Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 132 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Mamma Mia vond ik ook een prul: zoetige romantiek en waardeloze zang.
    Fijn dat ik dit hier even kan uiten want kennissen en familie vonden 'm práchtig! Streep heeft de laatste jaren in heel wat flops geschmierd (vind ik...).
    Streep staat al jaren met stip op 1 van de actrices die bij mij irritaties opwekken. Zo heb ik pasgeleden Out of Afrika bekeken. Mooie film, prachtige settings, maar met één groot minpunt: juist.

    Bij de laatste Oscaruitreiking kreeg ik al kriebels toen ze naar het podium ging, en inderdaad: ook daar wekt ze bij mij hetzelfde gevoel op als in haar films. Het ligt niet aan haar rollen; het ligt aan haarzelf. Dat ze zo populair is, heb ik dan ook nooit begrepen.....

  2. #77

    Standaard

    Op een gegeven moment gaat dat denkbeeld ook steeds vaster in je hoofd zitten, en kan ze niks goed meer doen natuurlijk. Maar meer mensen hebben er last van, dus je bent niet de enige. Ik kan me er bijvoorbeeld wel iets bij voorstellen dat mensen haar een zelfvoldane uitstraling vinden hebben. Al denk ik niet dat ze dat is.

    Ikzelf heb gelukkig geen problemen met haar. Het zou een grote handicap zijn, want ze speelt in een groot aantal uitstekende films. Out of Africa reken ik daar overigens niet toe.

    En laten we wel wezen, ze is niet zeer knap, dus dat ze bij veel mensen zo populair is heeft meer te maken met het feit dat ze misschien toch wel een beetje kan acteren

    Zou een leuk topic zijn: irritante acteurs en actrices. Start jij hem?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #78

    Standaard

    M.b.t. All Quiet on the Western Front: ik kwam er achter dat de Europese uitgave daarvan (in tegenstelling tot de Amerikaanse versie) niet de stomme versie van de film als extra bevat. Erg jammer.

    De geluidsversie ziet er trouwens wel fantastisch uit. Hij is de moeite van het aanschaffen evengoed nog meer dan waard.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    M.b.t. All Quiet on the Western Front: ik kwam er achter dat de Europese uitgave daarvan (in tegenstelling tot de Amerikaanse versie) niet de stomme versie van de film als extra bevat. Erg jammer.
    De recensie op www.dvdinfo.be zegt dat de stomme versie er wel op staat.

  5. #80

    Standaard

    Stomme versie is niet te selecteren als er voor Nederlands is gekozen, maar wel als er voor English is gekozen in het landenmenu.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #81

    Standaard

    Voor Engelse menu's kiezen dus.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Stomme versie is niet te selecteren als er voor Nederlands is gekozen, maar wel als er voor English is gekozen in het landenmenu.
    Je hebt gelijk. Apart, want ik heb de UK-editie en het staat niet op de verpakking vermeld als extra.

  8. #83

    Standaard

    Ik zie overigens Atonement nergens staan in de releaselijst als digibook Pieter V???
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #84
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik zie overigens Atonement nergens staan in de releaselijst als digibook Pieter V???
    Moet pas in oktober uitkomen.

  10. #85

    Standaard

    Klopt bij Bol.com op 24 oktober.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #86
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Artwork is net bijgewerkt zie ik.

  12. #87

    Standaard

    Ik zie via filmtotaal.nl een hele lijst met de uitgaves van de 100th anniversany......... digibook !

    Ik zou die van King Kong ( 2005 ) wel willen maar wat houd deze nieuwe uitgave nou precies in ?
    Ikzelf heb de blu-ray van King Kong maar verschilt het nou zoveel of wat is er nou specifiek meerwaarde aan ?

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik zie via filmtotaal.nl een hele lijst met de uitgaves van de 100th anniversany......... digibook !

    Ik zou die van King Kong ( 2005 ) wel willen maar wat houd deze nieuwe uitgave nou precies in ?
    Ikzelf heb de blu-ray van King Kong maar verschilt het nou zoveel of wat is er nou specifiek meerwaarde aan ?
    De verpakking is anders, de disc is hetzelfde. Universal had beter een tweede disc kunnen toevoegen met de extra's van de Extended Edition DVD die in Nederland nooit is uitgebracht.

  14. #89

    Standaard

    Er komt ook een collectie aan.

    http://uk.ign.com/articles/2012/08/1...aded-to-bd-dvd

    Op het eerste gezicht erg mooi, maar als je dan de prijs ziet, en je ziet dat Schindler's list allleen dvd is, is het een gemiste kans.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Er komt ook een collectie aan.

    http://uk.ign.com/articles/2012/08/1...aded-to-bd-dvd

    Op het eerste gezicht erg mooi, maar als je dan de prijs ziet, en je ziet dat Schindler's list allleen dvd is, is het een gemiste kans.
    Ja de blu-ray daarvan komt volgend jaar pas uit. Ik vind het een smet op de hele box dat die film, als één van hun beste, ontbreekt.
    The future is Blu

  16. #91

    Standaard

    Schindler's List kwam uit in 1993 en dus volgend jaar: 20TH Anniversary, vandaar dat deze film in 2013 pas word uitgebracht.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Schindler's List kwam uit in 1993 en dus volgend jaar: 20TH Anniversary, vandaar dat deze film in 2013 pas word uitgebracht.
    Dat weet ik. Dat had ik het hele jaar ook al voorspeld terwijl het in de 100th anniversary restauratie zat. Universal heeft dat onlangs ook bevestigd. Zonde. Zoveel maakt een 20e verjaardag niet uit vind ik.
    The future is Blu

  18. #93

    Standaard

    Is het al bevestigd dat Spartacus echt dezelfde transfer heeft als de vorige versie? De verpakking ziet er wel erg mooi uit.

  19. #94

    Standaard

    Ik heb geen berichten gelezen waarin staat dat er een nieuwe transfer is gemaakt.

  20. #95

    Standaard

    Ik weet wel dat dit in pricewatch hoort, maar weet iemand waar je niet voor de hoofdprijs deze uitgaves hoeft te halen. In Amsterdam en Utrecht zijn ze allemaal 25 euro per stuk. Mockingbird en Western front en sting heb ik allemaal voor 15 euro.

  21. #96

    Standaard

    Vraag me af of Scarface ook een digibook release zal krijgen...

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik weet wel dat dit in pricewatch hoort, maar weet iemand waar je niet voor de hoofdprijs deze uitgaves hoeft te halen. In Amsterdam en Utrecht zijn ze allemaal 25 euro per stuk. Mockingbird en Western front en sting heb ik allemaal voor 15 euro.
    Waar heb jij The Sting vandaan voor die prijs dan?

  23. #98

    Standaard

    Bij Amazon UK kosten ze rond de £ 11 (met NL-ondertitels); een tijdje terug waren ze in de pre-order bij zavvi.nl zo rond de € 11. "The Sting" kost nu 13,25 (geen verzendkosten) bij zavvi.nl.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lucas Camps Bekijk bericht
    Waar heb jij The Sting vandaan voor die prijs dan?
    Media Markt Amsterdam.

  25. #100

    Standaard

    Bedankt mensen, goede tips!

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •