Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 730 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik hoop ook op NL-ondertitels ...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik hoop ook op NL-ondertitels ...
    Ik ook, maar betwijvel het..

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Ik heb al een paar afleveringen gezien en de lijn van het eerste seizoen wordt doorgezet.
    Ik ga ook voor ned subs anders moet ik maar wachten op de hollandse uitgave.....
    I'll be back!!

  4. #29

    Standaard

    Kan deze info niet in het al bestaande topic?
    Anders hebben we straks voor elk seizoen een topic .

  5. #30

    Standaard

    Heb de titel van dat topic even aangepast, lijkt me niet eens zo erg om voor elk seizoen/elke box een apart topic te hebben, houdt het overzichtelijk voor eenieder!

  6. #31

    Standaard

    Ik heb Seizoen 2 alvast besteld bij amazon; ze hebben weer een versie met een bonusdisc erbij, net als ze dat hadden van seizoen 1.
    Is wel iets duurder dan de reguliere uitgave, maar daar kijk ik bij deze serie niet zo naar .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb de titel van dat topic even aangepast, lijkt me niet eens zo erg om voor elk seizoen/elke box een apart topic te hebben, houdt het overzichtelijk voor eenieder!
    Jordy, dat lijkt mij nou juist absoluut niet handig.

    Of gaan we voor alle series zoals Boardwalk Empire, Star Trek, Justified, Downton Abbey, Mad Men, Homeland , Walking Dead (en zo kan ik wel doorgaan) ook aparte topics per seizoen openen? Dat kan je vast niet overzichtelijk noemen denk ik .

  8. #33

    Standaard

    Had de bonusdisc bij seizoen 1 ook NL subs?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik ook, maar betwijvel het..
    Waarom? Seizoen 1 had die wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom? Seizoen 1 had die wel.
    Precies, en die uitgave heb ik ook.
    Maar bij Amazon US staat Dutch er niet bij (ik weet het, is niet altijd betrouwbaar). Ik kan het ook nergens anders vinden.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Had de bonusdisc bij seizoen 1 ook NL subs?
    Dat zal ik z.s.m. even nakijken, kan nu even niet kijken.

  12. #37

    Standaard

    Hier nog een overzicht van de extra's van seizoen 2 die chesterkesvp eerder gepost had.
    Geldt i.i.g voor de US uitgave.

    Bron: http://hbowatch.com



    Bonus Material
    The Blu-ray with HBO Select and DVD bonus materials included in Game of Thrones: The Complete Second Season contains extensive never-before-seen features. Highlights include a comprehensive “making of” the penultimate episode “Blackwater,” an in-depth look into the War of the Five Kings and meticulous histories and character profiles which explore the amazing production elements that went into making the second season so compelling. Content includes:
    Blu-ray with HBO Select – includes all DVD features plus:

    • War of the Five Kings - Track the claims, strategies and key players involved in the battle for the Iron Throne with this interactive guide that follows the movements of various armies detailing their victories and defeats.
    • Histories & Lore - 19 animated histories detailing the mythology of Westeros and Essos as told from the varying perspectives of the characters themselves and featuring, in-part, illustrations from Game of Thrones storyboard artist Will Simpson.
    • In-Episode Guide - In-feature resource that provides background information about on-screen characters, locations and relevant histories.
    • Hidden Dragon Eggs - Find the hidden dragon eggs to uncover even more never-before-seen content.

    DVD:

    • Creating the Battle of Blackwater Bay - See how the epic Battle of Blackwater Bay was brought to life in this exclusive, in-depth, behind-the-scenes look at the climatic episode. The 30 minute feature showcases never-before-seen interviews with cast and crew.
    • Game of Thrones: Inner Circle - Actors Emilia Clarke, Kit Harington, Lena Headey, Michelle Fairley and Liam Cunningham talk in detail about their experiences shooting season two in this roundtable discussion moderated by executive producers David Benioff and D.B. Weiss.
    • The Religions of Westeros - Hear author George R.R. Martin, David Benioff and D.B. Weiss discuss the competing religions in the series and how they influence the various characters in Westeros and beyond.
    • Character Profiles - Profiles of seven major characters as described by the actors portraying them including Renly Baratheon, Stannis Baratheon, Robb Stark, Theon Greyjoy and more.
    • Audio Commentaries - 12 commentaries with cast and crew including David Benioff, D.B. Weiss, George R.R. Martin, Emilia Clarke, Peter Dinklage, Kit Harington and more.

  13. #38

    Standaard

    Ben benieuwd wanneer er een releasedatum bekend wordt.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Ben benieuwd wanneer er een releasedatum bekend wordt.
    Volgens amazon UK: 4 Maart 2013
    http://www.amazon.co.uk/Game-Thrones...3533274&sr=8-2

    Lijkt me dezelfde set te zijn als de US.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Had de bonusdisc bij seizoen 1 ook NL subs?
    Neen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #41

    Standaard

    En ook serie 2 komt bij Amazon met een bonusdisc :}
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En ook serie 2 komt bij Amazon met een bonusdisc :}
    Kan je misschien een link plaatsen? Of bedoel je niet Amazon.com?

    Release in Amerika is trouwens 19 februari...
    **** me gently with a chainsaw.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom? Seizoen 1 had die wel.
    Omdat Warner er een rommeltje in Nederland van maakt.

    Als eerst komen de meeste TV-series niet uit in Nederland op BD en als 2e stop men ook men een aantal series na 1 seizoen... (of later)

    Daar naast heb je nog het die waar s1 niet s2 wel enz...

    Bij films is het nog erger.


    Ohja ik hoop dat ik absoluut ongelijk krijg

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Kan je misschien een link plaatsen? Of bedoel je niet Amazon.com?
    Nee, amazon.co.uk.

    http://www.amazon.co.uk/Game-Thrones...3582013&sr=8-1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #45

    Standaard

    6 maart is de release volgens dvdinfo.be

    http://dvdinfo.be/nieuws.php?id=4667
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    6 maart is de release volgens dvdinfo.be

    http://dvdinfo.be/nieuws.php?id=4667
    Mooi, maar tot het werkelijkheid is dat S2 echt op BD met NL ot wordt uitgebracht, bewaar ik nog even mijn 1080p met NL ot "daar waar wij hier niet over mogen praten" versies...

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mooi, maar tot het werkelijkheid is dat S2 echt op BD met NL ot wordt uitgebracht,
    Het bericht komt van Warners bureau zelf, dus neem ik aan dat het juist is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mooi, maar tot het werkelijkheid is dat S2 echt op BD met NL ot wordt uitgebracht, bewaar ik nog even mijn 1080p met NL ot "daar waar wij hier niet over mogen praten" versies...
    Game of thrones is een van de best verkochte series op blu-ray deze gaan ze 100% zeker uitbrengen op blu-ray!

  24. #49

    Standaard

    Ben op dit moment seizoen 1 aan het bekijken, maar dat gaat nogal met horten en stoten. Ik heb een Oppo BDP-83, toch niet de minste en normaal zeer snel met laden. Maar met Game Of Thrones heb ik toch veel problemen met laden en afspelen. Laden duurt erg lang (min. 1 minuut) of lukt helemaal niet, en als het wel lukt, dat wil het afspelen van een aflevering vanuit het Top Menu regelmatig ook niet lukken. Soms bevriest de speler gewoon. Uitzetten, stroom eraf, schijf eruit en erin. Soms werkt het wel, maar evenzo vaak ook niet. Er is helaas nog geen nieuwe officiele firmware-update voor de Oppo beschikbaar, wel een beta-versie. Maar die ga ik niet installeren. Vreemd genoeg gaat het laden op mijn Panasonic BDP-110 op de slaapkamer wel redelijk snel en afspelen lijkt ook geen probleem. Hebben anderen soortgelijke ervaringen?

  25. #50

    Standaard

    Het is algemeen bekend dat het opstarten van blu ray Game of Thrones ook bij o.a. Samsung heel moeilijk opstart, dit staat ook bij reviews van deze serie, bij o.a. BOL.COM

Pagina 2 van 30 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •