Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 54 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Men In Black: The Series (Sony Pictures Home Entertainment)
    Maar 1 van de 4 seizoenen uitgebracht.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ansem Bekijk bericht
    Men In Black: The Series (Sony Pictures Home Entertainment)
    Maar 1 van de 4 seizoenen uitgebracht.
    ik kende deze serie niet eens
    maar hij staat erbij

  3. #28

    Standaard

    ik heb er nog 2
    Due South seizoen 4 nooit uitgebracht
    mutant x seizoen 3 nooit uitgebracht

  4. #29

    Standaard

    Er is nog geen één seizoen van de hilarische serie 'The New Adventures of Old Christine' uitgebracht in Nederland (in de US doet Warner dat, ik weet niet hoe dat in Europa zit)

  5. #30

    Standaard

    het is niet zo'n succes geweest in europa, kan door de humor komen

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    het is niet zo'n succes geweest in europa, kan door de humor komen
    Echt? Ik vind de humor juist echt heel grappig en goed getimed. Misschien stuur ik nog wel eens een mailtje naar Warner Nederland

  7. #32

    Standaard

    Without a Trace: het 7de en laatste (!) seizoen niet uitgebracht in US (en bijgevolg hier ook niet).
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  8. #33

    Standaard

    het 2de seizoen van Haven komt 22 augustus uit en is daar mee ook uit de lijst gehaald

    voor de genen die hem op blu-ray willen helaas daar komt hij niet meer op uit

  9. #34

    Standaard

    volgens warnen bros komt Without a Trace seizoen 7 rond oktober uit dus nog even geduld

    tevens zal het gelijk de laatste seizoen zijn
    serie is gestopt

  10. #35

    Standaard

    Scrubs. Jaaaaren geleden dat daar de rest van in Nederland op DVD werd uitgebracht.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stargazer Bekijk bericht
    volgens warnen bros komt Without a Trace seizoen 7 rond oktober uit dus nog even geduld

    tevens zal het gelijk de laatste seizoen zijn
    serie is gestopt

    Haa dat is leuk nieuws! Nooit begrepen waarom je voor 1 seizoen zo moeilijk moet doen en vier jaar wacht na de release van seizoen 6 (en 3 jaar na het airen van de laatste aflevering).

    Maar ach, hij komt eraan! Kwestie dat mijn collectie compleet is he .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Scrubs. Jaaaaren geleden dat daar de rest van in Nederland op DVD werd uitgebracht.
    Die heb ik altijd gekocht via hmv.com en recent via play.com. Maar dat is geen excuus om het niet uit te brengen natuurlijk .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  13. #38

    Standaard

    Van de serie Cheers waren tot nu toe ook maar 7 seizoenen uitgebracht waarna het heel lang stil is gebleven. Gisteren zag ik op amazon.co.uk dat begin augustus seizoen 8 en 9 alsnog uitkomen.

  14. #39

    Standaard

    nog een voorbeeld uit belgie

    eerst kwam de vtm serie den bompa mooi uit op dvd
    de spin off chez bompa lawijt daar in tegen de eerste 28 afleveringen kwamen uit op dvd in 1 box
    maar er bleken 2 afleveringen te ontbreken, en de laatste 28 afleveringen komen nu niet meer uit.

    ik heb hiervoor al meermaals naar vtm gemaild, de maatschapij (justbridge) en zij geven geen gehoor. de maker van de serie heb ik ook gecontacteerd en hij wist zelf niet hoe dit kwam.
    [IMG][/IMG]

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joop Platell Bekijk bericht
    Van de serie Cheers waren tot nu toe ook maar 7 seizoenen uitgebracht waarna het heel lang stil is gebleven. Gisteren zag ik op amazon.co.uk dat begin augustus seizoen 8 en 9 alsnog uitkomen.
    oh beter, al denk ik dat de meeste fans ze al in Amerika hebben gekocht, duurde zo lang.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Nooit begrepen waarom je voor 1 seizoen zo moeilijk moet doen en vier jaar wacht na de release van seizoen 6 (en 3 jaar na het airen van de laatste aflevering).
    Simpel, de veranderende economie en onzekere afzetmarkt voor bepaalde doelgroepen waarbinnen bepaalde producten vallen. Without a Trace is nou niet bepaald een serie a la 24 of Sopranos waarvan de potientiele afzet een stuk groter is.

  17. #42

    Standaard

    Seizoen 9 (final season) van One Tree Hill... Zowel in de US als in de UK is seizoen 9 uitgebracht. Maar er is geen enkele melding van een release in België/Nederland.

  18. #43

    Standaard

    In Amerika hebben ze bij Amazon zoiets als burn on demand (of iets in die richting) dat als je dan een serie besteld dat ze hem dan voor je op dvd zetten met opdruk en cover etc. Dat doen ze bij series waarvan ze er niet veel denken te verkopen maar omdat er dan toch vraag naar is.......dat lijkt me een hele goede oplossing voor hier, kunnen ze er geen verlies op draaien ook
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mahony Bekijk bericht
    nog een voorbeeld uit belgie

    eerst kwam de vtm serie den bompa mooi uit op dvd
    de spin off chez bompa lawijt daar in tegen de eerste 28 afleveringen kwamen uit op dvd in 1 box
    maar er bleken 2 afleveringen te ontbreken, en de laatste 28 afleveringen komen nu niet meer uit.

    ik heb hiervoor al meermaals naar vtm gemaild, de maatschapij (justbridge) en zij geven geen gehoor. de maker van de serie heb ik ook gecontacteerd en hij wist zelf niet hoe dit kwam.
    [IMG][/IMG]
    Ik heb voor chez bompa lawijt wel antwoord gekregen van JustBridge, maar precieze redenen geven ze wel niet...

    Beste Kevin,

    Helaas zijn er voorlopig geen plannen om Chez Bompa Lawijt uit te gaan brengen.
    Dit is eerder wel de bedoeling geweest maar om verschillende redenen is dit niet doorgegaan.

    met vriendelijke groet,

    Cynthia Souhoka


    Melkpad 51
    1217 KB Hilversum

  20. #45

    Standaard

    Ach, hoe jammer het ook is ...maatschappijen maken deze keuzes met een reden. Meeste van de series uit de lijst zijn gewoon niet in trek bij het grotere publiek, en daardoor verkochten de eerste seizoenen gewoon niet. Dit zijn vaak en met name series uit jaren 80 of eerder. Er is een selecte groep.mensen die je blij kunt maken met boxen van Beverly Hills 90210 en Knight Rider. En dan zijn dat nog de populairdere series, en daarom wel compleet uitgebracht. Family Ties zal vast niet goed genoeg verkocht hebben (de seizoenen die wel verkrijgbaar zijn) dus dan kiest de maatschappij evoor om de rest niet uit te brengen....jammer, maar vrij logisch.

  21. #46

    Standaard

    Series die ik nog mis:

    The Nanny vanaf seizoen 4 (maar is ook nooit in US uitgekomen, zou te maken hebben met rechten voor muziek waar nog steeds over onderhandeld wordt. Ze hadden de rechten voor uitzending, maar niet voor home release) (Sony)
    Sabrina Teenage Witch (na seizoen 4 niks meer uitgebracht) (Paramount)
    Golden Girls, na seizoen 3 niets meer uitgebracht (Buena Vista)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    oh beter, al denk ik dat de meeste fans ze al in Amerika hebben gekocht, duurde zo lang.
    Inderdaad, heb mij alle seizoen al lang aangeschaft. Regiocode of ondertiteling enzo boeien mij niet echt .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Simpel, de veranderende economie en onzekere afzetmarkt voor bepaalde doelgroepen waarbinnen bepaalde producten vallen. Without a Trace is nou niet bepaald een serie a la 24 of Sopranos waarvan de potientiele afzet een stuk groter is.
    Ja dat begrijp ik wel, maar dan vind ik het zonde om juist bij dat laatste seizoen te stoppen. Vermoed dat heel wat fans graag dat laatste seizoen ook nog hadden gehad. Maarja, zo zal iedere fan van iedere serie wel praten. Het is inderdaad niet eenvoudig voor de maatschappijen denk ik.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  24. #49

    Standaard

    Ik wacht op de volledige reeks van Who's The Boss, maarja, kan blijven wachten denk ik...

  25. #50

    Standaard

    [QUOTE=Koen Verheyden;1878690]Series die ik nog mis:


    Sabrina Teenage Witch (na seizoen 4 niks meer uitgebracht) (Paramount)
    QUOTE]
    Deze kan je iig gewoon uit de Uk bestellen hebben nl ondertitels, op het laatste seizoen na.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •