De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Fnac

  1. #1

    Standaard Fnac

    Hoe kan een winkel het maken om zulke schandalige prijzen te vragen.
    Puss in boots op bluray vandaag zien liggen voor € 28,50

  2. #2

    Standaard

    Lol inderdaad.
    Ik ken de film niet (nou ja, wel van gehoord, niet gezien, ook niet van plan om hem te gaan kopen/kijken), maar €28,50 voor één film is natuurlijk erg veel geld.

    Voor een nieuwe blu-ray film vind ik €15,- echt wel het maximum. Genoeg buitenlandse webshops waarmee je voor dat bedrag een nieuwe blu-ray kunt kopen.

  3. #3

    Standaard

    Fnac is bekend (berucht) van hun van de pot gerukte prijzen. Ga naar de Mediamarkt en de Saturn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Fnac is bekend (berucht) van hun van de pot gerukte prijzen. Ga naar de Mediamarkt en de Saturn.

    Ik moet altijd lachen om die veiligheidsmensen die bij de ingang staan en vaak mensen hun tassen nakijken of zelfs fouilleren. In Frankrijk dan, Parijs, Nice gezien.

    Alsof ze de kroonjuwelen daar binnen hebben liggen. Zo klantonvriendelijk en dan die prijzen nog.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Fnac is bekend (berucht) van hun van de pot gerukte prijzen. Ga naar de Mediamarkt en de Saturn.
    Saturn is anders ook weer goed bezig, Puss in Boots 3D voor 29,99 euro, nee bedankt!

    Ernaast zag ik nog een Mummy Trilogy box liggen voor 45 euro, wat je in de UK koopt voor 12 pond.

    Saturn en Media Markt zijn ook geen prijsbrekers, in België toch niet...

    Wat zou ik graag hebben moest de Media Markt in Antwerpen dezelfde strategie volgen bij nieuwe releases als bij sommige Nederlandse filialen, eerste week zeer lage prijs, en daarna pas volle pot.

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er zijn in deze rubriek meerdere Fnac draadjes en als je deze leest dan wordt je
    daar ook niet vrolijk van ... is het niet Werner

    Deze en deze dus.

    Fnac, mij krijgen ze daar met geen tang binnen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •