De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Beamer kopen

  1. #1

    Standaard Beamer kopen

    Ik wil graag deze beamer kopen: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/347006/ Maar is deze wel goed voor thuis gebruik zoals films kijken zonder dat het heel donker moet zijn in de kamer. Ik wil niet een hoger bedrag uitgeven aan een beamer. Kan iemand vertellen die hem zelf heeft of verstand heeft van beamers enzo over hoe hij in de praktijk werkt enzo.

  2. #2

    Standaard

    Wat denk je zelf voor die prijs en dan uit een mini beamer Pelle
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Maar weet iemand anders dan een redelijke beamer voor die prijs

  4. #4

    Standaard

    Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het ook zo.......

    Wellicht hard wat ik zeg, maar als je wil projecteren en een redelijk plaatje wil hebben moet je gewoon even door gaan met sparen tot je (dik) boven de, laten we zeggen 5 a 600 euro zit. Vanaf deze 2ehands prijs zie ik af en toe mooie projectoren voorbij komen waar je tenminste plezier mee kan hebben... Een redelijk goed scherm kun je al voor rond de € 200,-- vinden...
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 02-05-2012 om 10:22
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pelle1999 Bekijk bericht
    Maar weet iemand anders dan een redelijke beamer voor die prijs
    Ik zou het niet doen. Tenzij je een superaanbieding ziet. Goedkoop is duurkoop.

    Tenminste: hangt er vanaf wat je bedoeling is. Is er een reden waarom je voor een goedkoop ding gaat behalve dat het goedkoop is? (geen plaats voor een tv of whatever?) Maakt de kwaliteit uit of is het some sort of noodoplossing?

    In elk ander geval zou ik doorsparen (en heel goed kijken naar aanbiedingen)

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •