Pagina 24 van 30 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 730 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Waw, 80 euro voor een beeldje. Is dat beeldje gemaakt uit koper of goud ofzo?

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waw, 80 euro voor een beeldje. Is dat beeldje gemaakt uit koper of goud ofzo?
    Kost toch altijd zoveel als er van die prullaria bij zit...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Waw, 80 euro voor een beeldje. Is dat beeldje gemaakt uit koper of goud ofzo?
    Dragon glass! Minstens!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bol.com is niet heel erg duidelijk in de communicatie. Bij beide productpagina's staat erbij dat je er een beeldje bij krijgt, maar dat zal wel alleen voor de dure variant geleden. Bovendien zijn de packshots nog niet definitief. Dus volgens mij is dit de Amerikaanse standaard cover (aangezien er "+ digital" opstaat). Dat beeldje kan me overigens gestolen worden.

    De limited edition met beeldje: https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...uggestedsearch
    De limited edition zonder beeldje: https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...uggestedsearch
    Ik had navraag gedaan bij de klantenservice van bol.com en de beschrijvingen hebben ze aangepast

  5. #580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had navraag gedaan bij de klantenservice van bol.com en de beschrijvingen hebben ze aangepast
    Ja, ik zie het. De "Limited Edition" (zonder beeldje) bestaat nog steeds uit slechts 2 discs...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #581

  7. #582

    Standaard

    en elke aflevering wordt langer dan 80 minuten speeltijd!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit zou de versie worden bij bol.com met beeldje. Ik ga ervan uit dat dit ook de reguliere digipack versie zal zijn omdat bol nog een andere versie aanbied uiteraard zonder beeldje.

    Helaas komt er zo'n doorzichtige hoes omheen. Daar komen meteen krassen op en de box zelf ziet er wazig uit. Kijk maar naar seizoen 3. Maarja slechter dan de uitgave van vorige jaar kan niet, hangt met plakkers nog net aan elkaar. Ook de hoes zelf is niet echt mijn ding. Ze hadden beter de poster behouden ipv de white walker er volledig op te plaatsen. Past totaal niet bij de vorige seizoenen. Maar ja wie ben ik, benieuwd of die andere versie op bol.com een andere hoes krijgt.
    Jij hebt altijd wel IETS te ouwehoeren over de hoesjes hahaha. Als je nu vanaf dag 1 bij bol.com had besteld, had je iig allemaal zwarte spines. Staat een stuk netter in de kast. Maar zoals je op het plaatje al kan zien, krijg je dus: plastic O-ring + kartonnen O-ring + sleeve om de digipak heen. Als jij je stoort aan die plastic O-ring laat je die er toch gewoon van af?

  9. #584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    en elke aflevering wordt langer dan 80 minuten speeltijd!
    Nou, dat wordt tijd. Maar hoeveel afleveringen krijgen we daarvoor terug? Een gemiddeld 'seizoen' van GOT bestaat maar uit een miezerige 10 afleveringen, waar 13 meestal de 'standaard' is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dat wordt tijd. Maar hoeveel afleveringen krijgen we daarvoor terug? Een gemiddeld 'seizoen' van GOT bestaat maar uit een miezerige 10 afleveringen, waar 13 meestal de 'standaard' is.
    6

  11. #586

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dat wordt tijd. Maar hoeveel afleveringen krijgen we daarvoor terug? Een gemiddeld 'seizoen' van GOT bestaat maar uit een miezerige 10 afleveringen, waar 13 meestal de 'standaard' is.
    Ik heb liever 10 heel goede delen dan 13 redelijke delen.

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb liever 10 heel goede delen dan 13 redelijke delen.
    Bovendien is 10 of 8 heel normaal bij HBO.

  13. #588

    Standaard

    Nou ja standaard, ik denk dat er al jaren geen standaard meer is. Een verhaal heeft zijn eigen verteltijd en ze moeten het niet nodeloos rekken omdat de standaard blijkbaar 13 afleveringen zijn... zo werkte American Horror Story Roanoke seizoen 6 uitstekend met 10 korte afleveringen ivm de gebruikelijke 13 afleveringen. Hoefde zeker nket langer te duren,
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dat wordt tijd. Maar hoeveel afleveringen krijgen we daarvoor terug? Een gemiddeld 'seizoen' van GOT bestaat maar uit een miezerige 10 afleveringen, waar 13 meestal de 'standaard' is.
    mmmmm

    Overzicht[bewerken]

    Seizoen Aantal
    afleveringen
    Originele
    uitzenddatum
    Regio 1 dvd
    / Blu-ray
    Regio 2 dvd
    / Blu-ray
    Regio 4 dvd
    / Blu-ray
    Aantal
    DVD schijven
    Aantal
    Blu-ray schijven
    1 10 2011 6 maart 2012 5 maart 2012 7 maart 2012 5 5
    2 10 2012 19 februari 2013 4 maart 2013 6 maart 2013 5 5
    3 10 2013 18 februari 2014 19 februari 2014 19 februari 2014 5 5
    4 10 2014 17 februari 2015 16 februari 2015 18 februari 2015 5 4
    5 10 2015 15 maart 2016 14 maart 2016 16 maart 2016 5 4
    6 10 2016 15 november 2016 14 november 2016 16 november 2016 5 4
    7 7 2017 12 december 2017[1] 14 december 2017 Niet bekend Niet bekend 3

    Overigens heeft men in de voorbereiding van de serie aangegeven dat het totaal aantal afleveringen van 75 zou is aangehouden...
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #590

    Standaard

    Speciale hoes voor bol.com... snap wel niet wat Tyrell daarop staat te doen ? We krijgen precies de bonus disc met extra's én die animatiefilm erbij.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Speciale hoes voor bol.com... snap wel niet wat Tyrell daarop staat te doen ? We krijgen precies de bonus disc met extra's én die animatiefilm erbij.
    Dat Tyrell is wel een beetje gek inderdaad, maar op de speciale cover van seizoen 6 stond ook Targaryan. Twee bonus discs is cool, maar staan de afleveringen dan maar op twee discs?

  17. #592

    Standaard

    Nu 29.99 euro bij bol.com
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nu 29.99 euro bij bol.com
    Da's mooi. Vorige week was ie nog verhoogd naar 46,99. Mocht ook wel wat in prijs dalen, aangezien het een korter seizoen is.
    Gelukkig past bol.com pre-orders net als Amazon ook aan (naar beneden) en ik had een kortingsbon van 2,50, dus nu 27,49.
    Laatst aangepast door tmvde : 08-11-2017 om 12:44

  19. #594

    Standaard

    Balen. Ik heb er 47 euro voor betaald volgens mij. Kan wel gaan annuleren en het opnieuw bestellen natuurlijk.

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Balen. Ik heb er 47 euro voor betaald volgens mij. Kan wel gaan annuleren en het opnieuw bestellen natuurlijk.
    Bij pre-orders bij bol.com kun je altijd het beste kiezen voor achteraf betalen bij levering. Je betaalt dan de laagste prijs.

    Knipsel.JPG

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat Tyrell is wel een beetje gek inderdaad
    Dit wellicht:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dit wellicht:
    Spoilervrij topic

    De prijs is overigens op bol.com nu 35,99. Dat gaat snel op en neer zo!

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Spoilervrij topic

    De prijs is overigens op bol.com nu 35,99. Dat gaat snel op en neer zo!
    Mag je zeggen, razendsnel......keek net en was weer 29,99

    https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...#product_title

    De DVD was wel 35,99...... maar snap toch niet dat mensen een DVD versie kopen als er
    een Blu ray versie is, immers de meest simpele speler van tegenwoordig speelt zowel DVD
    als Blu ray, vraag me zelfs af of er nog wel zoiets simpels als een DVD speler verkocht wordt,
    heb me er iig niet mee bezig gehouden ook al heb ik nog bergen DVD's in de verzameling, maar
    iedere BR speler weet er wel raad mee(gelukkig maar )
    Have fun and enjoy your collection

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mag je zeggen, razendsnel......keek net en was weer 29,99

    https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...#product_title

    De DVD was wel 35,99...... )
    Haha volgens mij een foutje van hun kant. De prijzen waren omgedraaid denk ik. Het was hen precies snel opgevallen toen enkele mensen op korte tijd hun pre-order plaatsten. Had ook nog een 2,5 euro code dus goedkoper kan ik die versie niet hebben.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-11-2017 om 16:15
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Haha volgens mij een foutje van hun kant. De prijzen waren omgedraaid. Het was het precies snel opgevallen toen enkele mensen hun pre-order plaatsten.
    En daar was ik zelf helaas net niet bij (was net te laat )
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 24 van 30 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •