Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Blu ray speelt niet

  1. #26

    Standaard

    Mijn originele blu-ray disc's van DFW spelen ook niet af. Ook een paar van EOne En het zijn oudere films. De rest doen het wel.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmlover Bekijk bericht
    Mijn originele blu-ray disc's van DFW spelen ook niet af. Ook een paar van EOne En het zijn oudere films. De rest doen het wel.
    Kun je ook aangeven welke titels dit zijn, en het merk en type speler ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Spelen ze ook niet af op een andere speler?

  5. #30
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het kan het begin zijn van een defecte of slechte laser. Het begint met enkele, maar veelal volgen er steeds meer. Discspelers hebben daar vaker last van als ze heel veel speeluren hebben of langzaam oud worden. Hoop het niet, maar probeer ze inderdaad eens elders af te spelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #31

    Standaard

    Ik heb een Blu-ray speler van Sharp, maar die speelt alles af behalve Blu-ray discs. Krijg ook steeds de melding dat ik al de laatste update heb.

    Matthé

  7. #32

    Standaard

    Welke model is het? Hoe lang heb je die al? Deed hij het eerst wel? Hoe heb je de speler aangesloten? Welke foutmelding krijg je? We hebben iets meer informatie nodig.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe Bekijk bericht
    Ik heb een Blu-ray speler van Sharp, maar die speelt alles af behalve Blu-ray discs. Krijg ook steeds de melding dat ik al de laatste update heb.

    Matthé
    Een Blu-ray speler heeft één laser/lens voor DVD/CD en een andere voor Blu-ray. Ik heb ook een Samsung die DVDs afspeelt maar Blu-rays niet meer. De Blu-ray laser/lens kan dus kapot zijn/versleten of vervuild.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Spelen ze ook niet af op een andere speler?
    Nope. Ik heb stevig het vermoeden dat er heel wat BR op de markt zijn die niet zo best zijn in houdbaarheid.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmlover Bekijk bericht
    Nope. Ik heb stevig het vermoeden dat er heel wat BR op de markt zijn die niet zo best zijn in houdbaarheid.
    Het zou kunnen, ben dat zelf nog niet tegengekomen. Wel altijd op een goede plek bewaren: niet te warm en niet te koud, altijd rechtop staand en (volgens sommige experts) niet te dicht bij luidsprekers e.d. Een andere Blu-ray speler proberen/aanschaffen zou zeker de moeite waard zijn, vooral als deze geen enkele Blu-ray wil afspelen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •