Pagina 27 van 30 EersteEerste ... 172324252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 730 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    De bonus disc.
    Mmmm, die zit ook bij mijn UK uitgave, hij zat er apart in een los hoesje bij.

    In het digipack zitten 3 schijven, de losse bonusdisc heb ik in het vakje van
    het digipack gedaan en wat ik nu precies moet met dat extra schijfje dat er bij
    zit in dat aparte doosje is mij nog niet geheel duidelijk..... maar in totaal zijn
    er wel 5 schijfjes aanwezig bij mijn UK uitgave.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #652

    Standaard

    Zucht. Ik probeerde voorzichtig de dunne case met de bonusdisc los te maken. Het eerste plakkertje ging goed. Bij de tweede maakte ik een draaiende beweging waardoor die gemakkelijk los kwam. Helaas had ik niet gezien dat deze helemaal bovenaan een dun plastic voorblad zat, dat door het draaien erg beschadigd is.

    Verder ook al weinig geluk met de bonusdiscs van eerdere seizoenen. Ik had seizoen 1 t/m 3 via Amazon sellers gekocht, maar slechts bij 1 van de 3 zat de beloofde bonusdisc. Voor de andere twee heb ik maar weer refunds aangevraagd.

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dank je voor de foto's Ingmar!

    Dus er zit hier geen harde plastiek hoes omheen? Bij de Amerikaanse (en zeer waarschijnlijk de Engelse) zit er een harde plastiek hoes omheen met daarop zo'n J-card.
    Zo te zien heeft de bol-versie daarvoor dan die exclusieve hoes.

    Zie hier een filmpje:


    Ook hier zit er voor de eerste bonus disc een losse amaray bij, dat is wel jammer.
    Heb deze uitgave uit de UK, inderdaad met Bonus disc, de uitgave op het filmpje heeft geen bonus disc
    zoals bedoeld als bonus disc, enkel dat overzicht in dat aparte doosje.

    Mijn UK uitgave kwam met de bonusdisc in een apart heel klein los papieren hoesje dat
    was bijgevoegd in de verpakking, achter de krimpfolie aan de voorzijde van de verpakking.

    Overigens zit er bij de UK uitgave GEEN digital copy en ziet de overigens wel stevige "J card"
    er anders uit, immers geen Digital copy en andere leeftijdsaanduidingen. De "J Card" past wel
    weer mooi binnen de plastic sleeve, alleen weer jammer dat hij rekening houd met dat extra
    bijgeleverde schijfje in dat losse doosje en dan zonder dat doosje iets te ruim zit.

    Vind het nog steeds een waardeloze oplossing met van die "J Cards" die vastgeplakt zitten
    met van die zogenaamde vette plakkerige neuspulken, die je niet eens kunt opvreten, die ook
    nog eens lastig van je vingers gaan. Heb je de pulken verwijderd dan zitten die kaarten er ergens
    los bij, en als je de pulken laat zitten dat plakken ze ook na een paar keer niet echt geweldig meer.

    Zou fijn zijn zijn als ze de J cards zo ontwikkelen dat ze dan binnen de plastic hoes passen,
    dan heb je de pulken niet meer nodig.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Bij de UK versie zit er een mooie plastic sleeve om de kartonnen hoes.

    Vraag me af wat er dan zo exclusief is aan de Bol uitgave? Goedkoper voor hen maar duurder voor de klant????
    29,- vind ik toch wel goedkoop voor de klant op release :P

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    29,- vind ik toch wel goedkoop voor de klant op release :P
    Die prijs van 29 euro was een fout in hun systeem en die hebben ze snel hersteld. Fijn voor degenen die hem toen besteld hebben, maar de normale prijs bij bol is toch echt 44,95.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    29,- vind ik toch wel goedkoop voor de klant op release :P
    Heb die prijs zelf nog gemeld op het forum...... maar helaas pindakaas, de prijs was nog sneller terug
    verandert, zodat ik hem daar niet kon voor bestellen. (had hij voor die prijs besteld kunnen worden,
    dan had ik dat wel gedaan)


    De uitvoering nog steeds niet echt exclusief........ eerder iets uitgekleed..... ontdaan van de jas
    Have fun and enjoy your collection

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb die prijs zelf nog gemeld op het forum...... maar helaas pindakaas, de prijs was nog sneller terug
    verandert, zodat ik hem daar niet kon voor bestellen. (had hij voor die prijs besteld kunnen worden,
    dan had ik dat wel gedaan)


    De uitvoering nog steeds niet echt exclusief........ eerder iets uitgekleed..... ontdaan van de jas
    Maar dat is bij bol.com altijd zo. De standaard sleeve wordt vervangen door de speciale. Zodra ik weer eens een kortingscode van bol.com krijg, ga ik seizoen 8 maar meteen pre-orderen. Profiteer ik meteen van eventuele prijsfluctaties tot aan de release, wanneer die ook moge zijn.

  8. #658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Maar dat is bij bol.com altijd zo. De standaard sleeve wordt vervangen door de speciale. Zodra ik weer eens een kortingscode van bol.com krijg, ga ik seizoen 8 maar meteen pre-orderen. Profiteer ik meteen van eventuele prijsfluctaties tot aan de release, wanneer die ook moge zijn.
    Errug exclusief met

    Le Trone De Fer op voorkant en rug.

    Aangepaste sleeve a La Benelux.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #659

    Standaard

    Ik had m idd in de pre order staan. Dus was zelf verbaasd over de prijs van 29,- op mn account, aangezien op t factuur/acceptgiro (ik betaal altijd achteraf) wel de 44,99 stond.

    Laatste zal ongetwijfeld ook de bol versie worden. Staat mooi naast elkaar al die zwarte ruggen met letters in reliëf. Net als de boeken
    Laatst aangepast door Chris W : 17-12-2017 om 12:15

  10. #660

    Standaard

    Was bij mij ook zo, kreeg 'm geleverd met acceptgiro voor deze keer 35,99 maar op de facturen van m'n account bij Bol staat nog netjes de 29,99 die ik eigenlijk moet betalen en waarvoor ik 'm pre ordered had. Dat is dus ook derhalve de prijs die betaald moet worden.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ik had m idd in de pre order staan. Dus was zelf verbaasd over de prijs van 29,- op mn account, aangezien op t factuur/acceptgiro (ik betaal altijd achteraf) wel de 44,99 stond.

    Laatste zal ongetwijfeld ook de bol versie worden. Staat mooi naast elkaar al die zwarte ruggen met letters in reliëf. Net als de boeken
    Balen van seizoen 3 alleen. Maar er zal tegen die tijd toch wel een zeer uitgebreide complete box-set van komen.

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Balen van seizoen 3 alleen. Maar er zal tegen die tijd toch wel een zeer uitgebreide complete box-set van komen.
    Help mij even, balen van seizoen 3? Hoezo dat?

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Help mij even, balen van seizoen 3? Hoezo dat?
    Dat was geloof ik een witte box, al de anderen waren zwarte of donker grijs van kleur.

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat was geloof ik een witte box, al de anderen waren zwarte of donker grijs van kleur.
    Yup, dit inderdaad. Alle boxen zien er vrij zwart uit, behalve S3 dus.

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat was geloof ik een witte box, al de anderen waren zwarte of donker grijs van kleur.
    Niet de bol.com uitgave, ook die was zwart.

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Niet de bol.com uitgave, ook die was zwart.
    Het was toch een speciale uitgave van FRS die zwart was, dacht ik?

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het was toch een speciale uitgave van FRS die zwart was, dacht ik?
    Nog even nagekeken en seizoen 3 heb ik echt van bol.com, zie foto post #640.

  18. #668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nog even nagekeken en seizoen 3 heb ik echt van bol.com, zie foto post #640.
    Je hebt natuurlijk gelijk; zie ook deze post. Volgens mij weet ik ook weer waarom ik deze niet had gekocht; deze had niet de bonus disc die de amazon.uk versie wel had, dacht ik.

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt natuurlijk gelijk; zie ook deze post. Volgens mij weet ik ook weer waarom ik deze niet had gekocht; deze had niet de bonus disc die de amazon.uk versie wel had, dacht ik.
    Bonus discs bij bol waren inderdaad vanaf seizoen 4.

  20. #670

    Standaard

    Wou al zeggen, mijne is echt niet wit :P

  21. #671

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn verzameling bonusdiscs compleet gemaakt. Om te beginnen had ik seizoen 1 t/m 3 met Amazon exclusive bonusdisc besteld bij tweedehands verkopers op Amazon. Ik ontving seizoen 1 met bonusdisc en de andere twee zonder. Daar heb ik om een refund gevraagd, de eerste verkoper gaf die meteen en bij de tweede heb ik uiteindelijk mijn geld terug gekregen via een Amazon A to Z Claim. In beide gevallen mocht ik de sets houden. Vervolgens seizoen 2 en 3 opnieuw besteld bij andere verkopers en deze keer gelukkig wel allebei met bonusdisc. Alle boxen zijn wel licht beschadigd aan de buitenkant, je zult op deze manier geen onbeschadigde boxen krijgen. Maar het ging mij om de bonusdiscs. (Zul je zien dat ze volgend jaar gewoon allemaal bij een complete boxset zitten. )

  22. #672

    Standaard

    Seizoen 1 komt ook op UHD blu-ray uit.
    Ik heb nu al besloten om 'm voorlopig NIET te kopen. Niet dat ik denk dat de blu-ray niet verbeterd kan worden (zwartwaardes waren niet altijd top bij de blu-ray's), maar om alles nu opnieuw te kopen.....daar wacht ik wel even mee.

  23. #673

    Standaard

    Ben ik blij dat ik de blu-ray's nooit gekocht heb
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ben ik blij dat ik de blu-ray's nooit gekocht heb
    Nou, seizoen 1 is al een jaar of 6 uit, en ik heb 'm al een paar keer gekeken met alle extra's erbij en audiocommentaren, dus ik heb geen spijt hoor.
    Jij hebt juist 6 jaar lang zonder gezeten .

  25. #675

    Standaard

    hahahaha zo kan je het ook bekijken maar mijn overweging was kopen als de serie klaar was in 1 box set......nu kan ik dat wijzigen in UHD
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 27 van 30 EersteEerste ... 172324252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •