De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ik ben op zoek naar een goede Blu-ray speler

    Ik ben op zoek naar een goede stille Blu-ray speler,het liefst onder de $200,en wat is een goed merk ?.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ligt er natuurlijk maar helemaal aan wat je van een speler verwacht

    Ik heb zelf een simpele speler, een Panasonic DMP-BD75. Was rond de 85 euro. Ben er erg tevreden mee. Mijn andere speler (Samsung BDP1500, al een ouder type) was ik stukken minder tevreden over. Zou daarom ook niet snel meer een Samsung speler kopen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ligt er natuurlijk maar helemaal aan wat je van een speler verwacht

    Ik heb zelf een simpele speler, een Panasonic DMP-BD75. Was rond de 85 euro. Ben er erg tevreden mee. Mijn andere speler (Samsung BDP1500, al een ouder type) was ik stukken minder tevreden over. Zou daarom ook niet snel meer een Samsung speler kopen.
    Samsung zou ik niet kopen, en ook geen Panasonic, want deze merken hebben wel regelmatig problemen met afspelen. Persoonlijk zou ik Sony nemen. Heb ik ook en nooit geen afspeel problemen of wat dan ook het slikt alles.

  5. #5

    Standaard

    Philips zou ik inmiddels ook niet meer kiezen. Maar Sony is eigenlijk altijd een veilige keus, en zeker met Blu-ray spelers. Ik heb een BDP-S580 en da's tot nu toe een compleet probleemloze speler geweest. Stil is ie ook en hij heeft bergen mogelijkheden.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    ... en ook geen Panasonic, want deze merken hebben wel regelmatig problemen met afspelen.
    Ik heb een Panasonic BR-speler en moet na 2 jaar nog steeds de eerste BR-disc tegenkomen die hij niet slikt. Enkele van de "probleem-uitgaves" wat dat betreft werken bij mij altijd probleemloos.

  7. #7

    Standaard

    Mijn bovenbuurman is bedrijfsleider bij panasonic en hij geeft ook toe dat regelmatig het menu van de blu-ray niet kan worden gegeven.
    Ik heb dat ook zelf gezien dat de blu-ray bleef hangen in zijn blu-ray speler.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Samsung zou ik niet kopen, en ook geen Panasonic, want deze merken hebben wel regelmatig problemen met afspelen.
    Wat een onzin weer. Ik heb hier 2 Samsung's staan en beiden spelen alles af. Nog nooit problemen gehad dat een disk het niet deed. Verder in de familie drie personen met een Panasonic en ook daar nooit problemen.

  9. #9

    Standaard

    Nu heb ik wat rondgekeken en leuk mijn dit wel wat de"Sony BDP-S470"
    Laatst aangepast door spock : 09-04-2012 om 00:01

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spock Bekijk bericht
    Nu heb ik wat rondgekeken en leuk mijn dit wel wat de"Sony BDP-S470"
    De BDP-S470 is een model uit 2010 en inmiddels opgevolgd door de BDP-S480, die vervolgens sinds kort weer door de S490 is vervangen.

    Ik zou zelf gaan voor de BDP-S480 omdat die nog ruim verkrijgbaar is en gunstig aan de prijs (vanaf €110).
    De BDP-S490 is sinds vorige maand op de markt maar nog niet breed verkrijgbaar en daardoor nog erg prijzig.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik heb een Panasonic BR-speler en moet na 2 jaar nog steeds de eerste BR-disc tegenkomen die hij niet slikt. Enkele van de "probleem-uitgaves" wat dat betreft werken bij mij altijd probleemloos.
    Ik heb ook 3 jaar een Panasonic gehad (BD35) en ook nog nooit een probleem met een disc die niet wilde opstarten/afspelen, en die is echt intensief gebruikt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  12. #12

    Standaard

    Ik heb zelf de Sony BDP-S380.

    Super apparaat. Vooral de DVD upscaling is erg goed.

    De opvolger (de 390) is inmiddels bijna uit.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Mijn bovenbuurman is bedrijfsleider bij panasonic en hij geeft ook toe dat regelmatig het menu van de blu-ray niet kan worden gegeven.
    Ik heb dat ook zelf gezien dat de blu-ray bleef hangen in zijn blu-ray speler.
    Mag ik dan als werknemer van Philips (onrechtstreeks) op mijn beurt het aantal klachten opnoemen die zij wekelijks (terecht) ontvangen? Ze zijn niet te tellen. Er is altijd wel iemand te vinden die met eender welk merk problemen heeft ondervonden. That's a fact.

    Feit : Mijn Panasonic heeft nog geen steek laten vallen tot op heden en de DVD-upscaling is fantastisch goed.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    De BDP-S470 is een model uit 2010 en inmiddels opgevolgd door de BDP-S480, die vervolgens sinds kort weer door de S490 is vervangen.

    Ik zou zelf gaan voor de BDP-S480 omdat die nog ruim verkrijgbaar is en gunstig aan de prijs (vanaf €110).
    De BDP-S490 is sinds vorige maand op de markt maar nog niet breed verkrijgbaar en daardoor nog erg prijzig.

    Oke bedankt,ik ben er uit het wordt de BDP-S470 of de BDP-S80,ik zal effen kijken welk model in de winkel staat het eerste model hebben ze wel,dan kan ik die mooi combineren met een Onkyo TX-NR509 reciever.



  15. #15

    Standaard

    Kijk ook eens naar de Sony BDP-S185 speler. Niet duur en volgens mij een goede speler.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Kijk ook eens naar de Sony BDP-S185 speler. Niet duur en volgens mij een goede speler.
    Ja maar die heeft weer geen "Progressive scanning".

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •