De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SLOTJE De uitknop van de Harmony One

    Sorry als ik dit in een verkeerd subtopic post, maar er is geen topic "afstandsbedieningen", we zullen maar denken dat het een draadloze interconnect is.

    Hoe kan je in de software van de Harmony nu weer de uit-knop programmeren? Ik heb nl. een nieuwe satellietreceiver, en als ik op "uit" druk wordt alles netjes afgezet (de tv, de audioontvanger, de Blu-rayspeler...), maar de satreceiver schijnt 'ie uit het oog te verliezen.
    Laatst aangepast door Werner : 09-05-2012 om 12:36
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Heb je de satellietreceiver wel meegenomen in de activiteit? Als je op "uit" drukt, zou hij alle apparaten in die activiteit uit moeten schakelen.

  3. #3

    Standaard

    Werner, volgens mij staat de optie Pwrtoggle standaard in het touchscreen menu van de activiteit waar het apparaat deel van uitmaakt. En ook als je via Apparaten op de Harmony One naar je satellietreceiver gaat.

    Als je een extra " uitopdracht" wilt programmeren voor de activiteit, dan zul je de activiteit aan moeten passen en bij Actie verlaten de extra "Power off" van de satellietreceiver moeten toevoegen.
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 09-05-2012 om 09:20
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  4. #4

    Standaard

    Ik heb het intussen gevonden: van dit welbepaald type afstandsbediening werd blijkbaar de PowerToggle niet herkend. Ik heb die "manueel" moeten programmeren en nu doet 'ie het wel. Bedankt.

    Topic mag dicht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •