De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard waar zijn de eigen berichten?

    aangezien ik nog vrij nieuw ben hier vroeg ik me af hoe je hier je eigen posts kunt vinden of de topics die je beantwoord hebt.

    Bij andere fora waar ik aktief ben kun je makkelijk naar je eigen berichten en kun je ook een notificatie krijgen.

    wellicht zal ik een instelling niet goed hebben staan, maar kan het niet vinden in profielinstellingen en verder.

  2. #2

    Standaard

    Klik eens met je linker-muisknop op je naam naast je bericht. Je krijgt een drop down-menu, waarin je 'zoek andere berichten van skull landgraaf' kunt kiezen. Je kunt in dat menu ook 'bekijk profiel' kiezen. In het daaropvolgende scherm kun je via het tabblad 'statistieken' zowel een overzicht van je berichten als een overzicht van discussies die je opgestart hebt kiezen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Ook kan je via de optie "Directe links" (rechtsboven op het scherm, naast de zoek optie) kiezen voor "Discussies met abonnement". Daar zie je op welke topics je allemaal hebt gereageerd en kan je per topic ook de notificatie instellen. Wil je dat voor alle topics, kijk dan even in je profielopties.

  4. #4

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •