De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Volledig gerestaureerde SPETTERS is vanaf 8 mei verkrijgbaar op DVD en Blu-ray Disc

    Volledig gerestaureerde SPETTERS is vanaf 8 mei verkrijgbaar op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Fantastische film....

  3. #3

    Standaard

    Geweldig dat we in een Nederland nu een filminstituut hebben die oude NL films restaureert op deze wijze. Hoop dat dit de eerste is in een lange prachtige reeks. Laat Soldaat van Oranje, Turks Fruit en Karakter maar komen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #4

    Standaard

    Wat mij betreft mogen ook een aantal Dick Maas producties gerestaureerd op bluray komen, zoals Amsterdamned en De Lift. En een box met alle 3 de Flodders

  5. #5

    Standaard

    Erg jammer dat het geluid: DTS Master audio 1.0 is, ofwel MONO...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Erg jammer dat het geluid: DTS Master audio 1.0 is, ofwel MONO...
    Volgens de imdb-pagina is dat ook hoe de film origineel is uitgebracht.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Volgens de imdb-pagina is dat ook hoe de film origineel is uitgebracht.
    Precies, en zo zit hij ook in je geheugen dus laat het gewoon zoals hij hoort te zijn.

    Ik heb de film vorige week gekocht bij de FRS voor € 15,- en was erg benieuwd.
    De versie van ruim 10 jaar geleden heb ik ook en die was bedroevend te noemen, deze was door Bridge entertainment op DVD uitgebracht in 2001 en was tenenkrommend.
    De versie van nu ziet er heel erg goed uit, al moet ik wel bekennen dat ze veel scherpte hebben toegevoegd waardoor er een ruis aanwezig is, vooral in de schemer is dit storend maar toch petje af voor de restauratie.

    Kom maar op met:
    • De vierde man
    • Wisselwachter
    • Turks Fruit

  8. #8

    Standaard

    Uncut? Nou volgens mij is er niks toegevoegd, want de oude versie was ook 117 minuten (met PAL speedup).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Erg jammer dat het geluid: DTS Master audio 1.0 is, ofwel MONO...
    Mono wat is dat? Kun je dat eten?

  10. #10

    Standaard

    Kino: 4K Remaster of Paul Verhoeven's Spetters Dated for Blu-ray

    Kino Lorber have dated their upcoming release on Blu-ray Paul Verhoeven's film Spetters (1980), starring: Renee Soutendijk, Rutger Hauer, Jeroen Krabbé, Maarten Spanjer, and Toon Agterberg. The release, which will be sourced from a new 4K remaster of the film, will be available for purchase on June 19.

    http://www.blu-ray.com/news/?id=23046

    Tja het is wel duidelijk dat het buitenland meer respect voor de Nederlandse film en de consument heeft dan Nederland
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •