Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 199 van 199 worden weergegeven.

Discussie: Iron Man 3

  1. #176

    Standaard

    Het klinkt als de Spider-Man 3 van deze zomer als ik de laatste reacties hier zo lees. Zou jammer zijn, want ik had het Shane Black op zich wel gegund, maar misschien kan die beter weer iets in de stijl van KKBB gaan maken.

    Zal het volgende week zelf eens gaan bekijken in de bios
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  2. #177
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Het is zeker niet te vergelijken met Spider-Man 3, wat een beschamende flop was... Iron Man 3 is een waardige opvolger, goed verhaal, mooie actie. De minpunten die genoemd worden ervaar ik juist als pluspunten... Ga 'm gewoon zien en oordeel zelf

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Ga 'm gewoon zien en oordeel zelf
    En dat is nu precies wat ik vanavond ga doen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #179

    Standaard

    ik ga vandaag denk ik ook naar de film.Vond deel 2 gek genoeg beter dan 1.
    Dus mischien vind ik deze zelfs wel beter.

  5. #180

    Standaard

    Gave film met een wending die ik niet zag aankomen. Was het de bedoeling deze film in de lente uit te brengen? Blijkbaar wel, maar ik kom niet in de kerststemming

  6. #181

    Standaard

    Eergisteren gezien:

    Iron Man 3
    Na de gebeurtenissen in New York aan het einde van The Avengers is Tony Stark terug in zijn immense Malibu villa.
    Na wereldwijd een aantal aanslagen te hebben gepleegd, richt terrorist The Mandarin (Ben Kingsley) zijn aandacht op Stark en verpulverd hij diens huis en alles wat hem lief is. Dat kan Iron Man natuurlijk niet over z`n kant laten gaan en hij slaat terug, samen met de geupdate versie van WarMachine: Iron Patriot (Don Cheadle)

    Het belangrijkste dat te melden valt over het derde deel in de Iron Man reeks is dat het in ieder geval een vooruitgang is in vergelijking met zijn rommelige voorganger. Afgaande op de trailers was het echter te hopen dat dit deel een stuk donkerder van toon zou zijn dan zijn voorgangers. Helaas is dat niet geval. Er zit nog genoeg van de (inmiddels bekende) Tony Stark humor in en wordt het allemaal nooit echt zo serieus als de voorstukjes deden vermoeden.

    Waar de film echter het hardst de plank mis slaat is met The Mandarin. Dat een acteerlegende als Ben Kingsley zo wordt misbruikt voor deze rol is een schande.
    In potentie is zijn personage één van de meest evil badguys die we tot nu toe in alle Marvel films gezien hebben. Maar het script verpest dat keihard. In plaats daarvan krijgen we een badguy die bij lange na niet zo sterk is als had gekund en Kingsley hier een bedenkelijke rol krijgt toebedeeld.
    Het feit dat het script het grootste minpunt van de hele film is, zegt dan eigenlijk al genoeg...
    Met de actie en special effects zit het daarentegen wel snor, die zien er prachtig uit.

    Shane Black krijgt de complimenten voor het proberen om het eerste deel te evenaren, maar bij complimenten blijft het. Met zo`n matig script kunnen we niet anders oordelen dan dat dit een grote gemiste kans is.
    Daarmee gaat deze reeks nog net niet als een nachtkaars uit maar veel scheelt het niet...

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #182

    Standaard

    Ik vond het een aardige film zonder meer. Gwyneth Paltrow krijgt eindelijk een iets substantiëlere rol, Guy Pearce is echt creepy, alleen jammer dat Kingsley zich weer eens heeft laten misbruiken.

    Alleen dit: Hoe gaat er hier met The Avengers 2 nu een vervolg op kunnen komen, nu Tony Stark zijn harnas aan de wilgen heeft gehangen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vond het een aardige film zonder meer. Gwyneth Paltrow krijgt eindelijk een iets substantiëlere rol, Guy Pearce is echt creepy, alleen jammer dat Kingsley zich weer eens heeft laten misbruiken.

    Alleen dit: Hoe gaat er hier met The Avengers 2 nu een vervolg op kunnen komen, nu Tony Stark zijn harnas aan de wilgen heeft gehangen?
    Je zou toch gewoon een andere held kunnen introduceren in deel 2 juist omdat tony stark ermee ophoudt

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vond het een aardige film zonder meer. Gwyneth Paltrow krijgt eindelijk een iets substantiëlere rol, Guy Pearce is echt creepy, alleen jammer dat Kingsley zich weer eens heeft laten misbruiken.

    Alleen dit: Hoe gaat er hier met The Avengers 2 nu een vervolg op kunnen komen, nu Tony Stark zijn harnas aan de wilgen heeft gehangen?
    Na de endcredits geeft hij ondubbelzinnig aan dat je daarvoor niet hoeft te vrezen.

  10. #185

    Standaard

    Dat einde werd waarschijnlijk alleen er vlug ingestopt in het geval moest Robert Downey Jr. er toch mee ophouden heb je een einde aan het Iron Man verhaal.
    Als hij toch besluit zijn contract te verlengen kunnen ze gewoon weer verder doen.
    BD (1243) What i Watch

  11. #186

    Standaard

    'Iron Man 3' scoort nu al beter dan 'The Avengers'



    Walt Disney Pictures heeft bekend gemaakt dat Iron Man 3 nu al op een voortreffelijke $195,3 miljoen staat terwijl het nog in de States, Rusland, China en Duitsland in première moet gaan. Hiermee scoort de superheldenfilm van regisseur Shane Black zelfs beter dan de Marvel Studios' kaskraker The Avengers (2012), die in het eerste weekend (exclusief de States) $185,1 miljoen noteerde.

    Het is onder meer het beste openingsweekend ooit in Argentinië, Hong Kong, Indonesië, Vietnam, Taiwan, de Filipijnen, Maleisië en Singapore en het beste openingsweekend voor Marvel in Australië, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Nederland, Finland, Hongarije, Roemenië, Nieuw Zeeland en de eerder genoemde landen. In alle 42 landen waar het in première ging staat de film op nr. 1.

    De vraag is nu of de mogelijk laatste Iron Man film het gaat volhouden. Het lijkt er op dat het de score van Iron Man (2008) en Iron Man 2 (2010) ruimschoots voorbijgaat. Deze scoorden respectievelijk $585,2 miljoen en $623,9 miljoen. Of de $1,5 miljard van The Avengers gehaald gaat worden, blijft voorlopig gissen.

    Bron : Filmtotaal.nl

  12. #187

    Standaard

    iron man 3 beter dan the avengers

    wtf, ik vond hem slecht alleen de wending en after credits vond ik echt goed in de film.
    ook als was de wending in de film wel voorspelbaar...
    sommige scenes vond ik echt slecht
    de reden waarvoor ik deze film in mijn collectie wil is omdat de collectie dan compleet is en om de actrice Gwyneth paltrow

  13. #188

    Standaard

    Ik vond er dus werkelijk niets aan.


    - Enorm zwakke en onnodige twist van the Mandarin. Kingsley is beter dan dit. Geen idee waarom de man deze rol aangenomen heeft. Hij was perfect gecast, maar dan gebeurt er die ommezwaai.

    - Scénes die speciaal geschreven lijken om Downey Jr. te bekoren. Grappen om grappen te maken.

    - Jon Favreau kon makkelijk vervangen worden door Jarvis die gelijkaardige elementen opspoorde in de explosies i.p.v. het verhaal vooruit duwen door Favreau die wijst naar de dog tags. Hij had dus geen doel in het verhaal.

    - Guy Pearce vond ik enorm zwak in z'n rol. De kerel heeft dus 13 jaar wrok gekoesterd tegen Tony Stark omdat deze hem op nieuwjaar heeft laten in de kou staan? En dit terwijl 13 jaar later hij toch zijn doel bereikt heeft zonder Tony? Ik begreep waarom hij het nog deed. Vraag en aanbod in zijn handen krijgen, maar de rest werd maar zwakjes aan elkaar geknoopt om een geheel verhaal te krijgen.

    - Iron Man-film zonder Iron Man. Waar was de held? Ik heb geen probleem met RDJ screentime en geen probleem met een complexere kijk te geven op het personage van Tony Stark. Tony blijft een mens en na de aanvallen op New York is het niet meer dan normaal dat hij een soort PTSD heeft, maar diegene waarover de film eigenlijk deels gemaakt is komt amper in beeld. Er waren genoeg kansen om die in beeld te brengen. Tot nu toe heeft eigenlijk alleen 'The Avengers' Iron Man super laten overkomen.

    - Het gehele arsenaal aan Iron-armor was zwaar overdreven. Geen enkel armor was blijkbaar bestand tegen hitte. Hij maakte blijkbaar voor elke gelegenheid een suit behalve ene die tegen extreme hitte kon. Ook als ze maar een klopje kregen lag het pak al uit elkaar. Dit terwijl in 'The Avengers' ze slagen van Mjolnir moeten verdragen etc. Gewoon belachelijk dit.

    - Ook begrijp ik niet dat Tony 13 mensen red uit Air Force One en dan doodleuk de rest vergeet. Sterker is nog dat je in de achtergrond een explosie ziet gebeuren in Air Force One. Slaat nergens op. Hij kon gemakkelijk, nu Jarvis terug online was, de rest van zen arsenaal roepen en laten helpen. Hij kon dit op het einde wel. En ik hoef niet de uitleg van: 'Hij kon dit maar eens het puin van boven op de opslagplaats was verwijderd.' horen. Deze zijn toch wel bestand tegen meer denk ik. Ze kunnen zelf de boel vrijmaken met een energy blast. Ah nee, de suits kunnen tegen niets in deze film. Flauwe ontwerpen!

    - Na het horen te krijgen in deeltje 1 dat het enige die hem in leven houdt z'n kleine arc reactor is en in deeltje 2 hij het moest verfijnen met een totaal nieuw element omdat het palladium hem aan het vergiftigen was, kan hij hier gewoon met een simpele operatie komaf maken met zijn conditie. Waarom deed hij dit dan niet in deel 1 of 2?

    - Pepper Pots krijgt een totaal nieuwe procedure te verdragen en toch weten blijkbaar de artsen hoe dit werkt en hoe ze dit moeten verwijderen. Het was blijkbaar routine.

    - Je zou toch denken dat na 41 vorige armors gemaakt te hebben dat het uploaden van flightcontrols en wapenbesturing meteen gedaan zou worden en deze dan nadien aangepast zouden worden aan het nieuwere pak. Als een briljante ontwerper en maker van zoveel verschillende suits laat hij hier toch heel wat steken vallen.


    Ik heb wss nog dingen vergeten, maar ik kon op dit moment niet op meer komen.
    Laatst aangepast door Lorre : 30-04-2013 om 05:13
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #189

    Standaard

    Amen 2 that !
    BD (1243) What i Watch

  15. #190

    Standaard

    Dacht eerst al de ik de enigste was maar er zijn er meer die iron man slecht vonden ...

  16. #191

    Standaard

    Iron Man 3 (2013)

    Na de gebeurtenissen in New York met The Avengers staat Tony Stark minder sterk in zijn schoenen en heeft hij geregeld last van angstaanvallen. Wanneer de terrorist genaamd The Mandarin ten tonele verschijnt en voor chaos en vrees zorgt door middel van bomaanslagen, komt de vriend en beveiligingsman van Stark in levensgevaar bij één van de aanslagen. Stark is hierdoor uit op één ding: namelijk wraak nemen op The Mandarin. Het spel wordt hard gespeeld waarbij Stark van ver moet komen maar hulp krijgt van de voormalige War Machine (nu Iron Patriot) en een tienjarige jochie.

    Robert Downey Jr. = Tony Stark/Iron Man

    Je hebt een aantal van die rollen die onlosmakelijk verbonden zijn met een acteur. Het is haast ondenkbaar om een andere acteur in die bepaalde rol te zien. Denk onder meer aan Johnny Depp als Jack Sparrow, Arnie als The Terminator en Sir Anthony Hopkins als dr. Hannibal Lecter of Harrison Ford als Han Solo en als Indy uiteraard. Robert Downey Jr. past naadloos in dit rijtje met zijn optredens als Tony Stark en Iron Man. Hij speelt de rol van zelfingenomen miljardair en playboy haast perfect en geloofwaardig in inmiddels vier film waarin Iron Man te zien is. Ook in deze film stelt Downey niet teleur en speelt hij de rol met alle plezier. Zelfs de interactie met het tienjarige jochie is vaak erg amusant.



    Plus- en minpunten
    Op het gebied van acteerprestaties en special effects is weinig op aan te merken. Het is fijn om Guy Pearce weer te zien in een grote rol en is wellicht definitief doorgebroken bij het grote publiek en Hollywood gezien zijn recente, big budget titels. Sir Kingsly is tevens op dreef wanneer hij de dreigende The Mandarin speelt met een heerlijke “line delivery”. Ook visueel valt er genoeg te genieten tijdens deze film. De visuele effecten zien er grotendeels erg goed uit en spat, met name bij de grote finale, van het doek. De 3D is, zoals bij de meeste films, van weinig tot geen toegevoegde waarde. Een groot heikel punt is echter het verhaal, waarbij je soms vraagtekens kan stellen, en vooral de twist. Vanaf dit punt kan je als kijker meegaan in het verhaal en vind je het leuk gevonden of je vind het driemaal niets en haalt je uit de film. Het laatste was voor mij helaas het geval waardoor ik de film minder goed kan waarderen ondanks de voldoende pluspunten.

    Iron Man 3
    : Potentiele super superheldenfilm die het net niet is vanwege de hate it or love it-twist.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #192

    Standaard

    Meeste is al gezegd, vond het een aardige film maar 1 en 2 waren beter, maar ja zal wel deel 4 komen..
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #193

    Standaard

    Ik hoop dan wel dat ze er even mee wachten tot er een goed verhaal voorbij komt. En niet zsm om te cashen. Maar goed: het is natuurlijk erg moeilijk om steeds met iets origineels te komen wat werkt voor een film. Niet alles wat in comics werkt, werkt ook op het witte doek. Ik zeg: even een break voor wat betreft Iron Man. Of ze moeten gaan werken aan een Civil War film (of films, want ik betwijfel of dat in 1 deel past).

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vond het een aardige film zonder meer. Gwyneth Paltrow krijgt eindelijk een iets substantiëlere rol, Guy Pearce is echt creepy, alleen jammer dat Kingsley zich weer eens heeft laten misbruiken.

    Alleen dit: Hoe gaat er hier met The Avengers 2 nu een vervolg op kunnen komen, nu Tony Stark zijn harnas aan de wilgen heeft gehangen?
    Je hebt zeker niet tot na de aftiteling gekeken, daar wordt iron man 4 aangekondigd, ofwel iron man komt terug. Had dit zelf ook even gemist, maar attente bioscoopmedewerker wees hierop.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #195

    Standaard

    Ben ik de enige, die zich ergert als 'z'n' als 'zen' wordt gespeld?

  21. #196

    Standaard

    @Pieter Kleine: Daarmee wordt The Avengers 2 bedoeld.

  22. #197

  23. #198

    Standaard

    'Iron Man 3' overschrijdt één miljard dollar-grens



    Er is een nieuw lid toegetreden tot de selecte groep films die meer dan een miljard dollar wisten te verdienen aan de internationale box office. Slechts enkele weken na de release, heeft Marvels Iron Man 3 de grens overschreden. Daarmee is de film van regisseur Shane Black de zestiende film ooit die de grens overschrijdt.


    Daarmee laat Iron Man 3 films als Harry Potter and the Sorcerer’s Stone ($974,9 miljoen), Jurassic Park ($969,4 miljoen) en Pirates of the Caribbean: At World’s End ($963,4 miljoen) achter zich.

    De film van Shane Black is daarnaast de tweede best verdienende film ooit voor Marvel, direct na The Avengers (daarvan eindigde de teller op 1,5 miljard dollar). Het succes van die film heeft hoogstwaarschijnlijk ook flink bijgedragen aan het slagen van Iron Man 3.

    Het ziet er dus vrij rooskleurig uit voor Marvel. De komende tijd komen nog Thor: The Dark World, Captain America: The Winter Soldier en Guardians of the Galaxy uit, gevolgd door de afsluiter van deze fase in Marvels filmuniversum: The Avengers 2.



    Bron : Filmtotaal.nl

  24. #199

    Standaard

    Film bevat inderdaad flinke plotholes. Maar heb me wel vermaakt in de bios, geweldig om te zien wat deze film los maakt bij Amerikanen. Volledig in iron man suit naar de film en zelfs dansen op de eindcredits?

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •