De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies nodig tussen 2 sets en vraag over aansluiting

    Ik wil binnenkort ook graag een speakerset hebben. De Harman Kardon BDS 370 of de 470 leek mij wel wat. Ik heb de specificaties bekeken maar ik kon geen verschil tussen deze 2 sets ontdekken behalve de prijs. Zit hier wel verschil in?

    En Kan ik hierop ook mijn Playstation 3 en Xbox 360 aansluiten? Zoja welke kabels heb ik hiervoor nodig?

  2. #2

    Standaard

    Het verschil tussen de BDS-370 en de BDS-470 zit in de sateliet luidsprekers. Die woofers in die van de 370 hebben de vorm van een kegel en die van de 470 zijn vlak. Het voordeel van een vlakke conus is de bredere afstraling, waardoor het het geluid op iedere plaats bijna hetzelfde klinkt. Een nadeel is dat het daardoor minder krachtig is in een bepaalde richting.

    Om zelf de verschillen te ervaren zou je tijdens het spelen van de set vanaf verschillende plaatsen moeten luisteren en dus niet alleen in het midden.

    Beide sets beschikken over HDMI-ingangen waar je de PS3 en Xbox 360 op aan zou kunnen sluiten en anders zijn er ook optische en coaxiale digitale ingangen als je ook wilt kunnen gamen met geluid via de TV.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 04-05-2012 om 13:24
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor het antwoord. Ik ga van de week even naar de winkels om te luisteren.

    Ik hoop dat iemand anders een antwoord heeft of de Playstation 3 en Xbox hierop aangesloten kunnen worden.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reiska Bekijk bericht
    Ik hoop dat iemand anders een antwoord heeft of de Playstation 3 en Xbox hierop aangesloten kunnen worden.
    Dat zal je zelf moeten proberen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Dat zal je zelf moeten proberen.
    Ik ga natuurlijk niet eerst een set van over de 1000 euro kopen. Als de PS3 en Xbox 360 er namelijk niet op aangesloten kunnen worden hoef ik hem niet.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reiska Bekijk bericht
    Bedankt voor het antwoord. Ik ga van de week even naar de winkels om te luisteren.

    Ik hoop dat iemand anders een antwoord heeft of de Playstation 3 en Xbox hierop aangesloten kunnen worden.
    Ja dat kan:
    3X HDMI in

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ja dat kan:
    3X HDMI in
    Bedankt!. Als ik die hdmi kabel dan in die Harman Kardon doe. Moet ik dan nog een kabel van de ps3 naar mijn tv?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reiska Bekijk bericht
    Bedankt!. Als ik die hdmi kabel dan in die Harman Kardon doe. Moet ik dan nog een kabel van de ps3 naar mijn tv?
    Nee.
    Playstation HDMI uit naar HDMI in van Harman Kardon.
    Dan vanuit HDMI uit Harman Kardon naar TV.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Nee.
    Playstation HDMI uit naar HDMI in van Harman Kardon.
    Dan vanuit HDMI uit Harman Kardon naar TV.
    Oh dat zou ook meteen mijn te kort aan hdmi aansluitingen op mijn tv oplossen. Bedankt! Ik ga van de week even in de winkels kijken hoe het geluid mij bevalt.

  10. #10

    Standaard

    Waarom geen losse receiver van Pioneer/Onkyo/Marantz/Yamaha en een losse 5.1 speakerset erbij?

    Voor minder geld, meer mogelijkheden. Wellicht wil je in de toekomst een mediaspeler en/of digitale tv, beide met hdmi-aamsluitingen.

    Er is genoeg keuze in receivers met minimaal 4 hdmi aansluitingen!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •