Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 82 van 82 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    BFI zou spetters in december uitbrengen in de UK. benieuwd of deze mijn NL gaat vervangen.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    BFI zou spetters in december uitbrengen in de UK. benieuwd of deze mijn NL gaat vervangen.
    Special Features and Technical Specs:
    • 4K RESTORATION OF THE FILM
    • Feature-length audio commentary with director Paul Verhoeven.
    • Interview with Paul Verhoeven (8 mins)
    • Interview with screenwriter Gerard Soeteman (11 mins).
    • Interview with cinematographer Jost Vacano (67 mins).
    • Original theatrical trailer.
    • First pressing only: Fully illustrated booklet with new writing on the film and full film credits
    • Optional English SDH subtitles for the main feature
    • AND MORE...


    STREET DATE: DECEMBER 2.

    https://www.blu-ray.com/news/?id=25549

  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Ik ga volgende week zaterdag (12 Oktober) Maarten Spanjer ontmoeten. Zal hem eens vragen naar zijn ervaringen met de film. Uiteraard ook ff op de foto met hem!

  5. #80

    Standaard

    The British Films Institute has provided the final specs for its upcoming Blu-ray release of Paul Verhoeven's film Spetters (1980), starring Renee Soutendijk, Rutger Hauer, Jeroen Krabbé, Maarten Spanjer, and Toon Agterberg. The release will be available for purchase on December 2.

    Special Features and Technical Specs:
    • 4K RESTORATION OF THE FILM
    • Audio commentary by director Paul Verhoeven
    • Symbolic Power, Profit and Performance in Paul Verhoeven's Spetters (2019, 17 mins): audiovisual essay written and narrated by Amy Simmons
    • Andere Tijden: Spetters (2002, 29 mins): Dutch TV documentary on the making of Spetters, featuring the filmmakers, cast and critics of the film
    • Speed Crazy: An Interview with Paul Verhoeven (2014, 8 mins)
    • Writing Spetters: An Interview with Gerard Soeteman (2014, 11 mins)
    • An Interview with Jost Vacano (2014, 67 mins): wide ranging interview with the film's cinematographer discussing his work on films including Soldier of Orange and Robocop
    • Image gallery
    • Trailers
    • First pressing only: Illustrated booklet containing a new interview with Paul Verhoeven by the BFI's Peter Stanley, essays by Gerard Soeteman, Rob van Scheers and Peter Verstraten, a contemporary review, notes on the extras and film credits


    Bron: www.blu-ray.com https://www.blu-ray.com/news/?id=26006

  6. #81

    Standaard

    Ik heb inmiddels de Engelse Blu-ray. Het grote verschil met de Nederlandse uitgave is dat de film nu op Blu-ray staat in de originele aspect ratio van 1.66:1. Voor de Nederlandse uitgave is het beeld wat opgeblazen naar beeldvullend 1.78:1, waardoor er wat beeld van de boven en onderkant is afgesneden.
    Op de DVD staan de extra’s zoals die ook, naar ik aanneem, op de Duitse uitgave staan. Vooral de uitzending van “Andere Tijden” vind ik interessant.
    De Nederlandse uitgave is alleen nog nuttig vanwege de Nederlandse ondertitels.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels de Engelse Blu-ray. Het grote verschil met de Nederlandse uitgave is dat de film nu op Blu-ray staat in de originele aspect ratio van 1.66:1. Voor de Nederlandse uitgave is het beeld wat opgeblazen naar beeldvullend 1.78:1, waardoor er wat beeld van de boven en onderkant is afgesneden.
    Op de DVD staan de extra’s zoals die ook, naar ik aanneem, op de Duitse uitgave staan. Vooral de uitzending van “Andere Tijden” vind ik interessant.
    De Nederlandse uitgave is alleen nog nuttig vanwege de Nederlandse ondertitels.
    De Nederlandse uitgave is alleen goed vanwege de cover, de enige reden waarom die nog in de collectie blijft. Ik heb de UK dubbel, dus als iemand hem wilt, kan me PM'en.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •