al haalt ie het niet bij deel 1.

  5. #5

    Standaard

    Heb me helemaal kapot gelachen om deze film. Tuurlijk is het vrij plat en banaal allemaal, maar dat hoort toch wel bij voetbalhumor. Vooral de eerste helft is erg grappig (met name de naturistencamping ), daarna wordt het wat flauwer en gekunstelder, maar desondanks vond ik hem geslaagd, al was deel 1 aanzienlijk beter.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •