Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 730 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Copy van amazon uk:

    Episodes
    1. Dragonstone
    2. Stormborn
    3. The Queen's Justice
    4. The Spoils of War
    5. Eastwatch
    6. Beyond the Wall
    7. The Dragon and the Wolf


    Bonus Disc Features
    Building the Unimaginable: Inside the VFX Department
    Creating dragons, explosions, and an Army of the Dead along with TV’s most epic battles is not an easy task. Discover the massive undertaking the GOT visual effects departments went through to make fantasy bigger than reality.

    Ice, Fire and Dragons: Creating the Frozen Lake
    Find out what went into creating this season’s most heart-pounding scene. Featuring interviews with key cast and crew, this featurette will break down the incredible visual effects and stunt work that brought this complex scene to life.
    Conquest & Rebellion
    Told in the animated, storybook style of the History & Lore features, Game of Thrones: Conquest & Rebellion brings you the never-before-seen story of the turbulent events that shaped Westeros for thousands of years before the series start. Cast members Sophie Turner (Sansa Stark), Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister), Aidan Gillen (Littlefinger), Conleth Hill (Varys) and Harry Lloyd (Viserys Targaryen) team up to narrate this digitally animated telling of Aegon Targaryen's attempts to conquer the Seven Kingdoms, written by show writer Dave Hill.

    Denk dat je er overheen gekeken hebt, of ik heb een andere verbinding met de UK

    Hoe ze eruit zien die dozen....... daar ben ik al lang klaar mee, die $#@&^%$ uitgevers maken er echt
    een rommeltje van, deel 3 en 5 en 6 zien er bij mij ook al afwijkend uit en had ze toch allemaal wel
    in dezelfde wat luxere uitvoering besteld, nee de uitgevers doen vooral hun best om er een bende van te maken,
    denk dat de UK uitgave er heel onopvallend bijpast

    De Bol exclusief is zo exclusief nog niet...... van mij mag ie hem voor zijn prijs exclusief houden en
    er heel blij mee zijn. Als ie terug 29 wordt..... ja dan ga ik wel weer overstag
    Dan zit ik naar een andere editie te kijken. Game of Thrones - Season 7 [Blu-ray+ Conquest & Rebellion] [2017]


    Zie t daar niet bij staan, maar zal het wel missen ja. Tof dat die extras er wel bij zitten!

    Edit, zat bij de 7disc versie te kijken

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    De Bol exclusief is zo exclusief nog niet...... van mij mag ie hem voor zijn prijs exclusief houden en
    er heel blij mee zijn. Als ie terug 29 wordt..... ja dan ga ik wel weer overstag
    Het exclusieve zit 'm in de cover. Maar als de 'gewone' cover wel normaal is, itt dat onding van seizoen 6 (waar de cover bol wel een groot voordeel had), dan heb ik geen problemen de 'gewone' cover hoor.

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die van seizoen 2 was een Free Record Shop exclusive indertijd.
    Dankjewel. Dan sla ik die toch maar over, past niet goed bij de Bol.com exclusives.

  4. #629

    Standaard

    Net bericht van bol.com. Seizoen 7 is verzonden

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Net bericht van bol.com. Seizoen 7 is verzonden
    Ik hoor graag hoe die cover is....prijs is nog steeds te hoog, maar wellicht cancel ik dan mijn amazon bestelling en gok ik op een prijsverlaging

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik hoor graag hoe die cover is....prijs is nog steeds te hoog, maar wellicht cancel ik dan mijn amazon bestelling en gok ik op een prijsverlaging
    Als niemand me voor is, zal ik een paar foto's plaatsen.

    EDIT: Ik ga em vandaag niet ontvangen. Kreeg eerst een mail dat ie tussen 12 en half 3 bezorgd zou worden en daarna nog één dat ze om 8:00 niemand thuis aantroffen. Nee, toen sliep ik nog

    Nu laat ik hem maandag maar op een servicepunt bezorgen.
    Laatst aangepast door tmvde : 09-12-2017 om 11:03

  7. #632

    Standaard

    Ik heb de BOL versie zonet ontvangen. Nog niet uit plastic gehaald, maar wel even wat foto's gemaakt.





    Derde foto is de achterkant van de bonus disc. Die wordt door het plastic tegen de achterkant van de dvd box aangehouden.


    EDIT: Toch uit plastic gehaald:


    Laatst aangepast door Ingmar B. : 09-12-2017 om 11:46

  8. #633

    Standaard

    Jammer dat de eerste bonusdisc in kartonnen hoesje zit in de verpakking en de 2e er los bijzit in aparte amaray.

  9. #634

    Standaard

    Bonus disc zit altijd los, beter dat de discs weer los in de digipack zitten, anders dan bij 6.

  10. #635

    Standaard

    Ik baal wel van het feit dat ze de hoes van de Conquest & Rebellion disc hebben verlijmd met de kartonnen hoes.

  11. #636

    Standaard

    Dank je voor de foto's Ingmar!

    Dus er zit hier geen harde plastiek hoes omheen? Bij de Amerikaanse (en zeer waarschijnlijk de Engelse) zit er een harde plastiek hoes omheen met daarop zo'n J-card.
    Zo te zien heeft de bol-versie daarvoor dan die exclusieve hoes.

    Zie hier een filmpje:


    Ook hier zit er voor de eerste bonus disc een losse amaray bij, dat is wel jammer.

  12. #637

    Standaard

    Geen harde plastiek hoes inderdaad. Sleeve vind ik overigens wel erg mooi en voelt net zo aan als de vorige NL BOL seizoenen.

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Geen harde plastiek hoes inderdaad. Sleeve vind ik overigens wel erg mooi en voelt net zo aan als de vorige NL BOL seizoenen.
    Ben blij hoe bol.com die hard plastic hoezen weg laat. Die dingen krassen als de ziekte. Ben ook blij hoe Conquest & Rebellion als losse uitgave er bij is gestoken. Heb m bekeken en t is wel aardig. Voegt wat extra info toe aan wat je normaal in fragmenten door de serie heen mee krijgt door gesprekken en dergelijke. Het staat ook los van seizoen 7. Is eigenlijk een intro naar de wereld en de huizen van Game of Thrones zoals die zijn bij t begin van de serie. Kan op elk momemt gekeken worden voor nieuwe/frisse kijkers zonder spoilers.

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Geen harde plastiek hoes inderdaad. Sleeve vind ik overigens wel erg mooi en voelt net zo aan als de vorige NL BOL seizoenen.
    Grrr, je hebt mij overtuigd. Ik had nog korting en €50 aan bol bonnen, dus ik ben toch overstag gegaan....zucht.

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Ik baal wel van het feit dat ze de hoes van de Conquest & Rebellion disc hebben verlijmd met de kartonnen hoes.
    Is toch heel simpel los te maken? Was me van Ingmar B’s post niet duidelijk, maar bij bol.com krijg je in totaal 5 discs.

    B21B987F-C5B4-4600-9EC3-0E7489A8BCFF.jpg65A99DD1-91EB-4177-B03A-21D41B6CBAF5.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 12-12-2017 om 07:39

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Is toch heel simpel los te maken? Was me van Ingmar B’s post niet duidelijk, maar bij bol.com krijg je in totaal 5 discs.

    B21B987F-C5B4-4600-9EC3-0E7489A8BCFF.jpg65A99DD1-91EB-4177-B03A-21D41B6CBAF5.jpg
    Je moet de UK versie van GoT seizoen 1 kopen man. Das volgens mij nog steeds een digipak. Zavvi heeft nog de dikke box als productfoto's staan. Heb ik ook gedaan toen seizoen 1 enkel nog als kleine box te koop was.
    Laatst aangepast door Chris W : 12-12-2017 om 03:10

  17. #642

    Standaard

    Ik heb trouwens die Seizoen 1 UK versie eventueel te koop als je interesse zou hebben, tmvde.
    Gezien ik ben overgestapt op de NLse dunne keepcase versies.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Je moet de UK versie van GoT seizoen 1 kopen man. Das volgens mij nog steeds een digipak. Zavvi heeft nog de dikke box als productfoto's staan. Heb ik ook gedaan toen seizoen 1 enkel nog als kleine box te koop was.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ik heb trouwens die Seizoen 1 UK versie eventueel te koop als je interesse zou hebben, tmvde.
    Gezien ik ben overgestapt op de NLse dunne keepcase versies.
    Bedankt voor het aanbod, maar daar stoor ik me niet echt aan

  19. #644

    Standaard

    Nou, simpel, kans op beschadiging blijft. Ik heb er een paar keer aan getrokken maar dan rekt het de folie uit (ben ik bang) of hij trekt het karton uit model.
    Ik laat het wel zitten.
    Vind het wel slordig het zat immers al gezamenlijk in een krimpfolie.

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Nou, simpel, kans op beschadiging blijft. Ik heb er een paar keer aan getrokken maar dan rekt het de folie uit (ben ik bang) of hij trekt het karton uit model. Ik laat het wel zitten. Vind het wel slordig het zat immers al gezamenlijk in een krimpfolie.
    Ik heb het voorzichtig gedaan met wat tegendruk op het hoesje. Het zijn van die cirkelvormige plakkertjes. Bij mij heeft alles zonder beschadigingen losgelaten.

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt voor het aanbod, maar daar stoor ik me niet echt aan
    Haha ok dat kan. Ik zou mij er mateloos aan irrriteren haha. Licht autist zullen we maar zeggen Je hebt niet alleen n dunner hoesje, maar waar de rest allemaal embossed is, is seizoen 1 ook nog een hoogglans plat.

  22. #647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb het voorzichtig gedaan met wat tegendruk op het hoesje. Het zijn van die cirkelvormige plakkertjes. Bij mij heeft alles zonder beschadigingen losgelaten.
    Dan ga ik het eens heeeeeel voorzichtig proberen

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Grrr, je hebt mij overtuigd. Ik had nog korting en €50 aan bol bonnen, dus ik ben toch overstag gegaan....zucht.
    Heb de UK versie gisteren avond binnengekregen, ziet er heel mooi uit en heeft een stevige
    kartonnen kaft en daaromheen zit die plastic sleeve...... oh en de 15 jaar aanduiding aan de
    voorzijde bestaat uit stickertjes en zijn indien gewenst te verwijderen.

    NL subs en in totaal 5 schijven.....

    Plastic hoes is aan de voorkant doorzichtig en aan de achterkant heeft deze sneeuwvlokken,
    gaat mooi samen met het zwart van de doos. Oh.... en op rugzijde van de plastic sleeve zijn
    ook de leeftijdsaanduidingen met stickertjes gedaan en dus te verwijderen, sluit niet onaardig
    aan bij mijn eerste zes Nederlandse seizoenen, dacht iets van Bol en steek maar in je wat
    er op rijmt/dicht
    Have fun and enjoy your collection

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Ik baal wel van het feit dat ze de hoes van de Conquest & Rebellion disc hebben verlijmd met de kartonnen hoes.
    Bij de UK versie zit er een mooie plastic sleeve om de kartonnen hoes.

    Vraag me af wat er dan zo exclusief is aan de Bol uitgave? Goedkoper voor hen maar duurder voor de klant????
    Have fun and enjoy your collection

  25. #650

Pagina 26 van 30 EersteEerste ... 16222324252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •