Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.

Discussie: Ant-Man

  1. #1

    Standaard Ant-Man

    Ant-Man
    Marvels Ant-Man dichterbij dan ooit



    Schrijver/regisseur Edgar Wright heeft via Twitter weer eens wat laten horen over zijn gewenste film over de Marvel superheld én origineel Avengers-lid Ant-Man. De regisseur van o.a. Shaun of the Dead (2004) en Scott Pilgrim vs. The World (2010) is al jaren aan de verfilming verbonden, maar het is tot op heden nooit van de grond gekomen. Onlangs zei Marvel Studios’ productiebaas Kevin Feige echter dat Ant-Man dichterbij dan ooit is.

    De hoopgevende quote van Marvel Studios’ productiebaas Kevin Feige over de film: “It’s as close as it’s ever been. Edgar is getting excited to get behind the camera again and start some advanced prep work for Ant-Man… We are going to take some forward steps in a few months that will bring it closer than ever. In terms of release date, I don’t know.”

    Op zijn Twitter account plaatste regisseur Wright de onderstaande foto, met de volgende tekst: Received this in the mail. What can it mean?. Dit kan twee dingen zijn: een knutselwerkje van een fan zijn of een tease van Marvel Studios. De studio gaf onlangs aan dat we binnenkort te horen krijgen wel titel de tweede Marvel film wordt in 2014, naast Captain America 2.



    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #2

    Standaard

    "Groen licht voor Ant-Man"



    Al enkele jaren werkt schrijver/regisseur Edgar Wright, bekend van Shaun of the Dead (2004) en Scott Pilgrim vs. The World (2010), aan een verfilming van de kleine superheld Ant-Man. Onlangs gaf Marvel Studios baas Kevin Feige aan dat Marvel komende periode ging kijken of ze verder willen met het project. Aangezien Ant-Man voorkomt in het Marvel Universum van The Avengers, moet het wel passen in de huidige filmreeks met helden als Hulk, Iron Man en Thor.

    De website Twichfilm zegt nu dat er op het Cannes Film Festival het gerucht gaat dat de superheldenfilm Ant-Man als een groen licht heeft gekregen:



    Op dit moment werkt Wright samen met Simon Pegg en Nick Frost aan de film The World's End. Enige tijd terug zei de regisseur al dat hij Ant-Man eind 2012 of begin 2013 wil opnemen. Mocht hem dit lukken, dan zou de film wel eens in 2014 kunnen uitkomen. In dat jaar staat ook Captain America 2 gepland.

    Bron : Filmtotaal.nl

  3. #3

    Standaard

    Edgar Wright al begonnen aan Ant-Man?



    We wachten al een behoorlijke tijd op een verfilming van Marvels Ant-Man. Nu komt het nieuws naar buiten dat regisseur Edgar Wright (Shaun of the Dead, Scott Pilgrim vs. the World) onlangs de eerste testopnames heeft gedaan. Hoewel de film nog steeds geen groen licht heeft gekregen, ziet Wright het als één van zijn toekomstige projecten.

    Volgens The Hollywood Reporter is de regisseur een maand lang bezig geweest met opnames om de potentiële uitstraling en toon van de film te testen. Ook wilde hij weten hoe de krachten van Ant-Man er uit zouden komen te zien.

    Ant-Man is in het dagelijks leven de wetenschapper Hank Pym. Hij is in staat om zijn grootte te wijzigen en daarnaast heeft hij via zijn helm controle over mieren. Er wordt al heel lang gesproken over een filmversie, maar dit leidde nog tot niets concreets.

    Bron : Filmtotaal.nl

  4. #4

    Standaard

    Opnames Ant-Man direct na afronding Thor 2



    Nadat er eerste beelden van Edgar Wright's Ant-Man te zien waren tijdens de San Diego Comic-Con, barstten de geruchten over de releasedatum van de film los. Deze zou mogelijk toegevoegd worden aan de lijst met films die Marvel in 2014 uit wil brengen. De film zou daarmee dan behoren tot de Phase Two films, die behoren in de continuïteit voor The Avengers 2. Nu lijkt het erop dat die geruchten bewaarheid zullen worden.

    Volgens de laatste berichten moeten de opnames van Ant-Man namelijk direct nadat de opnames van Thor: The Dark World afgerond worden, beginnen. Aangezien de opnames van Thor 2 al in augustus beginnen, moet dat zeer binnenkort het geval zijn.

    Mocht dat inderdaad het geval zijn, gaat het een race worden om Wrights andere film op tijd af te krijgen. Op dit moment werkt hij nog samen met Simon Pegg en Nick Frost aan de afsluiter van de Cornetto-trilogie, The World's End. Tegen de tijd dat de pre-productie van Ant-Man zou moeten beginnen, zal de post-productie van The World’s End waarschijnlijk nog volop bezig zijn.

    Mocht de film daadwerkelijk in 2014 verschijnen, zal dat waarschijnlijk tegen het einde van het jaar het geval zijn. Als eerste brengt Marvel Studios dan Captain America: The Winter Soldier op 4 april uit, op 1 augustus gevolgd door Guardians of the Galaxy.

    Bron : Filmtotaal.nl

  5. #5

    Standaard

    'Ant-Man' krijgt een releasedatum



    Er is flink gespeculeerd over de releasedatum van Marvels Ant-Man. Zo schreven we dat de film al in 2014 zou verschijnen, en dat de opnames direct na die van Thor: The Dark World zouden beginnen. Daarmee leek het er zelfs op dat het personage deel zou gaan uitmaken van het superheldenteam dat het in The Avengers 2 opneemt tegen Thanos. Nu blijkt dat dit niet het geval zal zijn.

    Disney maakte vandaag bekend dat de film pas op 6 november 2015 in de bioscopen zal draaien. Daarmee komt deze na The Avengers 2, dat vanaf 1 mei 2015 te zien valt, uit, wat dus betekent dat de Ant-Man voorlopig geen deel uit zal gaan maken van het superheldenteam. Het zou daarom goed mogelijk kunnen zijn dat Ant-Man het begin is van Marvel’s Phase Three.

    Naast deze bekendmaking bleek ook dat Iron Man 3 en Thor: The Dark World, zoals de verwachting was, in drie dimensies op het bioscoopscherm te zien zijn.

    Er is nog maar weinig bekend over Ant-Man. We weten wel dat Edgar Wright de film zal regisseren en dat hij het scenario samen met Joe Cornish schreef. Iedereen is erg blij met dat scenario. Ook maakte Wright eerder dit jaar een testreel, die op de San Diego Comic-Con te zien was. Helaas zijn die nog altijd niet openbaar gemaakt. Wel kwam onderstaande impressie online te staan.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja... Het was al raar dat Antman en Wasp niet direct bij The Avengers zaten. Dat is in de comics namelijk wel zo. Alhoewel, ik snap waarom dat wellicht net iets teveel van het goede was geweest. Ben benieuwd of nu een eigen film nog kan tippen aan al het het voorgaande.

    Maar hé, waarom niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    beetje vreemd dat deze superheld een eigen film krijgt; heeft volgens mij weinig fans. en als ze dit verhaal gaan verfilmen, dan zijn ze echt slecht bezig....

    Ant-Man/Giant Man als original Avenger zou prima zijn maar ja, dan moeten de andere leden van de Avengers er ook bij en dan heet het gewoon Avengers 2
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja... Het was al raar dat Antman en Wasp niet direct bij The Avengers zaten. Dat is in de comics namelijk wel zo. Alhoewel, ik snap waarom dat wellicht net iets teveel van het goede was geweest. Ben benieuwd of nu een eigen film nog kan tippen aan al het het voorgaande.

    Maar hé, waarom niet.
    Nou ik ben benieuwd hoe ze Antman gaan verfilmen. Zonder dat het op 1 of andere manier cheesy wordt. Het heeft het in zich om een totaal ongeloofwaardige film te worden (iemand die heerst over de mieren: het lijkt wel een slechte B-film) Maar goed: die andere films hebben ze ook voor elkaar gekregen.

  9. #9

    Standaard

    ben wel benieuwd hoe deze film gaat worden.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb echt totaal niets met deze superheld, en moet me hierin ook aansluiten bij Peter. Is dit dan zo populair personage? Het komt zo tweederangs over in mijn ogen.

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je the Avengers comics kent, dan heeft hij wel een grote rol door de jaren heen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Tsja geruchten zijn nu dat ie pas in 2015 gaat komen. Wat mij betreft hoe later hoe beter voor deze.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Tsja geruchten zijn nu dat ie pas in 2015 gaat komen. Wat mij betreft hoe later hoe beter voor deze.
    6 november 2015 pas.............
    Duurt nog 3 jaar.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als je the Avengers comics kent, dan heeft hij wel een grote rol door de jaren heen.
    maar dan alleen samen met de Avengers, niet op zichzelf
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    maar dan alleen samen met de Avengers, niet op zichzelf
    Nee precies. Dus ik ben ook sceptisch. Maar het is nog wat vroeg om wat zinnigs te zeggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    maar dan alleen samen met de Avengers, niet op zichzelf
    Mja, dat is ook mijn punt. Met de Avengers lijkt het me al 'zo/zo', maar solo? Op papier werkt het wel (net als Wasp) maar of dat op het doek ook zo zal zijn.. We wachten maar af.

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard



    Geruchten gaan dat Nathan Fillion (Buffy, Firefly, Castle - Joss Whedon adept) de rol van Hank Pym zal gaan vertolken.

    Bron
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Ik hoop eerlijk gezegd van niet, naar mijn mening toch wat 'n B-acteur. In ieder geval wat acteertalent betreft. Je moet wat in huis hebben om hier mee weg te komen.

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is een kwestie van smaak natuurlijk, maar hij geeft wel veel ervaring en heeft in meerdere Joss Whedon producties gewerkt. Ze kennen elkaar goed en wellicht heeft dat enige invloed met het oog op Avengers 2.

    Persoonlijk vind ik hem altijd wel grappig. Maar het is natuurlijk ook niet meer dan een gerucht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Volgens mij is nu voor de eerste keer duidelijk uitgesproken dat Ant-Man pas na de volgende Avengers-film uitkomt:

    ‘Ant-Man’ is definitely part of Phase Three. Like ‘Iron Man 3,’ it’s certainly set in the Marvel Universe, but it’s also through the lens of Edgar Wright — which is the only reason we’re making the movie…I’ve known Edgar since our first lunch together at Comic-Con in 2004. He asked me what Marvel was doing with ‘Ant-Man’ — we weren’t even a studio then; what a difference eight years makes! It’s very much an ‘Ant-Man’ origin movie from the perspective of Edgar Wright and his co-writer Joe Cornish. It will of course be firmly planted in the MCU, but a different corner than we’ve seen before.
    Aldus Kevin Feige.

    Hij laat ook weten dat er verder nog weinig besloten is over de personages die een eigen film krijgen in de derde golf Marvel-films die na The Avengers 2 zal verschijnen... maar hij laat wel weten dat ze overwegen Doctor Strange een eigen film te geven.
    Het lijkt erop dat bepaalde superhelden in de huidige serie stand alone-films wellicht in die derde golf geen eigen film meer krijgen (Iron Man?).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Volgens mij is nu voor de eerste keer duidelijk uitgesproken dat Ant-Man pas na de volgende Avengers-film uitkomt:

    Aldus Kevin Feige.

    Hij laat ook weten dat er verder nog weinig besloten is over de personages die een eigen film krijgen in de derde golf Marvel-films die na The Avengers 2 zal verschijnen... maar hij laat wel weten dat ze overwegen Doctor Strange een eigen film te geven.
    Het lijkt erop dat bepaalde superhelden in de huidige serie stand alone-films wellicht in die derde golf geen eigen film meer krijgen (Iron Man?).
    Waar haal je dit uit? Wordt nergens op gehint imo. Bovendien is Phase III nog zo ver weg. De eerste film van Phase II moet nog uitkomen.. En dan heb je nog pakweg 3 a 4 jaar (2 marvels per jaar nl.)
    Daarbij laten ze toch nu nog niet officieel weten met welke ideeën ze spelen voor Phase III. Als je al gebruik maakt van de acteurs van nu, dan hebben ze contracten. En als die vernieuwd moeten worden maak je je eigen onderhandelingspositie zwakker door nu bijv. al aan te geven dat Iron Man 4 er komt bijv. Das tenminste mijn gedachte.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Waar haal je dit uit?
    Die blauwe, onderstreepte teksten nemen je mee op een avontuurlijke ontdekkingsreis door de wonderbaarlijke wereld van de interwebs... Klik er eens op en je vindt de antwoorden die je zoekt.
    Laatst aangepast door mark t : 26-01-2013 om 09:08 Reden: typo
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #23

    Standaard

    'Ant-Man' wordt geheel nieuw soort superheldenfilm



    IGN had recentelijk de kans om te spreken met Edgar Wright, over zijn aankomende film The World’s End. Maar daarnaast spraken ze hem ook kort over de superheldenfilm Ant-Man, die hij moet gaan regisseren. Daarbij ging hij in op het genre van de film en op de reden waarom hij de film pas in Marvels Phase Three maakt.

    Hij wil de superheldenfilm op en een nieuwe manier aanpakken. Het moet geen standaardfilm worden, vertelde Wright. “It’s a way of doing a superhero film within another genre. I wanted to tell an origin tale in a slightly different way. It’s part of the Marvel cinematic universe, but it also feels like its own piece.”

    Het plan was om zo lang te wachten met de film, zodat Wright veel ervaring op kon doen met special effects. “I’ve been collaborating with [Marvel boss] Kevin [Feige] during the whole of that cycle,” vertelde hij. “I think people have always assumed… ‘Oh why is it taking so long to make?’ Part of it is because I wanted to make two other movies first. I wanted to make World’s End… me and Simon were very keen to make it and it felt like it was unfinished business and we wanted to wrap up the trilogy. The script came together really fast. Well not really fast, but it came together at a certain point where it was like ‘I really want to do this next.’

    Hij maakte de film dan ook later zodat hij meer over special effects kon leren. Ant-Man moet immers een film worden met gigantisch veel special effects. “But to be honest, the later I do it, it feels like I could learn more, especially about special effects. It’s a big effects movie, so I’m pleased to go into it having done Scott Pilgrim and The World’s End because you’re always learning more about that side.”

    Overigens werd hem ook gevraagd welke Marvel-film zijn favoriet is. Wright twijfelde daar niet over. Zijn favorieten zijn Iron Man en The Avengers. Vooral die laatste kon hij waarderen omdat de film zo knap alle verschillende superhelden bij elkaar brengt. Om vier franchises bij elkaar te brengen, moet je talent hebben.

    Ant-Man moet eind 2015 in de bioscopen uitkomen. The World’s End in de loop van deze zomer.

    Bron : Filmtotaal.nl

  24. #24

    Standaard

    Bekijk de bootleg teaser van 'Ant-Man'

    Het moet nog een paar jaren duren voordat Edgar Wrights Ant-Man in de bioscopen draait, maar vorig jaar werd er al een concept teaser trailer van de film getoond door Wright. Die teaser, die ondanks plannen van Marvel tot nu toe niet uitgebracht is zodat het grote publiek hem kon zien, is nu uitgelekt. De beelden werden vertoond in een Engelse televisieshow, waar mensen weer enthousiast reageerden. Bekijk de bootleg hier, zolang het nog kan.

    Er is nog maar bijzonder weinig bekend over Ant-Man. Zo weten we dat Wright hem zal regisseren en dat de film deel uitmaakt van Marvels Phase 3. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat het personage al in Phase 2 te zien zou zijn, maar dat feestje ging niet door. Nu staat deze samen met Doctor Strange op de planning voor de superheldenfilms die na The Avengers 2 moeten verschijnen.

    De releasedatum voor Ant-Man is 6 november 2015. Eerder werd er overigens een storyboard gemaakt door een fan die de bovenstaande beelden gezien had. En wat blijkt? Ze lijken erg sterk op elkaar!

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  25. #25

    Standaard

    Logisch dat ze het verzet hebben. Het ziet er echt niet uit (het pak alleen al...). Ben er niet gerust op dat dit een goede film gaat opleveren. Kan er niet echt een vinger op leggen.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •