Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 730 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik heb net mijn US box van seizoen 2 binnengekregen. De achterflap bevestigt NL subs maar hij zou wel regio A zijn. Vanavond thuis maar eens controleren.

  2. #77

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Geen idee. Ik weet dat daar regio-vrij staat, maar op de achterflap staat wel degelijk een "regio A" logo.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Geen idee. Ik weet dat daar regio-vrij staat, maar op de achterflap staat wel degelijk een "regio A" logo.
    Met zoveel ondertitels kan het inderdaad nooit een regio A-titel zijn.

  5. #80

    Standaard

    Net even geprobeerd en ik kan bevestigen dat hij ook regio B is ondanks wat op de cover staat. Gelukkig maar.

  6. #81

    Standaard

    Als ze op blu-ray.com zetten "region free" dan mag je daar van uit gaan dat het zo is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als ze op blu-ray.com zetten "region free" dan mag je daar van uit gaan dat het zo is.
    Mja, http://www.blu-ray.com/movies/Steel-...Blu-ray/58419/ zou bijv. 1080p zijn maar die is toch echt wel 720p. En aangezien er "A" op de achterflap van GoT stond, ging ik er niet zomaar vanuit dat blu-ray.com altijd gelijk heeft.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Mja, http://www.blu-ray.com/movies/Steel-...Blu-ray/58419/ zou bijv. 1080p zijn maar die is toch echt wel 720p. En aangezien er "A" op de achterflap van GoT stond, ging ik er niet zomaar vanuit dat blu-ray.com altijd gelijk heeft.
    720p op BD, dat heb ik nog nooit gehoord. Is het dan misschien 1080i en heb jij je speler zo ingesteld staan dat deze naar 720p scaled?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    720p op BD, dat heb ik nog nooit gehoord. Is het dan misschien 1080i en heb jij je speler zo ingesteld staan dat deze naar 720p scaled?
    We gaan hier wel off-topic he
    Voor een concertfilm is 720p niet zo verwonderlijk toch? Het is trouwens 720p@60fps. Zie zelf maar:


  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    We gaan hier wel off-topic he
    Voor een concertfilm is 720p niet zo verwonderlijk toch? Het is trouwens 720p@60fps. Zie zelf maar:
    Is idd off-topic maar wel interessant.
    Dit is een rip op 720p denk ik als ik goed kijk, volgens mij staat er op BD altijd 1080 met even welk achtervoegsel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    720p op BD, dat heb ik nog nooit gehoord. Is het dan misschien 1080i en heb jij je speler zo ingesteld staan dat deze naar 720p scaled?
    http://www.blu-ray.com/movies/Steve-...-Blu-ray/6376/

    Dit is ook 720p. Dit concert is opgenomen met 720p camera's. Je ziet het er ook wel aan af. Maar je ziet het inderdaad niet veel.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ocuj Bekijk bericht
    http://www.blu-ray.com/movies/Steve-...-Blu-ray/6376/

    Dit is ook 720p. Dit concert is opgenomen met 720p camera's. Je ziet het er ook wel aan af. Maar je ziet het inderdaad niet veel.
    Bedankt voor je verhelderende antwoord, toch weer wat geleerd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is idd off-topic maar wel interessant.
    Dit is een rip op 720p denk ik als ik goed kijk, volgens mij staat er op BD altijd 1080 met even welk achtervoegsel.
    Dat is zo origineel als het maar zijn kan. Geen rips voor mij.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Dat is zo origineel als het maar zijn kan. Geen rips voor mij.
    Beter, ik doe daar ook niet aan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Exclusieve extras voor de seizoen 1 en 2 boxset:
    • Westeros at War
    • Invitation to the Set
    • Arya's New Look
    • Art Direction
    • Weapons
    • Inside the Visual Effects
    Zeer interesante info!

    Dit geldt dan voor de UK versie, en dus deze? En kun je nog de bron vermelden van de info?

    Ik heb zelf via blu-ray.com kunnen de volgende exclusieve extra's van uitgaves kunnen achterhalen, welke dus dezelfde zijn als jij vermeldt:

    Target exclusive:

    Westeros at War: The interview with George R.R. Martin has him discussing (and recapping) season two (run time - 18 minutes, 44 seconds).

    The four behind-the-scenes featurettes are as follows:

    Invitation to the Set - several of the people involved with the series briefly talk about coming back for season two and the sets/locations (run time - 2 minutes, 32 seconds).

    Arya's New Look - Maisie Williams (who plays Arya) talks briefly about her character's changes in season two (run time - 1 minute, 19 seconds).

    Art Direction - The title is pretty self-explanatory on this one - it talks briefly about the art direction (run time - 1 minute, 46 seconds).

    Weapons - A brief look at some of the weapons used in the second season (run time - 1 minute, 58 seconds).

    Walmart exclusive:

    Inside the visual effects
    20 minute feature includes never-before-seen footage form the emmy award winning visual effects team providing a detailed look into the creatures, new loactions and key scenes from season two.

    En dan is er de amazon.uk exclusive,welke ik zelf besteld heb met 'Creating the visuals', van welk de inhoud nog onbekend is, maar misschien (afgaande op de naam) misschien hetzelfde is als die van de Walmart exclusive......

  16. #91

    Standaard

    Ik heb de normale US versie besteld. Was 28 euro incl verzending kwijt, en vind de US toch altijd wel de mooiste editie. Geen logo's op de slipcase, mooie reliefhoes en digipack. Seizoen 1 heb ik ook uit US, dus die staan erg mooi naast elkaar straks!

  17. #92

    Standaard

    bron: dvdinfo. Ik denk niet dat de UK box deze bonus disc zal bevatten want de UK versie heeft enkel 10 discs en de NL versie heeft er 11.

  18. #93

    Standaard

    Ik ga gewoon wachten tot een complete boxset. Ik vermoed dat ze dan wel alle extras erop zetten en niet alleen bij exclusieve uitgaves.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    bron: dvdinfo. Ik denk niet dat de UK box deze bonus disc zal bevatten want de UK versie heeft enkel 10 discs en de NL versie heeft er 11.
    Aha, dus niet de UK versie. Ach, ik wacht maar af wat de bonus disc van amazon uk is, dan kan ik altijd nog achter die andere extra's aan .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ik ga gewoon wachten tot een complete boxset. Ik vermoed dat ze dan wel alle extras erop zetten en niet alleen bij exclusieve uitgaves.
    Je heb dan wel engelengeduld, want dat duurt nog jaren.....zolang kan ik helaas niet wachten .

  20. #95

    Standaard

    Het gaat toch om 9 seizoenen...en dat komt neer dus op ca 9 jaar...???

  21. #96

    Standaard

    Nou, mijn seizoen 2 exclusive is onderweg van amazon uk.....waarschijnlijk dan dinsdag binnen !

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, mijn seizoen 2 exclusive is onderweg van amazon uk.....waarschijnlijk dan dinsdag binnen !
    Dito hier.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #98

    Standaard

    Mijn vrouw kon het gekliefde paard niet waarderen in S1, dus ik zal S2 (besteld bij Bol) alleen moeten bekijken, want verslavend is de serie wel!

  24. #99

    Standaard

    Bij Free Record Shop (instore only) krijgen ze morgen de gelimiteerde House Lanister cover voor zowel de bluray als dvd! Zijn wel beperkt zover ik begreep, dus mocht je em willen hebben ... niet te lang wachten. 39,99 bluray 34,99 dvd.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Bij Free Record Shop (instore only) krijgen ze morgen de gelimiteerde House Lanister cover voor zowel de bluray als dvd! Zijn wel beperkt zover ik begreep, dus mocht je em willen hebben ... niet te lang wachten. 39,99 bluray 34,99 dvd.
    Wat moeten we ons bij die House Lanister cover voorstellen ?

Pagina 4 van 30 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •