Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.

Discussie: Blu ray speelt niet

  1. #1

    Standaard Blu ray speelt niet

    Onlangs een blu ray disck gekocht van Conan maar helaas neemt mijn speler deze niet aan alsook 3 musketiers beiden van hetzelfde merk
    Al gaan wisselen maar wederom geen aanvaarden van de disck.
    De speler heeft een update met de laatste nieuwe versie gehad
    Heeft er iemand hier een oplossing voor of ook hetzelfde probleem
    hierishem hierishem hierishem

  2. #2

    Standaard

    Je probeert toch niet per ongeluk de 3D-versie af te spelen? Bij de twee genoemde titels staan 2D en 3D op dezelfde schijf, als je dan de verkeerde selectie in het menu maakt, dan speelt 'ie inderdaad niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Neen,hij neemt de disck gewoonweg niet aan ....raar
    hierishem hierishem hierishem

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem bij Nova Zembla 2D/3D!

    Zie: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...1&postcount=10

    Kom niet eens in een menu. speelt gewoon niet af.. Wellicht wachten op een firmware update?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  5. #5

    Standaard

    Heb de film uitgetest bij andere spelers en daar werkt deze prima.
    Thuisgekomen neemt de speler de film niet aan.
    Heb de blu ray speler geinstaleerd met de nieuwste software nog geen werking.
    Wat nu ?
    hierishem hierishem hierishem

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alainke Bekijk bericht
    Heb de film uitgetest bij andere spelers en daar werkt deze prima.
    Thuisgekomen neemt de speler de film niet aan.
    Heb de blu ray speler geinstaleerd met de nieuwste software nog geen werking.
    Wat nu ?
    Als de disc er in zit. Op "stop" drukken. Daarna via de afstandsbediening op "Pop-up" of "disc menu" drukken. Kijken hij of rechtstreeks in het film menu komt. Probeer dat eens.

  7. #7

    Standaard

    Dan zal de fabrikant naar alle waarschijnlijkheid een update moeten gaan maken. Even melden bij de importeur dus.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    We zijn nu ruim een jaar verder al enige updates gehad maar afspelen doen de films nog steeds niet........ik snap er niets van en op andere spelers werken deze perfect.
    hierishem hierishem hierishem

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alainke Bekijk bericht
    We zijn nu ruim een jaar verder al enige updates gehad maar afspelen doen de films nog steeds niet........ik snap er niets van en op andere spelers werken deze perfect.
    Spuugt hij 'm uit of niet? Probeer anders met je afstandbediening op "disc menu of top menu" te drukken. Misschien kun je direct in het menu komen?

  10. #10

    Standaard

    Kan de disc niet lezen en telkens is het moeilijk om hem weer er uit te krijgen
    hierishem hierishem hierishem

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mis ik iets of zie ik nergens vermeld over welke speler het precies gaat ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #12

    Standaard

    Blu ray speler van het merk PIONEER BDP-330
    Ik vindt het raar want heb zo'n 400 tal films en heel wat series en dit zijn enkel die 2 films die niet willen afspelen conan en 3 musketiers beide van DFW
    hierishem hierishem hierishem

  13. #13

    Standaard

    Zijn dat de enige films van DFW die je hebt, of spelen andere films van DFW(en E1/RCV) wel af?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Enkel deze 2 films willen niet afspelen al werken ze bv op een philips speler wel ...raar
    hierishem hierishem hierishem

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien heeft de speler zelf een defect. Afwijking in de lens oid, waardoor de disks problemen geven. Probeer eens een reinigingsdisk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Pioneer Blu-Ray spelers staan er om bekend dat ze moeite hebben met bepaalde discs.

  17. #17

    Standaard

    Van de ruim 300 blu ray's en 1000 tal dvd's twee die niet werken raar ! lens gereinigd maar het probleem blijft .
    hierishem hierishem hierishem

  18. #18

    Standaard

    Dan werken die schijfjes gewoon niet in combinatie met die speler. Dan is het of een andere speler kopen of er genoegen mee nemen dat je die schijfjes niet in af kan spelen en wellicht in de toekomst nog sporadisch een schijfje wat er niet op werkt. Ik had dit met mijn LG speler ook. Ik heb een Oppo gekocht en dat loste het probleem op.

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zou gewoon eens contact opnemen met Pioneer zelf.

    Heb zelf ooit een probleem gehad met een BD die niet wilde afspelen, Paris ( van Cédric Klapisch ) namelijk, op mijn OPPO speler. Contact opgenomen met OPPO hierover en een tijd later was er een firmware update beschikbaar voor mijn speler en Paris speelde toen wel perfect af.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #20

    Standaard

    Ik ben seizoen 4 van Breaking Bad op blu ray aan het bekijken. Nu wil hij het 3de schijfje niet laden en of afspelen. Ik heb een bd speler van Sony en 1 van Panasonic. Op beiden lukt het niet. Vermits de 2 andere schijfjes geen probleem hebben, ligt het volgens mij echt wel aan het schijfje. Ik heb ook al getracht de disc schoon te vegen (ook al was hij niet vuil), maar zonder resultaat. Op de hoes stond een webadres van sphe.be. Heb zo een contactadres gevonden. Maar heb op mijn mail nog geen antwoord gekregen. Ik heb geen aankoopbonnetje meer. Ben ook al enkele weken zonder problemen naar de eerste 2 schijfjes aan het kijken. Is er iemand hier die een mailadres van Sony ofzo heeft waar je hiermee terecht kan?
    The truth is out there

  21. #21

    Standaard

    Vandaag kreeg ik plots bij het opzetten van mijn blue ray speler een nieuwe update te instaleren wat blijkt de films werken nu wel en dit na een jaar en half wachten .
    Dus probleem opgelost !
    hierishem hierishem hierishem

  22. #22

    Standaard

    Ben zeer tevreden over mijn pioneer bd maar nu zijn eropnieuw wederom een aantal blu rays die hij niet herkent moet ik nu weer een jaar wachten op een uptade
    hierishem hierishem hierishem

  23. #23

    Standaard

    Alainke, kan je niet op eigen initiatief een firmware update doen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alainke Bekijk bericht
    Ben zeer tevreden over mijn pioneer bd maar nu zijn eropnieuw wederom een aantal blu rays die hij niet herkent moet ik nu weer een jaar wachten op een uptade
    Zijn het toevallig 21th century fox bd's ? Deze maatschappij is begonnen met een nieuwec beveiliging die veel pioneers niet slikken.
    Had zelf een BDP-320 die alleen nieuwe bd's van fox niet meer aan kon..(Xmen d.o.f.p was er eentje bijvoorbeeld)
    Inmiddels een ander pioneer erbij en die speelt wel de nieuwe fox films gelukkig
    Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there....

  25. #25
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Alainke, kan je niet op eigen initiatief een firmware update doen?
    Denk als dit zou kunnen dat dit wel zou gebeurd zijn. De laatste firmware voor de BDP-320 stamt van augustus 2013
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •