De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard John Carter vanaf 27 juni verkrijgbaar

    John Carter vanaf 27 juni verkrijgbaar



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Vond deze geflopte film echt wel amusant en vermakelijk. De covers zijn niet zo waauw maar er zijn slechtere... Een slipcover had misschien leuker geweest. Wel leuk dat we de film al eind juni mogen verwachten. Goed zo Disney !! Wist niet dat John Carter een kijwijzer 9 had ? Wss om zoveel mogelijk mensen naar de film te lokken.

  3. #3

    Standaard

    Ik vond hem ook zeer amusant. Perfecte combinatie van actie, fantasy en sci-fi. Deze komt daarom ook zeker in mijn collectie!

  4. #4

    Standaard

    Ik vond 1x kijken wel genoeg. Vond hem verre van spectaculair en films als deze heb ik vaker gezien, en pakkender. Al vond ik hem ook zeker niet slecht.

  5. #5

    Standaard

    Gave film, heb er van genoten. Deze komt in mijn blu-ray collectie.

  6. #6

    Standaard

    Vermakkelijke film, komt zeker op BR in mijn collectie. Jammer dat Disney even veel aandacht heeft gegeven aan de art als aan de reclame campagne.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #7

    Standaard

    Idd, niet teveel aantrekken van al die verhalen van 'box office flop', dit is een ouderwets goede avonturenfilm die een herkansing verdient in de thuisbioscoop. Met een speelduur van meer dan twee uur ook eindelijk weer eens een film die de boel niet gemakkelijk afraffelt, dus nog relatief veel waar voor je geld ook (als je ervan houdt natuurlijk).
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  8. #8

    Standaard

    Laat deze aan me voorbij gaan vond hem toch wel tegenvallen.

    Mooi uiterlijk vertoon en een okay 3D conversie maar de film zelf deed mij niks: verhaal stond me niet zo aan, vond het maar warrig gebracht allemaal en dat heen en weer springen heel de tijd begon me al snel te vervelen.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #9

    Standaard John Carter

    ik vond dit ook een erg amusante film die een zeer verrassend einde heeft en mooie special effects. Het herbekijken waard.

  10. #10

    Standaard

    Vond de film teveel had als Avatar en laat deze aan mij smalend voorbijgaan.
    Geen indrukwekkend verhaal, terwijl het beeld zelf wel dik in orde was.
    Hopelijk herpakt Disney zich.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vond de film teveel had als Avatar en laat deze aan mij smalend voorbijgaan.
    Geen indrukwekkend verhaal, terwijl het beeld zelf wel dik in orde was.
    Hopelijk herpakt Disney zich.
    Je moet wel weten dat deze verhalen 100 jaar eerder zijn geschreven dus Avatar is gewoon een kopie van allerlei andere films en verhalen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •