Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 730 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mag je zeggen, razendsnel......keek net en was weer 29,99

    https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...#product_title

    De DVD was wel 35,99...... maar snap toch niet dat mensen een DVD versie kopen als er
    een Blu ray versie is, immers de meest simpele speler van tegenwoordig speelt zowel DVD
    als Blu ray, vraag me zelfs af of er nog wel zoiets simpels als een DVD speler verkocht wordt,
    heb me er iig niet mee bezig gehouden ook al heb ik nog bergen DVD's in de verzameling, maar
    iedere BR speler weet er wel raad mee(gelukkig maar )
    Zou je nog verbazen Vrijwel mijn hele familie gebruiken gewoon nog simpele dvd spelers, die niet eens blu-rays kunnen afspelen. Maar die nemen dvd's kijken dan ook veel minder serieus :P Die snappen het ook niet als ik vertel dat een van de beste 4k spelers/tv is binnen gekomen e.d. ^^

    En OT: Had m'n vorige bestelling geannuleerd, wou 'm net weer plaatsen en toen was de prijs weer aangepast. Leuke timing :P

  2. #602

    Standaard

    Voor wie nog niets ervan op BR heeft ze zijn momenteel in de aanbieding bij Bol voor 2 voor 30. Maar ook bij Boekenvoordeel zag ik dit. Daar heb ik de eerste 2 seizoenen gekocht. Ik had nog niets op BR.

  3. #603

    Standaard

    Prijs bij bol.com is inmiddels weer 44,99! Lekker bezig zijn ze daar

  4. #604

    Standaard

    Ik ben pas in 2015 begonnen met het verzamelen van deze serie. Wat ik op dat moment niet wist, was dat er gelimiteerde uitgaven waren die op dat moment al uitverkocht waren. Sinds seizoen 5 heb ik de Bol.com exclusive limited edition en dankzij dit topic weet ik nu meer over voorgaande seizoenen.

    Als we kijken naar de Benelux uitgaven, dan zie ik hier de volgende progressie.
    - Seizoen 1 had een keepcase in een stevige box. Geen bonusdisc.
    - Vanaf seizoen 2 hebben we dezelfde digipack als de UK. Geen bonusdisc, die overigens wél in de verzamelingbox van seizoen 1-2 zat.
    - Vanaf seizoen 3 heeft Bol.com een exclusieve slipcover over de digipack (m.u.v. seizoen 4?). Geen bonusdisc.
    - Vanaf seizoen 4 heeft Bol.com de bonusdisc.

    Klopt dit zo? WB heeft het niet bepaald gemakkelijk gemaakt voor de verzamelaar...
    Ik ga in ieder geval nog op zoek naar seizoen 4. Helaas tonen veel verkopers alleen de cover, die hetzelfde is als de standaard editie.
    Als ik van seizoen 1-3 de bonusdiscs wil, zal ik voor de Amazon UK uitgave moeten gaan. Er zijn nog tweedehands verkopers, maar waar ik voor vrees is dat ze toch de uitgave zonder bonusdisc verkopen of dat de cover beschadigd is. Aangezien je koopt zonder foto, weet je dat pas bij ontvangst. Is het een poging waard?

  5. #605

    Standaard

    Volgens mij klopt dat inderdaad.

  6. #606

    Standaard

    Ik stoor me er vooral aan dat seizoen 3 niet past bij de rest van de seizoenen.

  7. #607

    Standaard

    Ja, misschien dat ik toch nog maar de Bol.com exclusive van seizoen 3 erbij koop voor de zwarte slipcover.

  8. #608

    Standaard

    Ik ben in afwachting van een mooie collectors box na afloop van het laatste seizoen met alle seizoenen compleet waar ik ongetwijfeld veeeeeel te veel geld voor ga betalen...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Ik ben in afwachting van een mooie collectors box na afloop van het laatste seizoen met alle seizoenen compleet waar ik ongetwijfeld veeeeeel te veel geld voor ga betalen...
    Laatst was seizoen 1-6 nog 45 euro bij amazon.fr Dus het zal wel meevallen. Gewoon geduld.

  10. #610

    Standaard

    Ik zie nu dat de prijs van bol €29,99 is geweest voor seizoen 7.....t.o.v. de belachelijke €44,99 (voor 7 delen!) van nu.
    Nog een chat gestart, maar helaas willen ze niet overstag .

    Zit nu ernstig te twijfelen of ik niet de Engelse ga bestellen.

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie nu dat de prijs van bol €29,99 is geweest voor seizoen 7.....t.o.v. de belachelijke €44,99 (voor 7 delen!) van nu.
    Nog een chat gestart, maar helaas willen ze niet overstag .

    Zit nu ernstig te twijfelen of ik niet de Engelse ga bestellen.
    Daarom pre-order ik altijd, prijs past bol.com wel naar beneden aan. Bij Amazon UK is ie niet veel goedkoper met 35 pond.

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Daarom pre-order ik altijd, prijs past bol.com wel naar beneden aan. Bij Amazon UK is ie niet veel goedkoper met 35 pond.
    Ja, dat is inderdaad zo, alleen in dit geval ga ik met wat codes betalen die ik nog heb, en dan gaat het geloof ik niet op.
    En ik bedenk me dat bol de enige is met die exclusieve cover. Nou ja, ik heb nog een maandje om te beslissen.

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie nu dat de prijs van bol €29,99 is geweest voor seizoen 7.....t.o.v. de belachelijke €44,99 (voor 7 delen!) van nu.
    Nog een chat gestart, maar helaas willen ze niet overstag .

    Zit nu ernstig te twijfelen of ik niet de Engelse ga bestellen.
    Maar 50% duurder.....

    Ik heb deze serie steeds gekocht toen hij uitkwam, maar voor deze
    prijzen mogen ze hem stoppen waar het donker is

    Wacht wel tot ie fatsoenlijk geprijst te koop is.... desnoods de UK uitgave.

    Idd belachelijk geprijst voor 7 afleveringen..... een half seizoen voor de dubbele prijs..... mag het iets meer zijn.....
    nee Bol steek maar in je Hol.
    Have fun and enjoy your collection

  14. #614

    Standaard

    Kenners van deze serie, wanneer verwachten jullie het 8e seizoen op Blu-ray? Verwachten jullie ook complete Blu-ray collectie van alle seizoenen?

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Maar 50% duurder.....

    Ik heb deze serie steeds gekocht toen hij uitkwam, maar voor deze
    prijzen mogen ze hem stoppen waar het donker is

    Wacht wel tot ie fatsoenlijk geprijst te koop is.... desnoods de UK uitgave.

    Idd belachelijk geprijst voor 7 afleveringen..... een half seizoen voor de dubbele prijs..... mag het iets meer zijn.....
    nee Bol steek maar in je Hol.
    Tsja, probleem is dat ik eigenlijk wel die uitgave van bol wil. Ik hou de prijs wel in de gaten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Kenners van deze serie, wanneer verwachten jullie het 8e seizoen op Blu-ray? Verwachten jullie ook complete Blu-ray collectie van alle seizoenen?
    Niemand weet wanneer het 8e seizoen uitkomt, maar dat er een complete collectie komt is wel erg zeker.

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, probleem is dat ik eigenlijk wel die uitgave van bol wil. Ik hou de prijs wel in de gaten.

    Ik had zelf ook moeten bestellen op het moment dat hij 29,99 was ipv van het hier te melden..... was daardoor zelf te laat


    Niemand weet wanneer het 8e seizoen uitkomt, maar dat er een complete collectie komt is wel erg zeker.
    Denk dat ook wel...... en vermoedelijk met alle sereis dan met ATMOS.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #617

    Standaard

    In mijn zoektocht naar de oude Benelux limited editions kwam ik bijgevoegde foto tegen... De derde herken ik als de Bol.com limited edition van seizoen 3, die heb ik sinds deze week ook. Maar de tweede heb ik nog niet eerder gezien, ook niet in dit topic. De cover is gelijk aan een van de Best Buy excluves: https://bestbuy.i.lithium.com/t5/ima...8013EF53?v=1.0

    Heeft iemand deze uitgave van seizoen 2 en weet waar die vandaan komt? Ik ben benieuwd of er van andere seizoenen ook Best Buy covers in de Benelux zijn verschenen.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  18. #618

    Standaard

    Overigens zéér netjes van Amazon.co.uk: ik had seizoen 7 in pre-order staan maar omdat 'ie met Black Friday plots goedkoper werd, hebben ze de prijs aangepast.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #619

    Standaard

    Toch maar de amazon uk exclusive versie gekocht; qua inhoud is hij hetzelfde als die van bol. Dan mis ik maar die cover van bol; scheelt toch een tientje in totaal met amazon.

    Mocht de prijs dalen voor de tijd van release, dan switch ik nog, maar bol moet toch ook wel begrijpen dat €45 voor 7 delen iets teveel van het goede is. Ter vergelijking: voor dat geld heb ik nu bij amazon uk alle 24 James Bond films op blu-ray.....

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Overigens zéér netjes van Amazon.co.uk: ik had seizoen 7 in pre-order staan maar omdat 'ie met Black Friday plots goedkoper werd, hebben ze de prijs aangepast.
    Dat is het gewone beleid van Amazon met de pre-order price guarantee.

    https://www.amazon.co.uk/gp/help/cus...deId=201254060

    Het werkt soms zelfs nog door als de pre-order zelf al een tijdje uit is, maar door een andere pre-order in de bestelling deze nog niet verzonden is.

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch maar de amazon uk exclusive versie gekocht; qua inhoud is hij hetzelfde als die van bol. Dan mis ik maar die cover van bol; scheelt toch een tientje in totaal met amazon.

    Mocht de prijs dalen voor de tijd van release, dan switch ik nog, maar bol moet toch ook wel begrijpen dat €45 voor 7 delen iets teveel van het goede is. Ter vergelijking: voor dat geld heb ik nu bij amazon uk alle 24 James Bond films op blu-ray.....
    Koop heel veel bij Amazon. UK, mijn engels wordt ook nog eens iets je beter als er per ongeluk
    geen NL subs aanwezig zijn. Met Bol en hol kun je aardig rijmen en Bol kan er met zijn spullen
    mee dichten.

    PS

    Ja ook die 8 disc uitvoering besteld...... was dezelfde prijs als de 7 disc uitvoering....... al lijkt het
    mij stug dat ze ook daadwerkelijk 7 of 8 discs zullen bevatten
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 27-11-2017 om 17:29
    Have fun and enjoy your collection

  22. #622

    Standaard

    Die van amazon mist toch wel twee extra's die de bonus disc van Bol wel heeft?

    Building the Unimaginable: Inside the VFX Department' & 'Ice, Fire and Dragons: Creating the Frozen Lake' (60 minuten)

    Die twee zie ik er bij de amazon versie niet bij staan. Plus de zijkant van de box sluit niet aan bij de eerdere seizoenen (als ik uit ga van het plaatje op amazon).

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Die van amazon mist toch wel twee extra's die de bonus disc van Bol wel heeft?

    Building the Unimaginable: Inside the VFX Department' & 'Ice, Fire and Dragons: Creating the Frozen Lake' (60 minuten)

    Die twee zie ik er bij de amazon versie niet bij staan. Plus de zijkant van de box sluit niet aan bij de eerdere seizoenen (als ik uit ga van het plaatje op amazon).
    Copy van amazon uk:

    Episodes
    1. Dragonstone
    2. Stormborn
    3. The Queen's Justice
    4. The Spoils of War
    5. Eastwatch
    6. Beyond the Wall
    7. The Dragon and the Wolf


    Bonus Disc Features
    Building the Unimaginable: Inside the VFX Department
    Creating dragons, explosions, and an Army of the Dead along with TV’s most epic battles is not an easy task. Discover the massive undertaking the GOT visual effects departments went through to make fantasy bigger than reality.

    Ice, Fire and Dragons: Creating the Frozen Lake
    Find out what went into creating this season’s most heart-pounding scene. Featuring interviews with key cast and crew, this featurette will break down the incredible visual effects and stunt work that brought this complex scene to life.
    Conquest & Rebellion
    Told in the animated, storybook style of the History & Lore features, Game of Thrones: Conquest & Rebellion brings you the never-before-seen story of the turbulent events that shaped Westeros for thousands of years before the series start. Cast members Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Aidan Gillen (Littlefinger), Conleth Hill (Varys) and Harry Lloyd (Viserys Targaryen) team up to narrate this digitally animated telling of Aegon Targaryen's attempts to conquer the Seven Kingdoms, written by show writer Dave Hill.

    Denk dat je er overheen gekeken hebt, of ik heb een andere verbinding met de UK

    Hoe ze eruit zien die dozen....... daar ben ik al lang klaar mee, die $#@&^%$ uitgevers maken er echt
    een rommeltje van, deel 3 en 5 en 6 zien er bij mij ook al afwijkend uit en had ze toch allemaal wel
    in dezelfde wat luxere uitvoering besteld, nee de uitgevers doen vooral hun best om er een bende van te maken,
    denk dat de UK uitgave er heel onopvallend bijpast

    De Bol exclusief is zo exclusief nog niet...... van mij mag ie hem voor zijn prijs exclusief houden en
    er heel blij mee zijn. Als ie terug 29 wordt..... ja dan ga ik wel weer overstag
    Have fun and enjoy your collection

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yupa Bekijk bericht
    In mijn zoektocht naar de oude Benelux limited editions kwam ik bijgevoegde foto tegen... De derde herken ik als de Bol.com limited edition van seizoen 3, die heb ik sinds deze week ook. Maar de tweede heb ik nog niet eerder gezien, ook niet in dit topic. De cover is gelijk aan een van de Best Buy excluves: https://bestbuy.i.lithium.com/t5/ima...8013EF53?v=1.0


    Heeft iemand deze uitgave van seizoen 2 en weet waar die vandaan komt? Ik ben benieuwd of er van andere seizoenen ook Best Buy covers in de Benelux zijn verschenen.
    Die van seizoen 2 was een Free Record Shop exclusive indertijd.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #625

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •