Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 226 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De versie met pluche E.T. is uitgesteld/geschrapt. Wehkamp geeft nu een levertijd van meer dan 5 weken voor mijn preorder en hij is niet meer te bestellen...
    mijne van bol is anders net verzonden , ook met pluche!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De versie met pluche E.T. is uitgesteld/geschrapt. Wehkamp geeft nu een levertijd van meer dan 5 weken voor mijn preorder en hij is niet meer te bestellen...
    Dat krijg je ervan als je als slechtste webwinkel van Nederland een exclusief product van een andere webwinkel aanbiedt.

  4. #104

    Standaard

    Zojuist gekocht bij de MM voor 23 euro. FRS en Fame hadden m nog niet.
    Digibook editie.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #105

    Standaard

    Ik heb ook mijn exemplaar. Ze hadden maar een vijftal exemplaren in de Mediamarkt van Basilix (Brussel).

  6. #106

    Standaard

    Vandaag in mijn handen gehad bij de Media Markt Cruquius, Digibook 27,99 en Keepcase (Slipcover) 22,99.


  7. #107

    Standaard

    vandaag gekocht bij mediamarkt het digibook,
    ruimteschip editie stond er ook maar vond het maar een dom ding voor veel geld.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #108

    Standaard

    E.T. Digibook voor 22,99 bij BOL.COM

  9. #109

    Standaard

    heb nu in ieder geval de originele et weer terug zonder walkie talkies.
    maar daarom hou ik dus toch wel de dvd omdat deze weer anders is
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Spielberg ook aangegeven dat hij (enkel) de originele release uit wil brengen op Blu-ray.
    Wat is het grote verschil tussen de 1982 en 2002 versie? Volgens mij geweren veranderd in walkie talkies en extra flare effecten om het ruimteschip dat vertrekt. Of mis ik wat? Heb alleen de 20th anniversary edition op dvd en 1982 is lang geleden
    uh, uh, It's a dinosaur

  11. #111

    Standaard

    Zijn alle extra's van de 2002 dvd (2-disc) overgenomen op de blu?
    Zoja, dan kan bij mij de dvd gewoon weg. Die ligt hier toch maar te liggen.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wat is het grote verschil tussen de 1982 en 2002 versie? Volgens mij geweren veranderd in walkie talkies en extra flare effecten om het ruimteschip dat vertrekt. Of mis ik wat? Heb alleen de 20th anniversary edition op dvd en 1982 is lang geleden
    Er zijn twee scènes toegevoegd aan de versie uit 2002 (staan als verwijderde scènes op de Blu-ray), E.T.'s gezichtsuitdrukkingen zijn gedigitaliseerd, achtergronden zijn aangepast en volgens mij zijn er ook nog wat geluidseffecten toegevoegd.

    Hier kun je de verschillen zien:
    http://www.schnittberichte.com/schni...php?ID=5229907

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zijn alle extra's van de 2002 dvd (2-disc) overgenomen op de blu?
    Zoja, dan kan bij mij de dvd gewoon weg. Die ligt hier toch maar te liggen.
    Nee, de introductie van Steven Spielberg van disc 1 ontbreekt en ook de aparte audiotrack met live muziek van John Williams staat er niet op. Deze ontbreken omdat de Blu-ray alleen de versie uit 1982 bevat. De rest van de extra's lijken er wel op de staan, maar ik kan dat pas morgen met 100% zekerheid bevestigen.

  14. #114

    Standaard

    zonde om meteen de dvd weg te doen,
    als in de toekomst mischien alles op 4k uitkomt doe je toch ook niet je bestaande bluray verzameling weg.
    zo bouw je nooit wat op en vind het kapitaalvernietiging.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    zonde om meteen de dvd weg te doen,
    als in de toekomst mischien alles op 4k uitkomt doe je toch ook niet je bestaande bluray verzameling weg.
    zo bouw je nooit wat op en vind het kapitaalvernietiging.
    Kan ik je deels in volgen, maar 2 maal dezelfde film in huis hebben is sowieso al kapitaalsvernietiging, zeker als deze dvd geen echte bijdrag levert tot een verbetering van de collectie (de gealterneerde versie). Verder speelt ook stockage capaciteit me wat slecht. Ik kan misschien nog maximum 150 blu's stockeren (en dan heb ik het nog niet gehad over boxsets en collector's boxen).
    En als ik de vergelijkingen zo zie, vind ik de originele versie toch ook de beste van de 2. Die dvd kijk je toch niet meer.

  16. #116

    Standaard

    ik snap je wel.
    heb ondertussen et nu 3 keer hetzelfde als jaws.
    laserdisc dvd en bluray.
    teveel mensen vervangen de dvd voor bluray en gooien de dvd weg.
    als ik terugkijk wat we al die jaren hebben uitgegeven voor een film en telkens weer met de hele verzameling opnieuw beginnen als zich een nieuw medium voordoet bouw je in principe nooit wat op en koop je telkens de hele zooi opnieuw wat in sommige gevallen overbodig is.
    et heeft 2 verschillende versies zowel de dvd als de bluray daarom vind ik dit kapitaalvernietiging.
    ik daarintegen koop sommige wel dubbel maar zal nooit mijn dvd s voor een habbekrats wegdoen voor een bluray.
    als er weer een ander medium komt kan ik net zo goed nu al stoppen met het kopen van bluray want dan is dit ook niet goed meer in onze ogen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    zonde om meteen de dvd weg te doen,
    als in de toekomst mischien alles op 4k uitkomt doe je toch ook niet je bestaande bluray verzameling weg.
    zo bouw je nooit wat op en vind het kapitaalvernietiging.
    klopt,ik ben er zelf ook schuldig aan.
    Ik heb de meeste Sf/Fantasy vervangen voor Bluray,de reden bij mij is dat het een genre is wat het best tot zijn recht komt in dat formaat[1080p/DTS-HD]

    Heb nu dus 1x alles over gedaan en ben niet van plan om dat over een paar
    jaar weer te doen.Denk dat mijn vriendin dat ook niet echt leuk zou vinden.

    Wat me wel opvalt is dat ik meer met mijn Blurays doe dan met de DVD destijds.
    vandaag voeg ik er 2 bij E.T. en Avatar3D
    Laatst aangepast door jeroeni : 24-10-2012 om 07:53

  18. #118

    Standaard

    Heeft er iemand een foto van de steelbook (is dat weer zo'n metale versie?) en de normale versie?

    Als ik zelf een BR koop en de dvd is qua extra's gelijk dan verkoop ik de dvd om ruimte te maken.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heeft er iemand een foto van de steelbook (is dat weer zo'n metale versie?) en de normale versie?

    Als ik zelf een BR koop en de dvd is qua extra's gelijk dan verkoop ik de dvd om ruimte te maken.
    misschien kan een unboxing van de steelcase je al helpen...

    http://www.youtube.com/watch?v=1Q4gCdpLRHs

    Man wat vind ik die disc art mooi van de steelcase!!

    Hieronder een link naar een unboxing van het spaceship :P Dat ding is best wel gaaf. Er zit een knop op en dan gaat dat ding vanzelf open en hoor je de muziek van John Williams hahaha
    http://www.youtube.com/watch?v=Hj9qG...eature=related
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-10-2012 om 09:06

  20. #120

    Standaard

    Ik vind de spaceship toch eigenlijk wel heel vet.

  21. #121

    Standaard

    't Mag wel een errug goeie transfer zijn voor zo'n hoge prijs...zo'n oude film.
    http://www.amazon.co.uk/E-T-Extra-Te...1068868&sr=1-2

    En dat is het gelukkig ook!
    http://www.blu-ray.com/movies/ET-The...-Blu-ray/7850/

  22. #122

    Standaard

    Benieuwd of de digibooks weer even snel zullen uitverkocht zijn als bij Jaws het geval was...

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    't Mag wel een errug goeie transfer zijn voor zo'n hoge prijs...zo'n oude film.
    http://www.amazon.co.uk/E-T-Extra-Te...1068868&sr=1-2

    En dat is het gelukkig ook!
    http://www.blu-ray.com/movies/ET-The...-Blu-ray/7850/
    Barend, je gaat me toch niet vertellen dat je 16.99 pond duur vindt voor één van de topfilms films uit de filmhistorie? Hoe lang is het geleden dat je standaard 29,99 euro of meer betaalde voor een nieuwe Blu-ray van een willekeurige film?

  24. #124

    Standaard

    Heb m'n digibook ontvangen :P

    Alleen jammer dat de digibook niet mooi staat naast de andere digibooks... het slipkarton rond de digibook is verschillend van de andere. zo staat er geen blauw blu-ray logo op. Jammer maar goed..

    Op de back cover stat dat er een Nederlandse Audio track is ?? Wist niet dat E.T. een nederlandse versie had ? Of klopt dit niet?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-10-2012 om 12:22

  25. #125

    Standaard

    wauw! ik heb zojuist de mijne van bol ontvangen , de versie met de pluche.
    en wat denk je het is een steelcase!! dat had ik niet verwacht
    is wel een 1 disc versie maar het gaat me toch alleen maar om de film.
    best wel blij nu haha

    deze is het:

    Laatst aangepast door videlleke : 24-10-2012 om 12:58

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •