De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard sony dav f200 vs xbox360

    Hallo ,

    Ik heb een vraagje ik wil geluid van de xbox 360 ( arcade versie) via mijn home cinema set laten lopen , maar op een af andere lukt het mij niet.

    Ik heb de xbox 360 arcade versie aangesloten via een hdmi kabel naar de tv ( 32lg5000) , de tv is vervolgens verbonden via een scart kabel naar digitennekastje ( tf6000cok) , dan is het digitenne kastje weer verbonden met de home cinema sony ( davf200) met een optische kabel.

    Als ik mijn tv aan heb op bv rtl4 en dan pak ik de afstandsbediening van de tv duw dan op input vervolgens hdmi , krijg ik het beeld van de xbox spel( kan de game gewoon spellen) het geluid van de game gaat dan via de speakers van de tv en hoor ook de zender van rtl4 via de home cinema.

    Ik hoop dat het wat duidelijk is , wie o wie kan mij helpen.

    Alsvast bedankt.

    Gr Rolandm

  2. #2

    Standaard

    je hebt nu xbox - tv - digitenne - sony

    Ideaal zou zijn....:

    xbox en digitenne aansluiten via de sony en dan via hdmi uit naar de tv.......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Hallo Albert ,

    Heb dit geprobeert maar met de audio tulp kabel vanuit de xbox naar digitenne vervolgens heb ik de hdmi kabel uit de xbox gedaan en deze vervolgens in de hdmi uit - gedaan van de sony , geen beeld wel tv geluid.

    Mvg Rolandm

  4. #4

    Standaard

    Je kunt ook de xbox aansluiten op de tv, de digitenne aansluiten op de tv met beeld en geluid en dan het geluid via optisch uit naar de sony laten gaan...xbox via digitenne of andersom moet je niet doen. Het is of de sony die alles gaat regelen of bv de tv. Bij deze variant heb je altijd het juiste geluid bij het juiste beeld. ff rtfm..
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 04-05-2012 om 15:16
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Hoi Albert ben ik weer ...... sorry ben hier helemaal niet in thuis maar heb nu de xbox aangesloten op de tv via een hdmi kabel , de digitenne heb ik via een scart kabel aangeloten op de tv , en nu komt die de optische kabel moet die via de tv naar de sony toe of via de digitenne naar de sony.

    Wederom bedankt.

    Mvg Rolandm

  6. #6

    Standaard

    Het is gelukt Albert , heeeel veeeel Dank.

    Gr RolandM.

  7. #7

    Standaard

    Geen dank!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •