Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 730 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ook reeds de boxen zien staan, maar vindt nergens de normale Amaray-uitgave. Komt die nog of willen ze eerst hun Limited Editions van de hand doen?
    Je geeft zelf al het antwoord

  2. #127

    Standaard

    Haha ja. Maar 'k ga toch die dikke box kopen, ik kan niet meer wachten op die andere versie.

    Kwam het eerste seizoen vorig jaar ook in zo'n dikke digipack dan?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Haha ja. Maar 'k ga toch die dikke box kopen, ik kan niet meer wachten op die andere versie.

    Kwam het eerste seizoen vorig jaar ook in zo'n dikke digipack dan?
    Volgens mij niet, want deze nieuwe box van seizoen 2 is zelfs iets hoger dan die van seizoen 1, helaas.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Haha ja. Maar 'k ga toch die dikke box kopen, ik kan niet meer wachten op die andere versie.

    Kwam het eerste seizoen vorig jaar ook in zo'n dikke digipack dan?
    Vorige was er ook eerste een andere versie dan die van de keepcase die de meeste hebben. Die versie was ook zeer snel uitverkocht. Eigenlijk is die eerste uitgave hetzelfde als de dikke box. Sleeve rond een karton(doosje) met daarin dan een blauw keepcase ipv. een digipack.

  5. #130

    Standaard

    Ik heb iets vreemds ontdekt. Volgens de labels op de discs bevat elke disc 2 afleveringen. Ik zit echter disc 3 nu te kijken en daar staan toch echt 3 afleveringen op (5, 6 en 7).
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vorige was er ook eerste een andere versie dan die van de keepcase die de meeste hebben. Die versie was ook zeer snel uitverkocht. Eigenlijk is die eerste uitgave hetzelfde als de dikke box. Sleeve rond een karton(doosje) met daarin dan een blauw keepcase ipv. een digipack.

    Hebt jij daar dan een foto van...??? En wat is het EAN NUMMER ( BARCODE ) ? Let wel: bedoel wel de Nederlandse versie, want ik kan namelijk hier helemaal geen NL dikke digipack vinden, WEL de UK versie, want die is nog wel te koop.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik heb iets vreemds ontdekt. Volgens de labels op de discs bevat elke disc 2 afleveringen. Ik zit echter disc 3 nu te kijken en daar staan toch echt 3 afleveringen op (5, 6 en 7).
    Op mijn schijfjes staat netjes vermeld dat disc 3 episodes 5, 6 en 7 bevat, disc 4 episodes 8 en 9 en disc 5 enkel episode 10.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik heb iets vreemds ontdekt. Volgens de labels op de discs bevat elke disc 2 afleveringen. Ik zit echter disc 3 nu te kijken en daar staan toch echt 3 afleveringen op (5, 6 en 7).
    Dan hebben we éénzelfde soort uitgave

    Ongeduldig als ik was had ik direct na aflevering(episode) 6 de volgende schijf opgezet en het duurde toch wel even eerdat ik in de gaten kreeg dat ik toch wel een aardig gat in het verhaal had.....

    Op de label van schijf 3 staat inderdaad dat hij enkel aflevering(episode) 5 & 6 zou hebben..... beetje slordig dat er nu 3 schijven een label met verkeerde info hebben

    Vind dit minder erg als een technische fout op een schijf zoals bijvoorbeeld die prutser van een Sony met zijn Total Recall maakte met de audiotrack, dat vind ik onvergeeflijk.

    Deze fout vind ik slordig en jammer, maar niet iets om te willen gaan omruilen.

    Heb wel even een briefje in het digipak gedaan met wel de juiste info , zodat ik over een jaar of meer niet weer dezelfde fout maak als ik hem in de herhaling gooi
    Have fun and enjoy your collection

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Op mijn schijfjes staat netjes vermeld dat disc 3 episodes 5, 6 en 7 bevat, disc 4 episodes 8 en 9 en disc 5 enkel episode 10.
    Ik heb de Benelux uitgave. Heb jij misschien een import versie?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #135

    Standaard

    Disc 3 heeft bij mij ook 3 afleveringen: 5 , 6 en 7 , disc 4 Afl. 8 en 9 , disc 5 Afl. 10 en dan heb ik gewoon de BENELUX uitgave.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik heb de Benelux uitgave. Heb jij misschien een import versie?
    Guilty as charged; ik heb de US uitgave.

  12. #137

    Standaard

    Ik wacht ook op de versie met amaray case. Daar heb ik seizoen 1 ook in. Ik kan wel wachten, maar liever niet te lang

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Disc 3 heeft bij mij ook 3 afleveringen: 5 , 6 en 7 , disc 4 Afl. 8 en 9 , disc 5 Afl. 10 en dan heb ik gewoon de BENELUX uitgave.
    Bij mij ook het geval...

  14. #139

    Standaard

    En YES de seizoen 2 box is nu ook verkrijgbaar in de simpelere uitgave (die in mijn geval mooi aansluit op mijn seizoen 1), ECHTER hij is precies even duur als de luxe, gelimiteerde uitgave. Althans, bij MediaMarkt Utrecht, namelijk € 36,99. Dus.

  15. #140

    Standaard

    Na de tweede kijkbeurt (nu dus op blu-ray) valt het volgende voor mij op:
    - de Battle of Blackwater Bay komt veel beter uit de verf dan de eerste keer dat ik 'm zag
    - Carice van Houten valt (in negatieve zin) qua acteerprestaties echt een beetje buiten de boot, in vergelijking met de rest van de cast. En dat Nederlands accent.....misschien past het bij de rol in de ogen van de producers, maar ik erger me best wel aan.

    Verder is het puur genieten, en wederom typisch zo'n serie die het best tot zijn recht komt als je 'm achter elkaar kijkt i.p.v. elke week.

  16. #141

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een nieuwe bestelling Game of Thrones Seizoen 2 BD's binnen en het zijn intussen terug smalle keepcases, de dikke box is intussen uitverkocht bij de groothandelaars, en dus waarschijnlijk binnenkort ook niet meer in de winkel.

  17. #142

    Standaard

    Heb nu seizoen 1 als simpelere uitgave en seizoen 2 de luxe uitgave, maar heb inmiddels seizoen 1 luxe uitgave UK versie besteld omdat ik niet echt wist of er ook een Nederlandse luxe uitgave seizoen 1 was geweest, althans kan er zeker niet meer aankomen, helaas.

  18. #143

    Standaard

    Jammer van deze fout 3 want nu had ik aflevering 7 overgeslagen heeft bij mij ook 3 afleveringen: 5 , 6 en 7 , disc 4 Afl. 8 en 9 , disc 5 Afl. 10
    Raar vind ik ook dat je alle afleveringen kan aanduiden en als het er niet opstaat een verwijzing geeft naar vorige disc.....anders had je sneller door dat er op 1 disc 3 afleveringen staan
    hierishem hierishem hierishem

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Carice van Houten valt (in negatieve zin) qua acteerprestaties echt een beetje buiten de boot, in vergelijking met de rest van de cast. En dat Nederlands accent.....misschien past het bij de rol in de ogen van de producers, maar ik erger me best wel aan.
    Melisandre wordt geacht om één of ander niet-standaard accent te spreken als priesteres uit (waar was het nu weer? Astapor?) dus ik kan er best mee leven. Carice Van Houten is ook voldoende onderkoeld om de hauteine Melisandre neer te zetten. Ook daar weer is de casting van Game Of Thrones wat mij betreft prima, ik heb er nog niet veel miscastings in gezien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #145

    Standaard

    Mooie cliffhanger aan het einde van S2 !

  21. #146

    Standaard

    Kan iemand mij 2 dingen uitleggen, want of ik snap het niet of de uitleg moet nog volgen in een latere aflevering.

    1. Aan de andere kant van de muur gaan 'White walkers' richting de muur en daarbij zie je ook wildlings meelopen. Aan het einde van seizoen 2 zit samwell achter een steen en je krijgt in aflevering 1 van seizoen 3 te horen waarom hij de ravens niet heeft los gelaten.. dit terwijl hij niet eens in het kamp was en achter werd gelaten door die andere 2. In aflevering 1 is er ineens een gevecht geweest en zijn er veel 'crows' gedood. Plus de leider van de wildlings blijkt dan ineens niet richting de muur te zijn gegaan, of te wel er zijn 2 kampen achter de muur of...

    2. Verder wordt Harrenhall verdedigd door een groepje Lannisters aangevoerd door 'The Mountain' deze is blijkbaar vertrokken en als rob stark daar aankomt liggen er ineens 200 doden noorderlingen. 1 hoe komen die daar ineens, scout party van Rob.. dorpelingen.. ik vind het op dit moment een beetje onduidelijk. Ik heb de boeken namelijk niet gelezen en ik vind de eerste 2 afleveringen een beetje vaag en in mijn ogen zit er een zwart gat tussen seizoen 2 & 3.

    Mocht iemand uitleg hebben graag

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Kan iemand mij 2 dingen uitleggen, want of ik snap het niet of de uitleg moet nog volgen in een latere aflevering.

    1. Aan de andere kant van de muur gaan 'White walkers' richting de muur en daarbij zie je ook wildlings meelopen. Aan het einde van seizoen 2 zit samwell achter een steen en je krijgt in aflevering 1 van seizoen 3 te horen waarom hij de ravens niet heeft los gelaten.. dit terwijl hij niet eens in het kamp was en achter werd gelaten door die andere 2. In aflevering 1 is er ineens een gevecht geweest en zijn er veel 'crows' gedood. Plus de leider van de wildlings blijkt dan ineens niet richting de muur te zijn gegaan, of te wel er zijn 2 kampen achter de muur of...

    2. Verder wordt Harrenhall verdedigd door een groepje Lannisters aangevoerd door 'The Mountain' deze is blijkbaar vertrokken en als rob stark daar aankomt liggen er ineens 200 doden noorderlingen. 1 hoe komen die daar ineens, scout party van Rob.. dorpelingen.. ik vind het op dit moment een beetje onduidelijk. Ik heb de boeken namelijk niet gelezen en ik vind de eerste 2 afleveringen een beetje vaag en in mijn ogen zit er een zwart gat tussen seizoen 2 & 3.

    Mocht iemand uitleg hebben graag
    Idd verwarrend, op zich vind ik deze serie toch al verwarrend.

  23. #148

    Standaard

    De packaging van seizoen 3 is bekend Release februari 2014...





    PS: ik zie hier regelmatig discussies en vragen enz. over de inhoud van de serie zelf, kan dat niet beter in het topic in tv-seriesdiscussies? Valt me heel vaak op (ook bij films) en het is niet zo overzichtelijk als je eens wat wilt lezen of bediscussiëren over een serie (of film)...

    Over de verpakking en kwaliteit van de discs lijkt me dit dan weer de handigste plek
    Laatst aangepast door Martin Z. : 28-06-2013 om 09:44
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #149

    Standaard

    De packaging van seizoen 3 is bekend Release februari 2014...



    Geldt dit ook voor NL...???

  25. #150

    Standaard

    Volgens mij krijgen wij simpele variatie van bovenstaand artwork; die doorzichtige slip kunnen we sowieso vergeten.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 6 van 30 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •