Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 202627282930
De resultaten 726 tot 730 van 730 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Ik weet niet meer wat het was (en heb geen zin om een zoektocht te beginnen) maar ik ben er vrij zeker van dat ze vanaf seizoen 2 iets veranderd hebben qua filmen of nabewerking, dat die in ieder geval op ene hoger niveau kwam. Dat zou wel voordelig zijn voor de UHD's.
    Ik wacht trouwens wel met kopen. Moet seizoen 8 zelfs nog herkijken met alle extra's, staat nog ongeopend in de kast. Tegen de tijd dat ik alles opnieuw wil gaan kijken, zal ik wel toeslaan. Of er moet een leuke black friday aanbieding bijzitten .

  2. #727

    Standaard

    De 4k box van bookspot is hier afgeleverd. Bookspot geeft nu aan dat de box vanaf 8/12 weer leverbaar is. Bij bol.com is hij al tweedehandse te koop????????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De 4k box van bookspot is hier afgeleverd. Bookspot geeft nu aan dat de box vanaf 8/12 weer leverbaar is. Bij bol.com is hij al tweedehandse te koop????????
    Ik zou nooit bij een tweedehands verkoper bij bol kopen, zeker niet zo'n dure set. Als je problemen hebt met externe verkopers, dan kan bol niets voor je doen....

  4. #729

    Standaard

    Gisteren 1e aflevering bekeken, prachtige beeld- en geluidskwaliteit. Beeld slagje beter dan van de blu-ray. Let er wel op dat je de Dolby Atmos track handmatig moet kiezen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Gisteren 1e aflevering bekeken, prachtige beeld- en geluidskwaliteit. Beeld slagje beter dan van de blu-ray. Let er wel op dat je de Dolby Atmos track handmatig moet kiezen.
    Moest op de blu-rays ook altijd.

Pagina 30 van 30 EersteEerste ... 202627282930

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •