Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 730 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Dat kan, maar is de blu-ray van seizoen 8 €50.
    Voor dat geld heb ik de UHD uit het buitenland...

  2. #702

    Standaard

    Het is bekend hoe de limited edition er uit komt te zien. Wereldwijd dezelfde box.

    Filmpje:




    Limited Edition Exclusives:
    • Game of Thrones: Reunion Special: A reunion show shot live in Belfast with the cast, both past and present, hosted by Conan O’Brien and available exclusively on these complete series collections. The reunion special is assembled in segments focused on Houses Lannister, Stark, & Targaryen and concludes with the key players all onstage for their final reflections on the years they shared in Westeros and Essos.
    • Bonus content and retail exclusive videos from previously released individual season box sets, totaling more than 15 hours of extra materials for fans to explore when they’ve finished watching the series.


    Standard Complete Series and Season 8
    • Game of Thrones: The Last Watch: A documentary featured on DVD in two parts by filmmaker Jeanie Finlay chronicling the making of the final season.
    • When Winter Falls: Exclusive 30-minute featurette with showrunners David Benioff and D.B. Weiss, along with major stars and behind-the-scenes players, breaking down all that went into the colossal filming of the “Battle of Winterfell” in Season 8, Episode 3.
    • Duty is the Death of Love: A compelling look at how the team behind Game of Thrones and its major stars, including Kit Harington, Peter Dinklage and Emilia Clarke, brought the show to its conclusion in the series finale, “The Iron Throne.”
    • Audio Commentaries: 10 Audio Commentaries with cast and crew, including the show’s creators, Benioff and Weiss, on the final season.
    • Deleted and Extended Scenes: 5 never-before-seen deleted or extended scenes from season 8.
    • Histories and Lore: New animated pieces giving the history and background of notable season 8 locations and storylines.

  3. #703

    Standaard

    En dit is de normale complete collectie:




    En seizoen 8 van BOL (met bonus disc):




    Zelf heb ik nu seizoen 1-7 op blu-ray (waarvan 5,6, en 7 bonus discs hebben van BOL), maar die hebben allemaal een zwarte zijkant, deze dus een witte (seizoen 8). Des te meer reden om de limited collector's edition te halen dus, helemaal omdat die dezelfde extra's heeft die voorheen enkel te zien waren op die exclusieve schijfjes van BOL of Amazon bv.

  4. #704

    Standaard

    Ik heb al elk seizoen met een bonus disc, dus het enige wat extra is, is die reünie. Die wil ik eerlijk gezegd wel hebben, maar die limited collection kost met verzenden €235. Als ik enkel de bol exclusief koop ben ik €50 kwijt....
    Plus dat je nu nog heel veel uitgeeft aan blu-rays, terwijl ze echt nog wel alle seizoenen op UHD gaan uitbrengen....

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb al elk seizoen met een bonus disc, dus het enige wat extra is, is die reünie. Die wil ik eerlijk gezegd wel hebben, maar die limited collection kost met verzenden €235. Als ik enkel de bol exclusief koop ben ik €50 kwijt....
    Plus dat je nu nog heel veel uitgeeft aan blu-rays, terwijl ze echt nog wel alle seizoenen op UHD gaan uitbrengen....
    Ik heb enkel seizoen 5-7 met die bonus disc en ik vind die limited set wel heel erg mooi, dus dan is het het voor mij wel waard. Plus dat ik nogal OCD heb af en toe; 7 zwarte seizoenen en alleen het laatste seizoen met een witte zijkant zal me te veel storen, haha. De 4k versies hou ik er gewoon naast (s8 4k bestel ik er gewoon bij). Als die verder al uitkomen (vast wel).

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb al elk seizoen met een bonus disc, dus het enige wat extra is, is die reünie. Die wil ik eerlijk gezegd wel hebben, maar die limited collection kost met verzenden €235. Als ik enkel de bol exclusief koop ben ik €50 kwijt....
    Plus dat je nu nog heel veel uitgeeft aan blu-rays, terwijl ze echt nog wel alle seizoenen op UHD gaan uitbrengen....
    Reünie staat op de bonus disc:

    Seizoen acht is het langverwachte allerlaatste seizoen van het laatste seizoen van de Emmy® Award-winnende hit HBO-dramaserie Game of Thrones - een episch verhaal over valsheid en verraad, edelheid en eer, verovering en triomf.

    Over de limited edition (Exclusief bij bol.com)

    Dit is de limited edition uitgave van seizoen 8, met nieuw bonusmateriaal exclusief beschikbaar voor de dvd en/of blu-ray release. Als jij seizoen 8 bij bol.com besteld dan krijg je een bol.com exclusief exemplaar met afwijkende artwork op de verpakking én een extra bonus disc. Alle pre-orders die dit product zullen reserveren en/of hebben gereserveerd zullen een exclusieve uitgave thuis ontvangen.

    De Game of Thrones - Seizoen 8 Limited Edition bevat het onderstaande bonusmateriaal:

    • Game of Thrones: Reunion Special: Een nog niet eerder vertoonde special met de cast van het laatste seizoen, maar ook diverse publiekslievelingen uit eerdere seizoenen zoals Sean Bean, Jason Momoa, Mark Addy en anderen. De special wordt gepresenteerd door Conan O’Brien voor een live publiek in Belfast, en laat diverse fragmenten zien uit de serie plus behind-the-scenes materiaal. Aanvullend bonusmateriaal op de unieke limited edition boxset zijn deleted en extended scenes, vele behind-the scenes featurettes, audio commentaar en de documentaire Game of Thrones: The Last Watch, van filmmaker Jeanie Finlay. De reünie-special is samengesteld in segmenten gericht op Houses Lannister, Stark en Targaryen en eindigt met de hoofdrolspelers op het podium voor hun laatste reflecties over de jaren die ze deelden in Westeros en Essos.

    • Game of Thrones: The Last Watch: een 2 uur durende documentaire van filmmaker Jeanie Finlay over het maken van het laatste seizoen.

    • When Winter Falls: Exclusieve 30 minuten durende featurette met showrunners David Benioff en D.B. Weiss, die samen met de grote sterren en de cast achter de schermen, vertellen wat er zich afspeelde tijdens de kolossale verfilming van de "Battle of Winterfell" in seizoen 8, Episode 3.

    • Duty is the Death of Love: een boeiende blik op hoe het team achter Game of Thrones en zijn belangrijkste sterren, waaronder Kit Harington, Peter Dinklage en Emilia Clarke, de show tot een goed einde bracht in de serie finale, "The Iron Throne. ”

    • Audiocommentaren: 10 audiocommentaren met cast en crew, inclusief de makers van de show, Benioff en Weiss, in het laatste seizoen.

    • Verwijderde en uitgebreide scènes: vijf nog nooit eerder verwijderde of uitgebreide scènes uit seizoen 8.

    • Histories and Lore: Nieuwe geanimeerde stukken die de geschiedenis, achtergrond, locaties en verhaallijnen van het opmerkelijke seizoen 8 weergeven.

    Over seizoen 8

    Jon and Daenerys arriveren in Winterfel en beginnen zich voor te bereiden voor The Long Night en de strijd om de Iron Throne en Westeros.

    Episode #8.1: Winterfell
    Episode #8.2: A Knight of the Seven Kingdoms
    Episode #8.3: The Long Night
    Episode #8.4: The Last of the Starks
    Episode #8.5: The Bells
    Episode #8.6: The Iron Throne

    Over de tv-serie

    Game of Thrones, gebaseerd op de bestseller boekenserie van George R.R. Martin, heeft een record van meeste awards voor een serie in de geschiedenis van televisie, met maar liefst 47 gewonnen Emmy’s® en 132 nominaties tot nu toe. De zeer populaire dramaserie is de meest bekeken HBO serie aller tijden, voor het laatste seizoen werd een gemiddelde van 44 miljoen kijkers in de Verenigde Staten geteld. De ensemble cast bestaat uit Emmy® en Golden Globe® winnaar Peter Dinklage (Tyrion Lannister), Lena Headey (Cersei Lannister), Emilia Clarke (Daenerys Targaryen), Kit Harington (Jon Snow), Sophie Turner (Sansa Stark), Maisie Williams (Arya Stark) en Nikolaj Coster-Waldau (Jaime Lannister).

    De serie is gebaseerd op de boekenserie A Song Of Ice And Fire (Het Lied Van IJs En Vuur) van schrijver George R.R. Martin. Sinds 1996 heeft de schrijver vijf boeken uitgebracht: Game of Thrones, A Clash of Kings, A Storm of Swords, A Feast for Crows en A Dance with Dragons. De tv-serie heeft de boekenreeks echter inmiddels ingehaald omdat de schrijver momenteel nog werkt aan het zesde en zevende boek genaamd "Winds Of Winter" en "A Dream Of Spring". De serie gaat over negen nobele families die strijden voor de macht over het koninkrijk Westeros en de strijd tegen een vergeten kwaad wat na duizenden jaren is teruggekeerd.

    'One of the best series in the history of fantasy.' Los Angeles Times
    'Long live George Martin . . . a literary dervish, enthralled by complicated characters and vivid language, and bursting with the wild vision of the very best tale tellers.' The New York Times

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Reünie staat op de bonus disc:

    Seizoen acht is het langverwachte allerlaatste seizoen van het laatste seizoen van de Emmy® Award-winnende hit HBO-dramaserie Game of Thrones - een episch verhaal over valsheid en verraad, edelheid en eer, verovering en triomf.

    Over de limited edition (Exclusief bij bol.com)

    Dit is de limited edition uitgave van seizoen 8, met nieuw bonusmateriaal exclusief beschikbaar voor de dvd en/of blu-ray release. Als jij seizoen 8 bij bol.com besteld dan krijg je een bol.com exclusief exemplaar met afwijkende artwork op de verpakking én een extra bonus disc. Alle pre-orders die dit product zullen reserveren en/of hebben gereserveerd zullen een exclusieve uitgave thuis ontvangen.

    De Game of Thrones - Seizoen 8 Limited Edition bevat het onderstaande bonusmateriaal:

    • Game of Thrones: Reunion Special: Een nog niet eerder vertoonde special met de cast van het laatste seizoen, maar ook diverse publiekslievelingen uit eerdere seizoenen zoals Sean Bean, Jason Momoa, Mark Addy en anderen. De special wordt gepresenteerd door Conan O’Brien voor een live publiek in Belfast, en laat diverse fragmenten zien uit de serie plus behind-the-scenes materiaal. Aanvullend bonusmateriaal op de unieke limited edition boxset zijn deleted en extended scenes, vele behind-the scenes featurettes, audio commentaar en de documentaire Game of Thrones: The Last Watch, van filmmaker Jeanie Finlay. De reünie-special is samengesteld in segmenten gericht op Houses Lannister, Stark en Targaryen en eindigt met de hoofdrolspelers op het podium voor hun laatste reflecties over de jaren die ze deelden in Westeros en Essos.
    Ik zag het toevallig net, bedankt !

    Inmiddels in bestelling, hoewel ik normaliter altijd voor de beste beeldkwaliteit ga, wil ik dit laatste bijpassende seizoen nog wel de andere. De UHD zal er zeker nog wel inkomen, misschien bestel ik die er wel bij, of wacht ik op een volledige box, ik ben er nog niet uit.

  8. #708

    Standaard

    Wel raar. In het originele Engelse persbericht staat er vrij duidelijk dat die reunion special van Conan O'Brien exclusief is voor die Limited collector's set. Bij de ''normale'' complete set die BOL aanbied staat die reunion special echter ook. En nu dus bij de losse editie van seizoen 8 ook. Ik zou het dus wel goed in de gaten blijven houden, kan best zijn dat ze bij BOL niet helemaal op zitten te letten. Anders zou die limited set (1-8 limited box) echt precies dezelfde extra's hebben als de goedkopere BOL box met alle seizoenen.

    Dit dus:

    Limited Edition Exclusives:

    • Game of Thrones: Reunion Special: A reunion show shot live in Belfast with the cast, both past and present, hosted by Conan O’Brien and available exclusively on these complete series collections. The reunion special is assembled in segments focused on Houses Lannister, Stark, & Targaryen and concludes with the key players all onstage for their final reflections on the years they shared in Westeros and Essos.
    • Bonus content and retail exclusive videos from previously released individual season box sets, totaling more than 15 hours of extra materials for fans to explore when they’ve finished watching the series.
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 28-06-2019 om 16:13

  9. #709

    Standaard

    Ik vind het artwork van de complete box niet zo denderend. Dan liever de afzonderlijke boxsets per seizoen. In afwachting van de 4k releases schaf ik nog de bd van seizoen 8 aan.

  10. #710

    Standaard

    Reunion Special wordt inmiddels niet meer genoemd bij de limited edition van seizoen 8 bij bol.com.

    https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr..._pdp_iphoneapp
    Laatst aangepast door tmvde : 27-11-2019 om 12:24

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Reunion Special wordt inmiddels niet meer genoemd bij de limited edition van seizoen 8 bij bol.com.

    https://www.bol.com/nl/p/game-of-thr..._pdp_iphoneapp
    Dat is wel redelijk zwaar balen. Het was voor mij eigenlijk de doorslag om die limited edition van bol op blu-ray te kopen i.p.v. de UHD versie.
    Er zitten nu wel 2 bonusdiscs bij i.p.v. 1:

    • Bol.com exclusieve bonus disc: From Renderings to Reality: VFX
    • Bol.com exclusieve bonus disc: How the Storm was Born


    Even afwachten wat de inhoud is van die tweede, misschien dat daar nog iets op staat?

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wel redelijk zwaar balen. Het was voor mij eigenlijk de doorslag om die limited edition van bol op blu-ray te kopen i.p.v. de UHD versie.
    Er zitten nu wel 2 bonusdiscs bij i.p.v. 1:

    • Bol.com exclusieve bonus disc: From Renderings to Reality: VFX
    • Bol.com exclusieve bonus disc: How the Storm was Born


    Even afwachten wat de inhoud is van die tweede, misschien dat daar nog iets op staat?
    Ik denk eerder dat dat de twee extra’s zijn die op de ene bonus disc zullen staan.

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik denk eerder dat dat de twee extra’s zijn die op de ene bonus disc zullen staan.
    Inderdaad één bonus disc met de twee features.

    71706B52-EBDF-44C1-A84E-2F2D662A7935.jpgABEEA10E-CC9A-4155-8206-31CD2865BB56.jpg48ACE1F5-BB5A-401E-AFB2-F6D187DF1126.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 04-12-2019 om 08:54

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Inderdaad één bonus disc met de twee features.

    Bijlage 10750Bijlage 10751Bijlage 10752

    Heb je geen foto van de achterkant van de bonus disc sleeve? Wat staat er nu precies op?

    Ik heb namelijk ook alle dikke boxen in het zwart en dit staat prachtig bij de zwarte ruggen van de paperbacks. Maar het is erg onduidelijk wat er nu "bonus" is.
    Laatst aangepast door Chris W : 03-12-2019 om 20:02

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Heb je geen foto van de achterkant van de bonus disc sleeve? Wat staat er nu precies op?

    Ik heb namelijk ook alle dikke boxen in het zwart en dit staat prachtig bij de zwarte ruggen van de paperbacks. Maar het is erg onduidelijk wat er nu "bonus" is.
    Bonus is wat rogue hierboven schreef:


    • Bol.com exclusieve bonus disc: From Renderings to Reality: VFX
    • Bol.com exclusieve bonus disc: How the Storm was Born


    Bij elkaar een uur.

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bonus is wat rogue hierboven schreef:


    • Bol.com exclusieve bonus disc: From Renderings to Reality: VFX
    • Bol.com exclusieve bonus disc: How the Storm was Born


    Bij elkaar een uur.
    He bah. Dan koop je elk jaar leuk de dikke box en dan wordt je afgewimpelt met karige extra's en een lelijke over priced collector's edition. Gemiste kans geen uitvoering te brengen met miniatuur troon of draak.

  17. #717

    Standaard

    Ik blijf het apart vinden dat ze seizoen 8 opeens een witte zijkant geven. De vorige 7 zijn gewoon zwart.

    Heb zelf de limited collector's edition binnen gekregen gister. Prachtige box moet ik zeggen, echt hout en hij voelt erg sturdy aan....veel groter dan verwacht wel. Schijfjes zitten goed beschermd in de box, geen krassen. Enorm veel extra's. Je mist bij seizoen 8 alleen de exclusive extra's die de BOL versie dus wel heeft (How the Storm was Born + VFX S8). Verder heeft de box wel alle exclusieve extra's die op voorgaande seizoenen stonden (van BOL dan, de exclusive discs). En de reunion special dus.

    Seizoen 8 komt er ook nog aan in 4k, dus dan haal ik de bluray schijfjes uit de doos om de 4k schijfjes er in te doen voor S8 (en S1). Maar ik ga niet speciaal de BOL versie van seizoen 8 halen puur voor die twee extra's die ik dan mis.

  18. #718

    Standaard

    Jammer dat Game of Thrones: Reunion Special niet bij seizoen 8 zit Van wat ik had begepen zit deze special alleen bij de normale & Limited Edition complete collectie.

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik blijf het apart vinden dat ze seizoen 8 opeens een witte zijkant geven. De vorige 7 zijn gewoon zwart.

    Heb zelf de limited collector's edition binnen gekregen gister. Prachtige box moet ik zeggen, echt hout en hij voelt erg sturdy aan....veel groter dan verwacht wel. Schijfjes zitten goed beschermd in de box, geen krassen. Enorm veel extra's. Je mist bij seizoen 8 alleen de exclusive extra's die de BOL versie dus wel heeft (How the Storm was Born + VFX S8). Verder heeft de box wel alle exclusieve extra's die op voorgaande seizoenen stonden (van BOL dan, de exclusive discs). En de reunion special dus.

    Seizoen 8 komt er ook nog aan in 4k, dus dan haal ik de bluray schijfjes uit de doos om de 4k schijfjes er in te doen voor S8 (en S1). Maar ik ga niet speciaal de BOL versie van seizoen 8 halen puur voor die twee extra's die ik dan mis.
    Hoe zit de reunion special in de box? Is het een aparte schijf ofzo? Of zit het ergens bij andere extra's?

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hoe zit de reunion special in de box? Is het een aparte schijf ofzo? Of zit het ergens bij andere extra's?
    Op een aparte bonus disc, gecombineerd met wat andere extra’s. Er zijn twee bonus discs waar alle exclusieve extra’s op staan. En een derde voor conquest & rebellion. Alle normale extras staan op de schijfjes van de seizoenen. Zitten 9 platen in de box, alle bonus discs zitten in een zo’n plaat. En dan per seizoen een.

  21. #721

    Standaard

    Ter info.

    De Bol.com exclusive box van seizoen 8 is in Belgie ook verkrijgbaar bij Fnac.

  22. #722

    Standaard

    In Amerika verschijnt de gehele serie op 3 november op UHD: https://www.blu-ray.com/news/?id=27095

  23. #723

    Standaard

    In Engeland ook, Zavvi had vandaag een Steelbook collectie maar is inmiddels alweer uitverkocht.

  24. #724

    Standaard

    Nog 3 dagen!

    Bespreking 4k editie, en let op het verbluffende verschil in beeldkwaliteit van The long night (8/3):


    https://youtu.be/L-hPt2vkHQg

    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Nog 3 dagen!

    Bespreking 4k editie, en let op het verbluffende verschil in beeldkwaliteit van The long night (8/3):


    https://youtu.be/L-hPt2vkHQg
    De man in dit filmpje heeft alle kans om uitgebreid beelden te laten zien, maar vult 99,9 % van zijn tijd met oeverloos geklets. Ik wacht toch liever de echte geschreven reviews af. De 4K-versie van seizoen 1 werd niet bepaald positief ontvangen en ook die van seizoen 8 was niet overdonderend. De Blu-ray uitgaven zijn weliswaar erg wisselend van (beeld)kwaliteit, maar ik twijfel nog sterk of ik die door 4K-versies vervang.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 29 van 30 EersteEerste ... 19252627282930 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •