Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 730 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Moet je wel nog langer wachten denk ik, afhankelijk van de verkoopcijfers zullen deze ook stapsgewijs uitkomen. Zo meteen moet je nog 6 jaar wachten .

  2. #677

    Standaard

    Ik hou het gewoon bij de blu-ray's, totdat ze echt met een complete 4k set komen. Dan wacht ik de reviews eerst nog even af though...als het verschil minimaal is dan hou ik het bij de Blu-ray's. Zelfs die kwaliteit ziet er op een 4k scherm met HDR fantastisch uit.

  3. #678

    Standaard

    Bij Amazon Duitsland inmiddels ook op de site: https://www.amazon.de/exec/obidos/AS...45dc623acddbed

  4. #679

    Standaard

    Ben benieuwd naar de kwaliteit van de 4k, blijkbaar was de gewone blu-ray van seizoen 1 niet vet.

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bij Amazon Duitsland inmiddels ook op de site: https://www.amazon.de/exec/obidos/AS...45dc623acddbed
    Bij de UK staat hij er ook op. Staat alleen niet bij of er Engelse ondertitels bij zitten. Ga uit van wel, maar de pagina geeft het niet weer.

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar de kwaliteit van de 4k, blijkbaar was de gewone blu-ray van seizoen 1 niet vet.
    Ik begrijp niet helemaal hoe je dat bedoelt? Er was weinig mis met de blu-ray hoor.

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Bij de UK staat hij er ook op. Staat alleen niet bij of er Engelse ondertitels bij zitten. Ga uit van wel, maar de pagina geeft het niet weer.
    Als da dezelfde versie is als op zavvi dan staan er zelfs nl subs op

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp niet helemaal hoe je dat bedoelt? Er was weinig mis met de blu-ray hoor.
    Niet alleen van het eerste seizoen, maar ook bij een aantal latere seizoenen vond ik de zwartwaarden in donkere scenes af en toe wat tegenvallen. Beetje grijzig, zowel op mijn oude, inmiddels vervangen Panasonic plasma als op mijn recentere Samsung LED. Wordt overigens regelmatig in sommige reviews als minder goed aspect bij de beeldkwaliteit genoemd. Maar voor de rest ziet de beeldkwaliteit, ondanks de stevige post-processing die toegepast is, er over het algemeen prima uit, zoals je van een moderne TV-serie mag verwachten. Het hoge niveau van "Lost" wordt echter niet helemaal gehaald.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik hou het gewoon bij de blu-ray's, totdat ze echt met een complete 4k set komen. Dan wacht ik de reviews eerst nog even af though...als het verschil minimaal is dan hou ik het bij de Blu-ray's. Zelfs die kwaliteit ziet er op een 4k scherm met HDR fantastisch uit.
    Speel je blu rays af met "nep" HDR setting op de tv?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Speel je blu rays af met "nep" HDR setting op de tv?
    Enkel bij normale blu-ray's. HDR + mode. Vind ik persoonlijk mooier. 4k films zet ik het effect uiteraard wel uit. Ieder zo z'n settings

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Niet alleen van het eerste seizoen, maar ook bij een aantal latere seizoenen vond ik de zwartwaarden in donkere scenes af en toe wat tegenvallen. Beetje grijzig, zowel op mijn oude, inmiddels vervangen Panasonic plasma als op mijn recentere Samsung LED. Wordt overigens regelmatig in sommige reviews als minder goed aspect bij de beeldkwaliteit genoemd. Maar voor de rest ziet de beeldkwaliteit, ondanks de stevige post-processing die toegepast is, er over het algemeen prima uit, zoals je van een moderne TV-serie mag verwachten. Het hoge niveau van "Lost" wordt echter niet helemaal gehaald.
    Het is waar dat de zwartwaarden bij donkere scenes een enkele keer (zeker niet standaard) ietsje minder zijn, maar dat is voor mij nog niet genoeg om alles nu te vervangen. Ik heb elk seizoen op de dag van release gekocht (dus vaak volle prijs betaald) en heb dat er graag voor over gehad (wegens de verpakking en de bonus disc). Maar om nu al weer alles te kopen, terwijl het afwachten is hoeveel verbetering er zal zijn en dat er geen zekerheid is of alles dan op UHD uitkomt.....ik doe het niet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Enkel bij normale blu-ray's. HDR + mode. Vind ik persoonlijk mooier. 4k films zet ik het effect uiteraard wel uit. Ieder zo z'n settings
    Poeh, met zo'n HDR mode bij niet HDR content wordt imo het beeld juist om zeep geholpen . Ik zou dat zelf nooit gebruiken.

  12. #687

    Standaard

    Zag gisteren op amazon (UK) dat ze in Juni nieuwe limited editions van GoT uitbrengen. Normale blu-ray releases. De cover is anders, maar zie er verder niks speciaals aan.

    https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb...imited+blu+ray

    Helemaal risky omdat je niet weet of ze seizoen 8 ook in die stijl uitbrengen. Gezien ze seizoen 1 ook in 4k uit gaan brengen, en ik de eerste 7 seizoenen (vaak exclusieve edities) al heb ga ik hoogstens wachten of ze de rest ook in 4k uitbrengen.

  13. #688

    Standaard

    Ik wacht zelf op een complete box. Een jaartje wachten en deze zal rond de 50 euro kosten

  14. #689

    Standaard

    Echt lelijk, die nieuwe covers. Ben blij met degene die ik heb .

  15. #690

    Standaard

    Expositie GOT nu geopend in Oberhausen: http://gameofthronesexhibition.com/game-thrones-touring-exhibition-will-celebrate-german-premiere-oberhausen-27-november-2018/

    Is er weleens iemand naar zo'n tentoonstelling in Duitsland geweest? Zo ja, is alles dan in het Duits of houden ze ook Engels aan als 2e keuze?
    Laatst aangepast door martwout : 29-11-2018 om 09:54

  16. #691

    Standaard

    Afgelopen weekend Jerome Flynn (Bronn) ontmoet op Dutch Comic Con trouwens. Ik wilde een handtekening halen (op seizoen 5, gewoon random seizoen gekozen); op het moment dat ik hem ging halen was ik de enige in de rij, dus toch 3-4 minuutjes kunnen praten. Aardige man

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Expositie GOT nu geopend in Oberhausen: http://gameofthronesexhibition.com/game-thrones-touring-exhibition-will-celebrate-german-premiere-oberhausen-27-november-2018/

    Is er weleens iemand naar zo'n tentoonstelling in Duitsland geweest? Zo ja, is alles dan in het Duits of houden ze ook Engels aan als 2e keuze?
    Dat zou ik ook graag willen weten.
    Is het het waard om er een lang stuk voor te moeten rijden?

  18. #693

    Standaard

    Ik ben er zelf volgende week zaterdag (shoppen en kerstmarkt Centro) maar ga geen 23 euro uitgeven als het puur Duits is.

  19. #694

    Standaard

    Ik ben naar de exact dezelfde tentoonstelling geweest maar dan in Parijs. Alle naambordjes waren gewoon Frans/Engels. De tentoonstelling is echt gericht op attributen, kleding, wapens, etc. Dus daar heb je geen taal bij nodig toch. Ik vond hem erg gaaf. Vergelijkbaar met die van Harry Potter en Star Wars hier in Utrecht

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik ben naar de exact dezelfde tentoonstelling geweest maar dan in Parijs. Alle naambordjes waren gewoon Frans/Engels. De tentoonstelling is echt gericht op attributen, kleding, wapens, etc. Dus daar heb je geen taal bij nodig toch. Ik vond hem erg gaaf. Vergelijkbaar met die van Harry Potter en Star Wars hier in Utrecht
    Harry Potter heb ik gezien. Ik had erna het gevoel van dat het meer had kunnen zijn. Sommige zaken waren leuk maar tegen het einde viel het tegen.

  21. #696

    Standaard

    Afgelopen ben ik opnieuw begonnen met seizoen 7, deze keer vanaf Blu-Ray (Nederlandse versie).
    Heb twee afleveringen bekeken en de kwaliteit valt me eigenlijk vies tegen.
    Kan me niet heugen dat dit ook zo was met de iets minder legale versie, maar moet wel toegeven dat ik die toen op een stuk kleinere tv heb bekeken.

    Het gaat dan met name om de donkerdere scenes, en daar zijn er helaas nogal wat van in deze serie!
    Effecten zoals blooming en banding en hoe t ook moge heten treden dan op.
    En er is ook heel wat ruis zichtbaar.
    Blijft dit zo de rest van t seizoen??

  22. #697

    Standaard

    Ik heb de zwartwaarden van deze serie nooit echt geweldig gevonden, zelfs niet op de plasma TV die ik een aantal jaren geleden nog had. Dus wat dat betreft is het in seizoen 7 (die ik nog moet bekijken overigens) dus kennelijk niet veel anders.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #698

    Standaard

    Mij is het niet bijgebleven rvvnr1, maar het zou best kunnen dat het af en toe voor kwam. Ikzelf heb er geen last van gehad in die mate dat ik het onthouden heb.

  24. #699

    Standaard

    De nieuwe exclusieve editie is nu bij bol te bestellen. Zoals verwacht is de prijs niet aangepast omdat het 6 delen zijn, sterker nog, de prijs is gestegen t.o.v. vorige seizoenen.

    En zo te zien geen UHD.

    Vermoedelijk wijk ik weer eens een keertje uit naar het buitenland.....

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De nieuwe exclusieve editie is nu bij bol te bestellen. Zoals verwacht is de prijs niet aangepast omdat het 6 delen zijn, sterker nog, de prijs is gestegen t.o.v. vorige seizoenen.

    En zo te zien geen UHD.

    Vermoedelijk wijk ik weer eens een keertje uit naar het buitenland.....
    In januari al besteld, toen nog 5 euro goedkoper.

Pagina 28 van 30 EersteEerste ... 1824252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •