Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.

Discussie: Slotje

  1. #26

    Standaard

    Dank je voor de tip

    Heb het even allemaal bekeken, er zit niet heel veel voor me bij(gelukkig maar)........ eeehhhh, ik heb deze maand al meer dan zwaar gezondigd, ben reeds vet over mijn maandelijks gestelde budget

    Toch leuk om te zien wat ik nu even niet mag kopen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Tijd voor een legetiem upje, heb mijn lijst weer up to date en op alfabet, kom op beste mensen, er zijn toch wel meer mooie 3D films dan de bijna 100 die ik er heb

    Heb je nog een leuke titel die je zat bent en wel wilt inapssen in mijn bonte verzameling, natuurlijk tegen een gepaste vergoeding, ik houd mij aanbevolen
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    De lijst is weer up to date, zoek behalve genoemde titel in de openingspost ook nog Ghost Rider: Spirit of Vengeance en binnenkort komt Dredd uit......
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    De lijst is weer geupdate, heb nog steeds niet alles in 3D.....
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Lijst weer geupdate, Ghost Rider: Spirit of Vengeance is ondertussen ook in mijn verzameling beland.....
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Lijst weer geupdate, mis toch nog steeds wel een paar titeltjes, zoals bijvoorbeeld Up in 3D, mmmmm zag wel dat hij bij MM Arena voor 17,50 te koop was, samen met nog wat andere Disney titels, maar moet beter kunnen, heb bijvoorbeeld Up al in 2D.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    Tijd voor een upje.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Hoog tijd voor een Upje.....

    Heb nog steeds een hoop titels niet, maar ook tips waar leuke titels voor weinig te koop zijn kan ik best wel waarderen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Lijst weer geupdate en nog steeds veel titels niet in mijn verzameling....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Lijst weer geupdate en nog steeds veel titels niet in mijn verzameling.... laat me maar weten wat ik nog mis, ik verzamel ze nog steeds.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    Ik heb nog steeds niet alles....
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Je kan beter vragen of misschien iemand een een loods of opslag plaats voor je in de aanbieding heeft met zoveel schijfjes...
    Mooie collectie...

  15. #40

    Standaard

    Heb nu rond de 160 Real 3D films en dat is nog steeds niet alles wat er zoal te koop was en is, verras mij eens met een paar titels die ik nog niet heb
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41

    Standaard

    Dankzij Thonie en de MediaMarkt 3 halen 2 betalen aanbieding is mijn verzameling weer een klein beetje gegroeid,
    toch heb ik lang niet alles van wat er al uitgekomen is.

    Verras me, ik geef weliswaar niet de nieuwprijs, maar zeker meer dan wat men bied op Marktplaats......

    Help mij om de grootste 3D verzamelaar van Nederland te worden/zijn
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Zo, weer een titeltje erbij, het gaat niet snel maar we komen er wel.

    Binnenkort komen er weer een aantal films uit in 3D, wil ze graag hebben en er zijn nog steeds titels
    die ik niet heb, kom op mensen ik betaal heus niet slecht, help me de grootste particuliere 3D bezitter
    van Nederland te zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waarom zou je dat willen?
    Waarom niet ..... ik ben een verzamelaar van films en series. 3D is nog een beetje te overzien,
    tevens zijn 3D films in het algemeen ook de net iets leukere films en sommigen hebben ook nog 7.1
    geluid, al lijkt dat ook weer een beetje af te nemen.

    Vind 3D films, af en toe, echt heel mooi om te zien, het geeft net dat extra
    stukje beleving dat je nog dieper de film in kan trekken. Ik moet er overigens wel zin
    in hebben om in 3D te gaan kijken. Heb een aantal films in de 3D verzameling
    nog niet gezien en vind het wel fijn om wat te kiezen te hebben.

    Heb je nog wat leuks voor mij dan?
    Have fun and enjoy your collection

  20. #45

    Standaard

    Helaas. Ik heb een aantal 3D films, maar die ga ik niet wegdoen (ook al heb ik geen 3D tv).

    Ik vroeg me gewoon af waarom je alle 3D films die er zijn wil hebben. Wat heb je eraan? Ik vind dat nogal zonde van mijn geld als ik films ga kopen die niet in mijn straatje liggen.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Helaas. Ik heb een aantal 3D films, maar die ga ik niet wegdoen (ook al heb ik geen 3D tv).

    Ik vroeg me gewoon af waarom je alle 3D films die er zijn wil hebben. Wat heb je eraan? Ik vind dat nogal zonde van mijn geld als ik films ga kopen die niet in mijn straatje liggen.
    Daar heb je gelijk in, de films die niet helemaal in mijn straatje liggen of die ik al heb in 2D en die later zijn uitgebracht in 3D koop ik pas dan als ze voor mij voor een leuk prijsje zijn aan te
    schaffen. Zo heb ik bijvoorbeeld Cars, The Lorax, Planes, Turbo, Jumper en Up nog niet, de eerste 4 omdat ze echt niet in mijn straatje liggen en de laatste 2 omdat ik ze al in 2D heb.

    Dan zijn er nog nieuwe uitgaven die ik nog niet heb, dit komt dan door absurde winkelprijzen van rond de 30 euro en soms nog hoger, jammer voor ze, ze kunnen dat wel vragen maar heb
    me voorgenomen om geen 3D films te kopen als ze boven de 20 euro kosten, dat is me tot nu toe vrij aardig gelukt

    Ik heb geen haast, wacht wel even af tot ze "beter" komen, of op leuke acties zoals 3 halen en 2 betalen, dan kom ik ook wel onder de 20 euro en ik krijg hier wel eens aanbiedingen,
    kijk ook wel op Marktplaats en als je een beetje actief bent, dan kun je best wel redelijk inkopen.

    Ja.... soms kan ik het wel niets vinden, zoals bijvoorbeeld The Lorax, maar er zijn anderen die het wel weer aardig vinden(ongelooflijk, maar goed ) en ook die hoort dan wel
    een beetje in de verzameling...... maar dus niet voor de hoofdprijs...... die koop ik pas als ze onder de 10 euro op mijn pad komen.

    Geduld is een schone zaak zoals een gezegde luidt, en dat andere gezegde komt dan meestal ook wel uit; geduld wordt beloond

    Mocht er nooit een 3D TV bij je komen en je wilt je films, die ik nog niet heb, verkopen, je weet me nu te vinden.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Jumper 3D voor 15 euro inlc. zenden, nog nieuw in plastic. Stuur me maar PM bij interesse.

  23. #48

    Standaard

    Met Cyan een afspraak gemaakt en lijst weer geupdate.

    Wat heb ik bijvoorbeeld nog niet:

    The Lorax
    Turbo
    Planes

    Buiten films heb ik ook zeker niet veel documentaires, doch het zijn zaken waar ik, net als bij bovengenoemde titels niet de hoofdprijs voor betaal.

    Ook heb ik nog niet alle 3D muziek-uitgaves ....
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    Heb Pirates Of The Carribean 4: On Stranger Tides 3D voor jou, stuur maar PM bij interesse.

  25. #50

    Standaard

    Dank voor je berichtje, ik schrok een beetje toen ik het las, ik dacht gelijk, hoe kan dat nu, die heb ik toch al...

    Keek er zelf ook even overheen, moest hem zelfs even opzoeken in mijn DVDProfiler bestand.... ja, ik heb hem
    al weer bijna 3 jaar. Hij is nummer 17 in de lijst en staat vermeld als POTC 4: On Stranger Tides. Heb het er nu
    maar even voor alle duidelijkheid achter gezet.

    Ik houd mij aanbevolen voor titels die ik nog niet heb, nogmaals dank voor de moeite
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •