De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard New Kids Nitro [Blu-ray Disc]

    New Kids Nitro

    De tweede film van het vijftal uit Maaskantje. Geniaal of meer van hetzelfde?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik had niet gedacht dat ik het ooit nog eens zou zeggen over een New Kids film, maar deze had zeker baat gehad bij een hechter scenario. Je zou denken "hoe meer ongein, hoe beter", maar ze willen dit keer teveel verhaal vertellen, en de twee verhaallijnen die hier door elkaar heen worden gegooid zorgen iets te vaak voor doodslaande grappen. Terwijl bij deel 1 juist met succes een doodsimpel plotje volgehangen was met heerlijke situatiehumor en gags. Beetje jammer, jongûh.

    Maar toch, het einde is weer ouderwets lachen, gieren en brullen. En tussen de missers zitten ook een hoop aardige tot hilarische grappen (de 'verrekte mongol' blijft leuk).

    Graag zou ik nog een waardige afsluiter van een trilogie zien, maar nu de New Kids ermee kappen zal die er wel niet meer komen. Of misschien juist wel, nu hun afscheidsconcert niet doorgaat. Of ze wachten een paar jaar totdat de Kids elkaar met rollators en invalidenkarretjes overhoop kunnen rijden
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •