De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Passion Rotterdam 2012 - Gratis op DVD

    EO biedt iedere Nederlander gratis DVD van The Passion aan



    The Passion kan wel eens de best bekeken Nederlandse tv-productie van 2012 in de Nederlandse huiskamer gaan worden. Zeker nu publieke omroep EO de DVD van The Passion gratis weggeeft.

    Er keken meer dan 1,7 miljoen Nederlanders naar de live-uitzending van The Passion. Dit jaar speelde het verhaal over de laatste uren van het leven van Jezus zich in de binnenstad van Rotterdam af. Centraal punt was het Willemsplein aan de voet van de indrukwekkende Erasmusbrug.

    Goede waardering kijker

    De Nederlandse tv-kijker heeft een goede waardering voor The Passion. Een dag na de live-uitvoering is vrijwel iedereen positief over The Passion. Dit jaar speelde Danny de Munck de hoofdrol van Jezus. Ook artiesten als Frans Bauer, Charley Luske en Berget Lewis schitterden in The Passion. Er waren ook rollen voor bekende Nederlanders als Klaas Wilting en John de Wolf.

    Best bekeken in Nederlandse huiskamer

    De kans is groot dat The Passion de best bekeken Nederlandse tv-productie van 2012 in de Nederlandse huiskamer gaat worden. Bij de 1,7 miljoen kijkers komt nog een groot aantal die de herhaling van The Passion gaan bekijken. Deze is op zaterdagmiddag op Nederland 1 en op zaterdagavond op Nederland 3 te bekijken. Daarnaast biedt de EO iedere Nederlander kans om een gratis DVD van The Passion via haar internetsite te bestellen.

    Uitlevering media mei

    Wie via de internetsite van de EO de DVD bestelt krijgt deze volgens de publieke omroep medio mei gratis in de brievenbus geleverd. Men dient hiervoor wel een formulier met persoonlijke gegevens in te vullen.

    Bron : Totaaltv.nl
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-04-2012 om 01:04

  2. #2

    Standaard

    Aangevraagd, ben benieuwd of hij binnen komt
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  3. #3

    Standaard

    Bweik, zieltjeswinnerij! Moet 'm nog niet als ik er geld bij krijg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bweik, zieltjeswinnerij! Moet 'm nog niet als ik er geld bij krijg.
    tuurlijk is het 'zieltjeswinnerij'. maar niet in negatieve zin. De bedoeling is echt niet extra leden krijgen of op een andere manier geld cashen. Maar pure evangelisatie. Niets mis mee. Het wordt je niet opgedrongen en er zijn zat mensen die hier behoefte aan hebben.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb em ook aangevraagd, maar puur uit professionele interesse. Ben absoluut niet gelovig en vind dit wel een mooi verhaal, maar meer ook niet; het is IMO een fictief verhaal. Niets meer, niets minder. Ik ben filmmaker en technisch gezien vond ik deze productie meer dan geslaagd. Als ik door de EO gebeld wordt zal ik dan ook met plezier toelichten, maar als hij met een boodschap komt om me te bekeren dan komt hij van een koude kermis thuis....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb em ook aangevraagd, maar puur uit professionele interesse. Ben absoluut niet gelovig en vind dit wel een mooi verhaal, maar meer ook niet; het is IMO een fictief verhaal. Niets meer, niets minder. Ik ben filmmaker en technisch gezien vond ik deze productie meer dan geslaagd. Als ik door de EO gebeld wordt zal ik dan ook met plezier toelichten, maar als hij met een boodschap komt om me te bekeren dan komt hij van een koude kermis thuis....
    Niets mis mee als je aan het nadenken gezet wordt toch? Als ze maar niet gaan drammen. Ben zelf christen, maar houd er absoluut niet van als men iemand benadert op de manier van je moet en zal geloven wat ik geloof. Dat werkt niet. Maar gezonde discussie: niets mis mee. Ik vind dit wel een goede manier: je geeft een dvd weg, de mensen weten dat je kunt bellen en je hebt meteen een ingang om op een goede manier over geloofszaken te hebben.

  7. #7

    Standaard

    Weer goedkoop hoor van de EO. Had minimaal een bluray verwacht.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Weer goedkoop hoor van de EO. Had minimaal een bluray verwacht.....


    Wat denk jij Albert, God & Jezus bestaan al lang, maar ze moeten wel met hun tijd mee? Hallelujah

  9. #9

    Standaard

    Je kan nu ook weer een gratis dvd van The Passion 2013 bestellen: http://www.eo-acties.nl/gratis/grati...FYWN3godelUA3Q. Heb het op TV gemist, dus ideaal.
    Vorig jaar ook gedaan, werd 1 keer gebeld door ene hele begripvolle medewerker dus je hoeft niet bang te zijn dat je gestalkt wordt door Jehova's.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •