De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nicholas Ray op blu-ray

    In navolging van de Billy Wilder en von Sternberg blu-ray topics kon een topic over Nicholas Ray`s films op blu-ray niet achterblijven.

    We hadden natuurlijk al Bigger than Life op blu-ray bij Criterion. Maar ik zag net toevallig (maar waarschijnlijk wisten jullie het wel al ) dat op 7 augustus Johnny Guitar uitkomt op blu-ray bij Olive Films!!
    Dat is heel goed nieuws!!



    Amazon.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Volgende week komt ook bij Olive de Nicholas Ray film Run for Cover met James Cagney in de hoofdrol uit. Nog nooit van de film gehoord, maar dvdbeaver is gematigd positief. Als western liefhebber denk ik dat ik de gok maar eens ga wagen. Dit schijnt de film te zijn die Nicholas Ray tussen Rebel without a Cause en Johnny Guitar maakte. For what it's worth...

    Johnny Guitar komt er overigens zeker in.

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    ok slotje dan maar.
    Dat kun je ook normaal zeggen: "hey, kijk. Daar is al een topic over".... Dan hoeven we niet allemaal eerst op je linkje te klikken om er achter te komen dat je `t over een gelijk topic hebt...
    Wel raar trouwens de search `m niet vindt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zoek lukt bij mij wel. Gewoon via "Zoek in dit subforum" rechtsboven in de Blu-ray Disc Discussies subforum en daar Nicholas ingeven.

    Dan krijg je dit

    Op Ray zoeken lukt inderdaad dan weer niet, omdat de zoekterm minstens 4 karakters moet tellen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •