Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Black Books - alleen seizoen 1 uitgebracht. Er zijn in totaal 3 seizoenen van 6 afleveringen per seizoen.
    Uitgever weet ik helaas niet.
    Is een geweldige (<- mening ) Engelse comedy die hier bij mijn weten ook nooit op tv is geweest.
    Laatst aangepast door Florus : 10-07-2012 om 17:03
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  2. #52

    Standaard

    En dan is er nog 1 die soort van half is uitgebracht: Dinotopia seizoen 1 is over een aantal DVD boxen verdeelt die niet opeenvolgende aan elkaar geplakte afleveringen bevatten. Daardoor missen we de slot-aflevering (Crossroads) en diverse korte intro stukjes van afleveringen.
    Bizarre manier van uitgeven van een tv-seizoen als je het mij vraagt.
    Uitgever: Bridge Entertainment.
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  3. #53

    Standaard

    [QUOTE=chev;1878733]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Series die ik nog mis:


    Sabrina Teenage Witch (na seizoen 4 niks meer uitgebracht) (Paramount)
    QUOTE]
    Deze kan je iig gewoon uit de Uk bestellen hebben nl ondertitels, op het laatste seizoen na.
    Dat wist ik niet, bedankt voor de tip

    welke serie ook nog mist: Docter Quinn Medicine Woman. Deze is wel uitgebracht, maar niet alle afleveringen. De EO heeft de exclusieve rechten voor Nederland en zij hebben vele afleveringen gecensureerd of zelfs helemaal weggelaten. Vandaar dat de NL'se boxen heel veel missen tov de Britse seizoenen.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Florus Bekijk bericht
    Black Books - alleen seizoen 1 uitgebracht. Er zijn in totaal 3 seizoenen van 6 afleveringen per seizoen.
    Uitgever weet ik helaas niet.
    Is een geweldige (<- mening ) Engelse comedy die hier bij mijn weten ook nooit op tv is geweest.
    In België wel op tv geweest .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •