De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd release Spartacus: Gods of the Arena.

    Hallo allemaal,

    Ik kon niet direct een topic vinden over mijn vraag dus ik denk maak em maar even.

    Ik ben een groot fan an de spartacus serie en vind het ook heel jammer dat seizoen 2 alweer is afgelopen.

    Maar nu is mijn vraag is er iets bekend over de eventuele release van het tussen seizoen Gods of the Arena?

    Ik weet dat ik em via verschillende sites kan importeren, maar het liefst wil ik gewoon de nl release met subs hebben.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Draztic Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Ik kon niet direct een topic vinden over mijn vraag dus ik denk maak em maar even.

    Ik ben een groot fan an de spartacus serie en vind het ook heel jammer dat seizoen 2 alweer is afgelopen.

    Maar nu is mijn vraag is er iets bekend over de eventuele release van het tussen seizoen Gods of the Arena?

    Ik weet dat ik em via verschillende sites kan importeren, maar het liefst wil ik gewoon de nl release met subs hebben.
    De_Hollander heeft in het "De Nederlandse Blu-ray Release Lijst" gezegd dat de blu-ray van Spartacus: Gods of the Arena ergens in augustus van dit jaar geplant staat. Ik verwacht ook gewoon een DVD release tegen die tijd.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •