Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 132 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    En dat ze er maar een potdomme mooie editie van maken! Zoiets als deze, maar dan in Blu-ray:



    Ik weet dat hij gepland staat voor dit jaar, maar persoonlijk verwacht ik heb volgend jaar als 20th anniversary edition o.i.d.. Ik zie hem wel uitgesteld worden
    The future is Blu

  2. #52

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    En dat ze er maar een potdomme mooie editie van maken! Zoiets als deze, maar dan in Blu-ray:



    Ik weet dat hij gepland staat voor dit jaar, maar persoonlijk verwacht ik heb volgend jaar als 20th anniversary edition o.i.d.. Ik zie hem wel uitgesteld worden
    Ik doe gewoon mijn bluray disk hierin Dit blijf ik nog steeds een van de mooiste sets vinden.
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Ik doe gewoon mijn bluray disk hierin Dit blijf ik nog steeds een van de mooiste sets vinden.
    Dat idee kreeg ik ook al. Ik moet wel eerst deze set op de kop tikken
    The future is Blu

  4. #54

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Augustus komt er veel uit in NL. Zal ook zeker deze Universal Digibooks (gepost hierboven) oppikken...

  7. #57

    Standaard

    Inderdaad erg erg fraai!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  8. #58

    Standaard

    Komen die bovenstaande hier ook uit ? De enige die ik in de winkel zie liggen zijn Pillow Talk en To Kill a Mockingbird. Redelijk triestig dus!

  9. #59

    Standaard

    In veel winkels liggen nu ook al The Sting en All Quiet on the Western Front in deze uitvoering.

  10. #60
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Komen die bovenstaande hier ook uit ? De enige die ik in de winkel zie liggen zijn Pillow Talk en To Kill a Mockingbird. Redelijk triestig dus!
    Ja, en er komt nog veel meer:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Atonement
    Born on the Fourth of July
    Bridget Jones's Diary
    Gladiator
    King Kong (2005)
    Mamma Mia! The Movie
    Ray
    Spartacus
    Pillow Talk
    Out of Africa
    Sting, The
    Jaws
    E.T.: The Extra-Terrestrial

    Dit kunnen we dit jaar nog verwachten in Nederland. Allemaal digibook edities.

  11. #61

    Standaard

    Super!! Heeft toch een duidelijke meerwaarde.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #62

    Standaard

    Ik heb inmiddels bij Universal navraag gedaan over welke master men hier gaat gebruiken voor "Out of Africa". De oude (zoals in Duitsland) of de nieuwe (zoals in de USA).
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 04-07-2012 om 23:06
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #63

    Standaard

    Aangezien het onderdeel is van de 100th anniversary, zal het bijna zeker de nieuwe master zijn omdat het ook in dit filmpje te zien was.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Aangezien het onderdeel is van de 100th anniversary, zal het bijna zeker de nieuwe master zijn omdat het ook in dit filmpje te zien was.
    In Duitsland is blijkens Duitse kopers de oude master gebruikt voor de 100th anniversary editie, en niet de nieuwe master. En kijkend naar de specs is onze versie dezelfde als die in Duitsland is uitgebracht. Vandaar mijn vraag richting Universal.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    Er zijn veel verschillende uitgaven uit deze serie.

    Je hebt bijvoorbeeld de digibooks, die zijn volgens mij de duurste.
    Je hebt de UK uitgaven met een slipcover en die je kunt scannen via een speciale app of zo (ik heb er daar een paar van).
    En je hebt de US uitgaven met een mooie slipcover die je open kunt klappen.

    Ik vind die laatste erg mooi, ik heb er nu 2 en 1 besteld .

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluraydvdcollector Bekijk bericht
    Voor de EU, dus NL zijn dit "oude wijn in nieuwe zakken" uitgaven.

    OOA is dus dezelfde transfer (niet de US remaster) in het gebruikelijke nieuwe jasje...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Voor de EU, dus NL zijn dit "oude wijn in nieuwe zakken" uitgaven.

    OOA is dus dezelfde transfer (niet de US remaster) in het gebruikelijke nieuwe jasje...
    Waar haal je die wijsheid vandaan?

  18. #68

    Standaard

    Met Gladiator is er toch al even een verbeterde remaster uitgebracht. Zonder DNR toegepast.

  19. #69

    Standaard

    Is gewoon een heruitgave van de remaster.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Waar haal je die wijsheid vandaan?
    Van Universal

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Van Universal
    Ik neem aan dat Out of Africa ook de oude master is en niet de nieuwe us-master.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik neem aan dat Out of Africa ook de oude master is en niet de nieuwe us-master.
    Ja

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ja
    Dan laat ik deze aan mij voorbijgaan. Ik wacht wel tot ze de nieuwe master hier releasen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dan laat ik deze aan mij voorbijgaan. Ik wacht wel tot ze de nieuwe master hier releasen.
    Gaat niet gebeuren. Misschien dat een briefje naar Frankrijk helpt

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Wat een rare mix van titels, kan hier niet echt geen bepaalde visie achter ontdekken.
    Bovendien; zijn Born on the Fourth of July, Bridget Jones's Diary, Gladiator, King Kong (2005), Mamma Mia! The Movie, Ray en Spartacus dat dan ook weer van de prachtig gerestaureerde titels zoals Pillow Talk?
    En wie bedenkt er nou om Mama Mia! The Movie (één van de slechtste films aller tijde) in deze speciale feestelijke reeks van Universal op te nemen.
    Je zou denken dat Universal zijn 100 jarig bestaan zou vieren met een aantal subliem gerestaureerde memorabele topfilms uit de eigen catalogus. Nou daar hoort Mama Mia! toch zeker (m.i.) niet bij.
    Mamma Mia vond ik ook een prul: zoetige romantiek en waardeloze zang.
    Fijn dat ik dit hier even kan uiten want kennissen en familie vonden 'm práchtig! Streep heeft de laatste jaren in heel wat flops geschmierd (vind ik...).

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •