De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke mooie lcd meubel of beugel?

    Ik ben op zoek naar een mooie tv kast en kwam dit op het internet tegen ...

    http://meliconi.com.au/ghost-design-2000/

    Is wel een prijzig kastje maar ik moet zeggen, dat ik geweldig onder de indruk ben van de kabelopbergmogelijkheden (scrabble? )en het niet zo standaard design ...

    Maar .... Is het z'n +-320€ waard, of zijn er vergelijkbare alternatieven, al dan niet goedkoper? Want ben er zelf nog niet veel speciale tegengekomen ....

  2. #2

    Standaard

    Er zijn voor dat budget ook alternatieven, maar die hebben vaak andere mogelijkheden en beperkingen. Deze alternatieven kun je vinden door bvb te zoeken op termen als "LCD meubel" en "TV meubel" of eens te kijken bij divers online warenhuizen zoals Wehkamp en Neck.

    Eventueel zijn er in een bouwmarkt spullen te koop om het meubel uit te breiden of aan te passen zodat jouw waardevolle spullen er wel in passen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Tis in orde hoor, heb er gisteren een gaan halen, 2dehands ... Zat nog wel in de doos en is splinternieuw voor 130€ was ik gesteld

  4. #4

    Standaard Tv beugel

    En is het deze geworden? Ziet er vrij classy uit. Heb zelf net eergister een vrij simpele muurbeugel voor m'n tv gekocht : http://wandbeugelsenmeer.nl/dq-rotat...e-l-black.html

  5. #5

    Standaard

    Die kun je beter ergens anders kopen....

  6. #6

    Standaard

    Hoezo? Heb je hem ergens goedkoper gezien?

  7. #7

    Standaard

    Omdat het erg op spam lijkt.
    Iemand die zich aanmeldt op het forum, en meteen een link naar een winkel plaatst, vind ik verdacht .

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Tis in orde hoor, heb er gisteren een gaan halen, 2dehands ... Zat nog wel in de doos en is splinternieuw voor 130€ was ik gesteld
    Mag ik weten waar?

    (website link?)
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •