Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Chronicle (2012), wordt ie in Nederland uitgebracht?

    Ik vroeg me af of deze film ook nog in Nederland uit komt.
    De Amerikaans is er al en de Engelse komt deze maand.
    Het is wel een beetje een kale Blu-ray.
    Geen commentaar van de regisseur, geen behind the scenes materiaal.

    Misschien krijgen we hier in Nederland een top editie

    Ik kan alleen niks over deze film vinden nog.

  2. #2

    Standaard

    Bij ons ging de film pas halverwege maart draaien, dus een dvd of blu ray-release zal nog wel een paar maanden op zich laten wachten. In de VS en in Engeland draaide de film al begin februari. Bovendien is in ieder geval in de VS de tijd tussen bioscooprelease en dvd/blu ray-release betrekkelijk kort. Bij ons duurt het vaak wat langer. 't Zal wel op z'n vroegst juli/augustus worden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Chronicle verschijnt ergens midden september 2012... Wel belachelijk lang. Zeker als je de film Begin februari in België hebt gezien. Bijna 8 maanden !!!

  4. #4

    Standaard

    zal vast weer met rechten te maken hebben? Take me home tonight is al een jaar uit in America en komst pas in juni hier uit op dvd..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Heb je de film al zelf gezien? Vond het zelf een tegenvaller.
    Een soort documentaire achtige film. Met een paar pubers.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 05-05-2012 om 18:27

  6. #6

    Standaard

    Dat doet er toch niet zozeer toe? Men vraagt zich af wanneer deze op Blu-ray verschijnt..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat doet er toch niet zozeer toe? Men vraagt zich af wanneer deze op Blu-ray verschijnt..
    Nee hij vraagt of de film in NL uitkomt. Chronicle (2012), wordt ie in Nederland uitgebracht? Kan hij ook mee bedoelen of deze film in de NL bioscoop uitkomt.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee hij vraagt of de film in NL uitkomt. Chronicle (2012), wordt ie in Nederland uitgebracht? Kan hij ook mee bedoelen of deze film in de NL bioscoop uitkomt.
    Onzin, men plaatst dit onder Blu-ray Discussies en socko heeft het zelfs over de kale Amerikaanse/Engelse uitgaves.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Even off topic:

    Hollander merkte gewoon op dat hij de film in kwestie niet zo goed vond, duidelijk gewoon een terzijde gemaakte opmerking waar niks mis mee.

    Daar hoeft dan toch niet op zo'n manier commentaar op worden gegeven?

    On topic:

    Idd vervelend dat het nog zo lang duurt voordat ie hier wordt uitgebracht.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Chronicle verschijnt ergens midden september 2012... Wel belachelijk lang. Zeker als je de film Begin februari in België hebt gezien. Bijna 8 maanden !!!
    Ten opzichte van de Nederlandse bioscooprelease een half jaar. Dat is geen abnormaal lange periode. Deze maand verschijnen bijvoorbeeld de nodige films op blu ray die in december in de bioscoop hebben gedraaid.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ten opzichte van de Nederlandse bioscooprelease een half jaar. Dat is geen abnormaal lange periode. Deze maand verschijnen bijvoorbeeld de nodige films op blu ray die in december in de bioscoop hebben gedraaid.
    Dan nog is dat veels te lang. 3 maanden vind ik al ruim voldoende ! Wel stom dat er nu in Mei heeel wat releases aankomen. Terwijl er in April bijna niks nieuws te koop was. Beetje slecht verdeeld. Sherlock Holmes 2, Mission Impossible 4 enz hadden best in april mogen verschijnen.

  13. #13

    Standaard

    Een periode van 3 maanden is ultrakort en zul je -zeker in Nederland- zelden zien. Ik zou er maar aan wennen dat het doorgaans minimaal 5 a 6 maanden duurt. Zo kom je ook aan de releases in mei. Dat zijn gewoon films die in december in de bioscoop hebben gedraaid. Aangezien dat traditioneel een periode is waarin veel blockbusters worden uitgebracht, zie je in de periode mei/juni veel van dergelijke films op dvd/blu ray verschijnen.

    Nog niet zo gek lang geleden hebben in veel landen bioscoopketens zelfs gedreigd Alice in Wonderland te boycotten omdat Disney had aangekondigd de periode tussen bioscooprelease en dvd/blu ray-release eenmalig te verkorten naar 12 weken.
    Laatst aangepast door mark t : 09-05-2012 om 10:55 Reden: "12 maanden" gecorrigeerd naar "12 weken"
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nog niet zo gek lang geleden hebben in veel landen bioscoopketens zelfs gedreigd Alice in Wonderland te boycotten omdat Disney had aangekondigd de periode tussen bioscooprelease en dvd/blu ray-release eenmalig te verkorten naar 12 weken.
    Gelukkig houd Disney zich daar aan! Zo krijgen we vroeger hun releases. Kijk maar naar John Carter die we eind Juni al mogen verwachten. Vroeger moesten we wachten tot begin september of zelfs midden oktober. Niemand gaat 12 weken na de release nog speciaal gaan kijken naar een bepaalde film. "Dan is ie al te oud. Is het nieuwe ervan af." Tegen die tijd spelen er al totaal andere en NIEUWE films. De meeste mensen gaan niet naar de bioscoop om een bepaalde film te zien. Ze gaan naar de bioscoop om naar de bioscoop te gaan en weg te zijn. Ik snap het het nut niet van lange releases. Als ze in Amerika snel kunnen uitbrengen en nog betere release kunnen afleveren dan dat ze hier soms doen. Kan dat hier ook!!

  15. #15

    Standaard

    Even toevoegen dat de release voor de blu-ray in de benelux is vervroegd naar 18/07... Blu-ray + Dvd

  16. #16

    Standaard

    EDIT, laat maar...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Even toevoegen dat de release voor de blu-ray in de benelux is vervroegd naar 18/07... Blu-ray + Dvd

    Aha!
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    De covers zijn er ook... Vind die van de dvd iets mooier. Het lijkt precies op ze hebben het blauw van de grijze poster wat omhoog getrokken.

    Blu-ray : http://www.bol.com/nl/p/chronicle/10...product_images
    Dvd : http://www.bol.com/nl/p/chronicle/10...product_images

  20. #20

    Standaard

    Jezus, 23 euro :').
    Bestel dan gewoon de Play.com steelbook . Heb je hem veel eerder en ziet er veel beter uit.
    Moet je wel snel zijn .

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Jezus, 23 euro :').
    Bestel dan gewoon de Play.com steelbook . Heb je hem veel eerder en ziet er veel beter uit.
    Moet je wel snel zijn .
    18EUR voor de blu-ray bij Media Markt... Ik bestel niet zoveel via bol.com alles is daar ene paar euro's duurde.

  22. #22

    Standaard

    Kunnen ze de cover van de blu-ray niet lelijker maken?

  23. #23

    Standaard

    FYI

    De UK editie schijnt NL subs te hebben Bron is Bluray-disc.de. Mijn Steelbook is al een paar dagen onderweg, dus ik zal het bevestigen wanneer hij binnen is (tenzij iemand me voor zal zijn )


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    FYI

    De UK editie schijnt NL subs te hebben Bron is Bluray-disc.de. Mijn Steelbook is al een paar dagen onderweg, dus ik zal het bevestigen wanneer hij binnen is (tenzij iemand me voor zal zijn )
    Bedankt voor de tip

    Ik heb hem onmiddelijk besteld. Ik vind de artwork zeer mooi.

  25. #25

    Standaard

    Bij deze bevestigd dat de UK blu-ray NL subs bevat Heb hem vandaag binnengekregen en getest


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •