Pagina 23 van 30 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 730 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Er is geen extra hoes. Gewoon een andere hoes. Die bonus disc is het mij niet waard. Met maar 2 features ?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb echt nog niemand zich positief weten uiten over deze uitgave. Trekt natuurlijk ook op niks. Vooral die slipcover is mislukt, ik snap wat ze wilden doen maar het lijkt nergens op. Bol.com is beste alternatief met hun alternatieve gesloten slipcover.
    Al spijt ? Mij was het de meerprijs zeker waard, mooie bonusdisc (al is alleen de eerste feature echt interessant) en een prachtige hoes.

  2. #552

    Standaard

    De editie met bonus disk is ook een Fnac exclusive, prijs net geen 39 euro.

  3. #553

    Standaard

    Wow, wat een fantastisch seizoen. De extra's nog kijken en daarna kan het lange wachten op seizoen 7 gaan beginnen.

  4. #554

    Standaard

    Ik vind het nog steeds jammer dat een seizoen van een serie als "Game Of Thrones" maar uit slechts 10 afleveringen bestaat. Ja, dan ben je er ook zo doorheen. Bij veel andere, soms minstens zo goede series, heb je vaak ruim 20 afleveringen in één seizoen zitten. Heb soms het idee dat ik daar veel meer waar voor mijn geld krijg.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het nog steeds jammer dat een seizoen van een serie als "Game Of Thrones" maar uit slechts 10 afleveringen bestaat. Ja, dan ben je er ook zo doorheen. Bij veel andere, soms minstens zo goede series, heb je vaak ruim 20 afleveringen in één seizoen zitten. Heb soms het idee dat ik daar veel meer waar voor mijn geld krijg.
    Vind persoonlijk series van 10-13 afleveringen beter. Betere effecten, beter verhaal en geen fillers die niks met het verhaal te maken hebben.
    BD (1243) What i Watch

  6. #556

    Standaard

    Hallo,

    Ik zie dat Seizoen 6 nu een dagdeal is bij Bol. Ik heb zelf seizoen 1 t/m 5 in de normale keepcase uitgaves, weet iemand of seizoen 6 inmiddels ook in een gewone keepcase uitgave is uitgebracht?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik zie dat Seizoen 6 nu een dagdeal is bij Bol. Ik heb zelf seizoen 1 t/m 5 in de normale keepcase uitgaves, weet iemand of seizoen 6 inmiddels ook in een gewone keepcase uitgave is uitgebracht?
    pas op, is wel de DVD versie die in de aanbieding is !
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    pas op, is wel de DVD versie die in de aanbieding is !

    Ja klopt de DVD staat idd afgebeeld, maar de Blu-Ray versie is ook in prijs verlaagd, voor vandaag.
    https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...00000064247861
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik zie dat Seizoen 6 nu een dagdeal is bij Bol. Ik heb zelf seizoen 1 t/m 5 in de normale keepcase uitgaves, weet iemand of seizoen 6 inmiddels ook in een gewone keepcase uitgave is uitgebracht?
    Zo te zien, is dit nog steeds de speciale digipack van bol.com.
    Laatst aangepast door tmvde : 21-12-2016 om 14:37

  10. #560

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Blu-Ray meteen besteld voor €29,99!

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zo te zien, is dit nog steeds de speciale digibook van bol.com.
    Okay bedankt voor de info, dan skip ik hem nog maar even, neem aan dat die een stuk dikker is dan de normale uitgaves.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip! Blu-Ray meteen besteld voor €29,99!
    Graag gedaan!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  12. #562

    Standaard

    Ik zie wat wisselende berichten over de boxset van s1 t/m s6, mbt de Atmos tracks.
    http://www.blu-ray.com/movies/Game-o.../148547/#Forum
    Op de doos staat dat alleen s5 en s6 Atmos hebben. Er schijnen verschillende batches in omloop te zijn. Op de oude hebben s1 t/m 4 GEEN Atmos en op de recente batches wel.

    Kan iemand hier die de boxset heeft bevestigen dat alle 6 de seizoenen Atmos hebben?

  13. #563

    Standaard

    Volgens blu-ray.com verschijnt seizoen 7 van Game of Thrones op 12 december. Bij ons betekent dat meestal 11 december!

  14. #564

    Standaard

    Amazon DE geeft 14 december als datum aan voor seizoen 7, dus die 11 december kan wel eens kloppen
    Laatst aangepast door tmvde : 24-07-2017 om 12:56

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Ik zie wat wisselende berichten over de boxset van s1 t/m s6, mbt de Atmos tracks.
    http://www.blu-ray.com/movies/Game-o.../148547/#Forum
    Op de doos staat dat alleen s5 en s6 Atmos hebben. Er schijnen verschillende batches in omloop te zijn. Op de oude hebben s1 t/m 4 GEEN Atmos en op de recente batches wel.

    Kan iemand hier die de boxset heeft bevestigen dat alle 6 de seizoenen Atmos hebben?
    dat zou ik ook graag willen weten
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    dat zou ik ook graag willen weten
    Inmiddels 3 boxen binnen gekregen en 3x was scheepsrecht. De import box Scandinavisch van tvserieshop.be (ook via bol) heeft elk seizoen Atmos en NL ondertiteling.
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  17. #567

    Standaard

    Seizoen 7 wordt weer een limited edition bij bol.com. Met dit keer niet alleen een andere cover en bonus disc maar ook replica van de troon!

    Dit is een exclusieve limited edition uitgave (op = op) van Game Of Thrones seizoen 7 inclusief een beeldje van de Throne, een bonus-disc & een speciale cover van het product. Let op: de huidige packshot weergegeven op deze productpagina is niet definitief. Meer info volgt tzt.

  18. #568

    Standaard

    Het is zometeen weer goed kijken wat de meest complete versie zal zijn.

    Sowieso zitten deze bonus features erbij:
    Extra content
    Guide to Westeros (In Episode Interactive Feature)
    Histories & Lore (45:00 TBD)
    Episode Previews & Recaps

    Bij de standaard UK versie (7 discs) zit er een disc "Conquest & Rebellion" bij:
    Told in the animated, storybook style of the History & Lore features, Game of Thrones: Conquest & Rebellion brings you the never-before-seen story of the turbulent events that shaped Westeros for thousands of years before the series start. Cast members Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Aidan Gillen (Littlefinger), Conleth Hill (Varys) and Harry Lloyd (Viserys Targaryen) team up to narrate this digitally animated telling of Aegon Targaryen's attempts to conquer the Seven Kingdoms, written by show writer Dave Hill.



    Bij de exclusieve amazon uk versie (8 discs) zit er daarnaast nog een bonusdisc bij:
    Building the Unimaginable: Inside the VFX Department
    Creating dragons, explosions, and an Army of the Dead along with TV’s most epic battles is not an easy task. Discover the massive undertaking the GOT visual effects departments went through to make fantasy bigger than reality.

    Ice, Fire and Dragons: Creating the Frozen Lake
    Find out what went into creating this season’s most heart-pounding scene. Featuring interviews with key cast and crew, this featurette will break down the incredible visual effects and stunt work that brought this complex scene to life.




    Ik neem aan die laatste bonusdisc ook de bonusdisc is van bol (de laatste jaren wel), alleen even afwachten of die "Conquest & Rebellion" disc er ook bij zit, maar ik denk het wel.

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is zometeen weer goed kijken wat de meest complete versie zal zijn.

    Sowieso zitten deze bonus features erbij:
    Extra content
    Guide to Westeros (In Episode Interactive Feature)
    Histories & Lore (45:00 TBD)
    Episode Previews & Recaps

    Bij de standaard UK versie (7 discs) zit er een disc "Conquest & Rebellion" bij:
    Told in the animated, storybook style of the History & Lore features, Game of Thrones: Conquest & Rebellion brings you the never-before-seen story of the turbulent events that shaped Westeros for thousands of years before the series start. Cast members Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Aidan Gillen (Littlefinger), Conleth Hill (Varys) and Harry Lloyd (Viserys Targaryen) team up to narrate this digitally animated telling of Aegon Targaryen's attempts to conquer the Seven Kingdoms, written by show writer Dave Hill.



    Bij de exclusieve amazon uk versie (8 discs) zit er daarnaast nog een bonusdisc bij:
    Building the Unimaginable: Inside the VFX Department
    Creating dragons, explosions, and an Army of the Dead along with TV’s most epic battles is not an easy task. Discover the massive undertaking the GOT visual effects departments went through to make fantasy bigger than reality.

    Ice, Fire and Dragons: Creating the Frozen Lake
    Find out what went into creating this season’s most heart-pounding scene. Featuring interviews with key cast and crew, this featurette will break down the incredible visual effects and stunt work that brought this complex scene to life.




    Ik neem aan die laatste bonusdisc ook de bonusdisc is van bol (de laatste jaren wel), alleen even afwachten of die "Conquest & Rebellion" disc er ook bij zit, maar ik denk het wel.
    Die aantallen bij Amazon kunnen nooit kloppen met het aantal afleveringen, zeven. Volgens het persbericht op blu-ray.com is "Conquest & Rebellion" een standaard gelimiteerde extra en is het aantal discs drie (exclusief bonus disc(s)).

  20. #570

    Standaard

    Ik kan niet meer volgen wat moet ik nu waar kopen ? aaaaah.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Die aantallen bij Amazon kunnen nooit kloppen met het aantal afleveringen, zeven. Volgens het persbericht op blu-ray.com is "Conquest & Rebellion" een standaard gelimiteerde extra en is het aantal discs drie (exclusief bonus disc(s)).
    I geloof best dat het aantal discs teveel is in verhouding met het aantal delen, maar ik zie niet zo snel in jouw link zelf waar het staat dat er 3 discs (exclusief bonus disc(s)) zijn?
    Misschien hebben ze bij die van amazon de DVD's erbij geteld, die er niet meer bijzitten.

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    I geloof best dat het aantal discs teveel is in verhouding met het aantal delen, maar ik zie niet zo snel in jouw link zelf waar het staat dat er 3 discs (exclusief bonus disc(s)) zijn?
    Misschien hebben ze bij die van amazon de DVD's erbij geteld, die er niet meer bijzitten.
    Na de link moet nog doorlinken naar de productpagina

    http://www.blu-ray.com/movies/Game-o...lu-ray/183935/

  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Na de link moet nog doorlinken naar de productpagina

    http://www.blu-ray.com/movies/Game-o...lu-ray/183935/
    Aha, die had ik wel gezien, maar die productpagina's worden ook aangeleverd door forumleden (kun je zelf ook aanmaken) en zijn niet altijd betrouwbaar, helaas.

    Ik schat zo dat 3 discs standaard (exclusief de tijdelijk verkrijgbare Conquest & Rebellion) wel zal kloppen hoor, 1 schijf met 3 delen en 2 met 2 delen met de special features erbij; dat klinkt logisch.

  24. #574

    Standaard

    Dit zou de versie worden bij bol.com met beeldje. Ik ga ervan uit dat dit ook de reguliere digipack versie zal zijn omdat bol nog een andere versie aanbied uiteraard zonder beeldje.

    Helaas komt er zo'n doorzichtige hoes omheen. Daar komen meteen krassen op en de box zelf ziet er wazig uit. Kijk maar naar seizoen 3. Maarja slechter dan de uitgave van vorige jaar kan niet, hangt met plakkers nog net aan elkaar. Ook de hoes zelf is niet echt mijn ding. Ze hadden beter de poster behouden ipv de white walker er volledig op te plaatsen. Past totaal niet bij de vorige seizoenen. Maar ja wie ben ik, benieuwd of die andere versie op bol.com een andere hoes krijgt.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-09-2017 om 07:43
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit zou de versie worden bij bol.com met beeldje. Ik ga ervan uit dat dit ook de reguliere digipack versie zal zijn omdat bol nog een andere versie aanbied uiteraard zonder beeldje.

    Helaas komt er zo'n doorzichtige hoes omheen. Daar komen meteen krassen op en de box zelf ziet er wazig uit. Kijk maar naar seizoen 3. Maarja slechter dan de uitgave van vorige jaar kan niet, hangt met plakkers nog net aan elkaar. Ook de hoes zelf is niet echt mijn ding. Ze hadden beter de poster behouden ipv de white walker er volledig op te plaatsen. Past totaal niet bij de vorige seizoenen. Maar ja wie ben ik, benieuwd of die andere versie op bol.com een andere hoes krijgt.
    Bol.com is niet heel erg duidelijk in de communicatie. Bij beide productpagina's staat erbij dat je er een beeldje bij krijgt, maar dat zal wel alleen voor de dure variant geleden. Bovendien zijn de packshots nog niet definitief. Dus volgens mij is dit de Amerikaanse standaard cover (aangezien er "+ digital" opstaat). Dat beeldje kan me overigens gestolen worden.

    De limited edition met beeldje: https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...uggestedsearch
    De limited edition zonder beeldje: https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr...uggestedsearch

Pagina 23 van 30 EersteEerste ... 13192021222324252627 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •